خرید وال واشر تک لاین

چراغ وال واشر یکی از المان های جدید در نورپردازی است. در ادامه این مقاله به خرید وال واشر تک لاین می پردازیم.

وال واشر

این نوع چراغ ها با توجه به نیاز مشتریان می توانند به صورت تک لاین و یا بیش تر تولید شوند. به عنوان مثال وقتی ما در ابعاد طولی محدودیت داریم ولی نور بیش تری نیاز داریم می توانیم به صورت دو لاین یا بیش تر اما با همان طول تولید نماییم.

چراغ های وال واشر تک رنگ در رنگ های (آفتابی ، مهتابی ، سبز، قرمز، آبی ، انبر، بنفش و فیروزه ای) قابلیت تولید دارند.

برای خرید وال واشر تک لاین RGB به دو صورت R-G-B و فول کالر تولید می شوند که در حالت R-G-B چیدمان ال ای دی ها به صورت مضربی از 3 از ترکیب تعداد مساوی LED قرمز و سبز و آبی می باشند که در نهایت سه رنگ اصلی و چهار رنگ ترکیبی می توان از چراغ خروجی گرفت.

و حالت دوم فول کالر چیدمان ال ای دی ها با استفاده از LED های 6پین (rgb) انجام می پذیرد و این امکان را می دهد که بتوانیم در ابعاد طولی کوچکتری نور بیش تری داشته باشیم.

هم چنین در چراغ های وال واشر فول کالر به دلیل ترکیب نور در داخل خود چیپ led ، ما ترکیب نور بهتر و یک دست تری خواهیم داشت.

مزایا و کاربرد وال واشر

شما برای خرید وال واشر تک لاین باید به کاربرد آن توجه داشته باشید. به دلیل تنوع در تولید از نظر ابعاد و اندازه کاربردهای زیادی دارند که شامل :نورپردازی نمای ساختمان ها ، نورپردازی پل ها ، نورپردازی تندیس ها ، نورپردازی ستون ها ، نورپردازی دیوارها ، روشنایی بیلبورد ها ، المان های شهری و… می باشند.

برای خرید وال واشر تک لاین باید بدانید که وال واشر RGB قابلیت تغییر رنگ دارند. قابلیت برنامه پذیری ، کنترل رنگ ، میزان روشنایی و سرعت را دارند.

از آن جایی که با ترکیب این سه رنگ می توان 16 میلیون رنگ تولید کرد ، این وال واشرها در بین تمامی وال واشرها از اهمیت بالایی برخوردارند.

رای ایجاد روشنایی با نورهای نامتقارن ، می توان تعداد سه و یا بیش تر از وال واشر رنگی را به صورت خطی و کنار هم استفاده کرد.

برای پوشش دهی کامل یک دیوار، به تعدادی از چراغ های وال واشر که به صورت خطی کنار هم بسته شده اند نیاز می باشید.

خرید وال واشر تک لاین

این محصولات با ظاهر متفاوت با حالت مربع و یا مستطیل وجود دارند و برای نورپردازی سقف نیز از آن ها استفاده می شود. این نسخه از چراغ های وال واشر مربعی شکل معمولا در موزه ها ، رستوران ها و یا شرکت های تجاری ، که قصد برجسته نمودن یک سوژه را دارند و می خواهند قسمتی از فضا بیش تر در کانون دید و مرکز توجه افراد قرار بگیرد ، استفاده می شود.

هم چنین در خرید واب واشر تک لاین باید بدانید که استفاده از لامپ وال واشر در شرایطی که تمایل به عدم تابش نور از طریق پنجره ها باشد، امکان پذیر خواهد بود.

به این مفهوم که می توان آن را به عنوان بخشی از زیبایی ساختمان ها نیز استفاده کرد. گرچه نورپردازی ساختمان های بزرگ با استفاده از پروژکتورها می تواند نقش به سزایی در نمایش با شکوه و مجلل ساختمان داشته باشد.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید وال واشر تک لاین می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند تا بتوانید به سادگی خرید آنلاین از لاله زار را داشته باشید

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید وال واشر تک لاین پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند به عنوان یکی از فروشگاه لوازم برقی دانست.