لامپ یکی از وسایلی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در روشنایی و دکوراسیون دارد . در ادامه این مقاله به خرید لامپ نور می پردازیم .

اصل های نورپردازی چیست ؟

برای خرید لامپ نور بدانید که نور و روشنایی در تمام طول روز به طور رایگان از خورشید تابیده می ‌شود اما گاهی مواقع این نور کافی نیست و شما نیاز به استفاده از تجهیزات روشنایی دارید .
نور پردازی فقط به طور سقفی یا عمومی نیست زیرا که نور پردازی سقفی فقط یک اصل از سه اصل نور پردازی محسوب می شود در واقع نیاز به نور پردازی لایه ‌ای دارید که انجام این نور پردازی لایه ‌ای و اصولی باید سه اصل نور پردازی سقفی و تاکیدی و فعالیتی را رعایت کنید .

کار کرد لامپ های ال ای دی چگونه است ؟

برای خرید لامپ نور بدانید که نیمه هادی ها در حالت عادی خنثی هستند ؛ یعنی پروتون و الکترون آن ها مساوی می باشد . پروتون ها بار مثبت و الکترون ها بار منفی دارند .
هنگامی که ماده ای با الکترون آزاد بیش تر و یا کم تر به نیمه هادی وصل می کنیم باعث واکنش های می شود ، با این واکنش ها نیمه هادی نوع N و P پدید می آید . این دیودها وقتی در بایاس مستقیم قرار بگیرند از خود نور منتشر می کنند .

لامپ کم مصرف چگونه کار می کند ؟

برای خرید لامپ نور بدانید که لامپ‌های کم مصرف محفظه ای دارند که درون آن از بخار جیوه و گاز آرگون پر شده است . دو طرف این محفظه سوییچ های الکتریکی قرار می گیرد .
با وصل شدن برق ، الکترون ها از بین این گازها حرکت می کنند تا به سوییچ بعدی برسند . با حرکت الکترون ها ، گازها تحریک شده و حرکت الکترون ها را هدایت می کنند .

لامپ های رشته ای چه کاربردی دارند ؟

برای خرید لامپ نور بدانید که به لامپ ‌های رشته ای ، لامپ حبابی نیز گفته می شود . می توان آن ها را در هر منزلی پیدا کرد . این لامپ‌ها در انواع مختلفی با توان های گوناگون از ۵/۱ ولت تا ۳۰۰ ولت وجود دارند .
این لامپ ‌ها در دو جریان متناوب و مستقیم کار می کنند . جریان مستقیم در زمان ، تغییری در مؤلفه هایش ندارد . جریان متناوب با گذشت زمان تغییر می کند ، برق شهر یک جریان متناوب می باشد .

شرکت نور

ین شرکت در سال 1363 فعالیت خودش را شروع کرده و در تولید انواع لامپ های رشته ای تخصص دارد . این شرکت از زمان تشکیل ، کیفیت و تکنولوژِی به روز را در دستور کار خود داشته است و پیشتاز این عرصه می باشد .

خرید لامپ نور

برای مشخص کردن نورها و رنگ‌ ها از دمای جسم سیاهی که آن را تولید می‌ کند ، استفاده می‌ کنند . دمای رنگ یا درجه حرارت رنگ که با واحد کلوین سنجیده می‌ شود ، بیان‌ کننده روشنی و رنگ نور می باشد .
هر یک از این لامپ ها دارای ویژگی های خاصی هستند . نور آفتابی دمای رنگی کم تر از ۳۳۰۰ درجه کلوین دارد . این لامپ ها احساس آرامش را القا می کنند به همین دلیل در محیط هایی که فرد به استراحت نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد .
در مقابل نورهای مهتابی توناژ آبی رنگ دارد و دمای رنگ آن ها بالاتر از ۵۰۰۰ کلوین می باشد . برای مکان هایی که به نور شدیدتر و بیش تری نیاز است از این رنگ نور استفاده می شود .
تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند .
شما برای خرید لامپ نور می توانید به سایت معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از دیگر کالاهای این مجموعه که در زمینه برق می باشد دیدن نمائید .
هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .