فروشگاه لوازم برقی

با پیشرفت تکنولوژی و با به وجود آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین ، کسب و کار و مشاغل جدید به وجود آمده است. در ادامه مقاله به فروشگاه لوازم بری می پردازیم.

فروشگاه لوازم برقی تهران لاله زار

فروشگاه لوازم برقی اینترنتی تهران لاله زار مجموعه ای است که با متدی جدید به فروش بسیاری از کالاهای برقی ساختمانی اقدام کرده است.

فروشگاه لوازم برقی اینترنتی علاوه بر مزیت هایی که برای فروشندگان  و هم چنین برای مشتری ها دارد ارائه محصول و کالای خود به صورت دیجیتالی می باشد و بر زندگی مردم تاثیرات مثبت زیادی گذاشته است .

امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند تا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند و کالا درب منزل یا محل کار به دستشان برسد.

تهران لاله زار یک سایت مرجع و یک فروشگاه لوازم برقی در حوزه برق و الکترونیک می باشد این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند

این سایتفروشگاه لوازم برقی توانسته با بهره گیری از کارشناسان مجرب و ماهر و آنالیزهای تخصصی در این زمینه این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که قبل از انتخاب و خرید محصول مورد نظرشان به مجموعه ای از اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده دسترسی داشته باشند.

در ادامه به برخی از محصولات این فروشگاه لوازم برقی می پردازیم :

انواع سیم و کابل

سیم : این نوع کالا به تمام دستگاه های مانند  صنعتی و مخابراتی و خانگی و…متصل می شود ، ازکاربرد اصلی سیم ، محافظ جان بودن آن است. 

کابل : از این کالا برای اتصال به دستگاه های مخابراتی ، دوربین مدار بسته و صوتی تصویری می توان استفاده کرد .تاثیر ضخامت کابل در بهتر رسانا بودن ان بستگی دارد.

کابل تلفنی و مخابراتی : کابل تلفنی از ساختار دو سیم زوج با هادی مسی ساخته شده است و با لایه نوار پلی استر و لایه فویل آلومینیوم و درآخر روکش PVC برای مقاومت بیش تر روی آن پوشانده شده است.

کابل شبکه و کواکسیال : این کابل از تداخل سیگنال ها جلوگیری می ‌کند. این کابل به کابل آنتن هم معروف است و به عنوان کابل تلویزیون و برای اتصال تلویزیون به آنتن ماهواره استفاده می شود.

کابل قدرت : این نوع از کابل ، کابل برق می باشد و مونتاژ یک یا چند هادی الکتریکی می باشد از این مونتاژ برای انتقال نیروی الکتریکی استفاده می کنند.

کابل کنترل : از این کالا برای کنترل و اتصال در ماشین ‌ها ، تسمه نقاله‌ ها ، خطوط تولید ، صنایع ابزار آلات ماشین‌ ها ، خطوط مونتاژ پیشرفته ، و برای نصب ثابت و انعطاف ‌پذیر می توان از کابل کنترل استفاده کرد.

کابل کولری : این کابل ها برای کولر استفاده می شوند این کابل به نام های کابل کولر اسپیلت ، کابل فرمان کولر گازی ، کابل شیلد کولر گازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و برای کابل کشی کولر گازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم نور و روشنایی

چراغ سنسوردار : چراغ های سنسوردار امروزه یکی از پر کاربردترین چراغ ها می باشد و مقرون به صرفه نیز است.

پنل سقفی : امروزه یکی از پر کاربردترین چراغ ها در نورپردازی و روشنایی منازل از پنل های سقفی استفاده می شود. توجه به نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت بسیاری دارد.

لامپ : این کالا چراغ های الکتریکی است که برای نور پردازی در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از بهترین اختراعات بشر می باشد.

پرژکتور : این کالا برای روشنایی و نور پردازی مکان های وسیع و بزرگ ماند استادیوم ها ، سالن های ورزشی ، کارخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نور مخفی : نوعی نور پردازی می باشد که بازتابی از نور نمایان است و نور قابل رویت و در دید عموم نمی باشد.

چراغ های خطی :  چراغ هایی که به صورت خطی نصب می شوند را چراغ های خطی می گویند که معمولا با طول زیاد برای شما قابل دسترسی می باشند.

وال واشر : این کالا از تعدادی لامپ با شکل های مختلف و توان های مختلف تشکیل شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

برق صنعتی

کلید مینیاتوری : این کالا مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیرمجاز برق محافظت می ‌کند اگر جریانی بیش از جریان اسمی از فیوز عبور کند ، برای حفظ امنیت جریان برق را قطع می ‌کند.

کلید محافظ جان : به منظور حفاظت از جان افراد در خطر برق گرفتگی و خطرات جریان نشتی از این کلید ها استفاده می کنند.

میکروسوئیچ : این کالا از انواع کلیدی است که با فشار فیزیکی بسیار کوچک تحریک می ‌شود و برای قطع و وصل کردن جریان الکتریکی به کار برده می شود.

کلید کمپکت : این کلید نوعی از تجهیزات محافظت الکتریکی است که به صورت عمومی مورد استفاده دیگران قرار می گیرد.

کلید هوایی : کلید های هوایی نوعی از کلید ها هستند که بریکر یا قطع کننده اتوماتیک فشار ضعیف دارند که در آمپرهای بالا به کار برده می شوند.

کلید حرارتی :  کلید‌های حرارتی از  تجهیزات حفاظتی تشکیل شده است و از فیوز مینیاتوری و بیمتال در برق های صنعتی استفاده می شود.

کنتاکتور : این محصول یک سوییچ کنترل شده ی الکتریکی می باشد که برای کلید زنی مدار الکتریکی قدرت استفاده می شوند.

رله : قطعه ای می باشد که  پاسخ به یک ولتاژ، یک اتصال الکتریکی بین دو یا چند نقطه را  فراهم می ‌کند.

بی متال : بیمتال یا رله حرارتی دستگاهی می باشد که برای محافظت از موتورهای الکتریکی در تابلو برق های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

اینورتر : این قطعه دستگاهی می باشد که بتوان به‌ کمک آن جریان مستقیم برق DC را به جریان متناوب AC تبدیل کرد.

PLC : این قطعه قادر به نظارت مداوم ورودی‌ ها از سنسور‌ها می باشد و در مورد خروجی ‌ها تصمیم می ‌گیرند.

فروشگاه لوازم برقی اینترنتی یکی از انواع تجارت الکترونیکی می باشد که به خریداران امکان خرید مستقیم کالا را می دهد و خدمات را از یک فروشنده در بستر اینترنت و با استفاده از یک مرورگر وب به راحتی فراهم می کند.

داشتن فروشگاه لوازم برقی اینترنتی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.