امروزه یکی از محصولات پر کاربرد در زمینه دکوراسیون لامپ های توکار می باشند . در ادامه این مقاله به خرید لامپ توکار می پردازیم .

چراغ فکی چه کاربردی دارد ؟

برای خرید لامپ توکار باید بدانید که چراغ فکی نوعی چراغ توکار می باشد که شما می ‌توانید با چرخاندن چراغ در دو جهت ، نور آن را به هر نقطه ‌ای که بخواهید بتابانید .
چراغ‌ های فکی با دارا بودن قابلیت چرخش ۱۸۰درجه ای به همراه قابلیت خارج شدن سیلندر تابش از قاب و تغییر زاویه تابش تا ۹۰ درجه ، دست شما را در ایجاد تغییرات آتی باز می ‌گذارند .
اگر امکان استفاده از چراغ ریلی را در محیط خود ندارید و محدود به استفاده از چراغ‌ های توکار هستید ، چراغ فکی گزینه جذابی برای رفع نیازهای روشنایی و نورپردازی شما به نظر می ‌رسد .

ویژگی لامپ توکار در چیست ؟

برای خرید لامپ توکار بدانید که چراغ های توکار در طراحی انعطاف پذیر هستند و تقریبا با تمامی محصولات نوری هماهنگی مطلوبی ایجاد می کند .
این چراغ ها کیفیت نوری بالایی داشته و در عین طول عمر بالایی که دارند کم مصرف بوده و بازدهی خوبی دارند . طیف رنگی متنوعی از چراغ های توکار وجود دارد و با نرم افزارهای بسیاری سازگار هستند که باعث ایجاد سهولت در استفاده و به کارگیری آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی می شود .
چراغ توکار برای سقف های کوتاه و خانه های کوچک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود زیرا شار نوری مناسبی داشته و کنترل مناسبی بر نوردهی دارند .

نگه داری لامپ های توکار به چه صورت می باشد ؟

برای نصب و به ‌کارگیری این نوع چراغ‌ ها نیازی به ایجاد شکاف و برش در بخش‌ هایی که باید چراغ نصب شود نیست . برای استفاده از نورپردازی به روش چراغ لاینی روکار روی خود دیوار یا سقف کار نصب انجام می‌ شود .
برای خرید لامپ توکار بدانید که چراغ های توکار که به درستی نصب شده اند ، به ندرت به تعمیر و نگه داری احتیاج خواهند داشت .
این لامپ ها مانند هر نوع چراغ دیگری ، می توانند از بین بروند یا خراب شوند و اتصالات سیم می توانند شل شوند و نیاز به اتصال مجدد داشته باشند . این تعمیر یا تعویض می تواند مربوط به لامپ و یا مربوط به محفظه یا اتصالاتشان باشد.
گدشته از بحث تعمیر و نگه داری ، به جهت پخش نور بیش تر از چراغ ها ، بهتر است هر چند وقت یک بار گرد و غبار روی لامپ ها را بگیرید و آن ها را تمیز کنید .

عمر این لامپ ها چقدر می باشد ؟

عمر مفيد چراغ توكار متفاوت از ساير منابع نوري مانند روشنايي فلورسنت رشته اي يا فشرده تعريف شده است . ال ای دی ها معمولاً نمي سوزند يا خراب نمي شوند . برخلاف لامپ هاي رشته اي ، طول عمر ال ای دی با پيش بيني زمان كاهش 30 درصدي توليد نور ايجاد مي شود .

خرید لامپ توکار

رتفاع سقف فاکتور تاثیرگذاری در انتخاب و خرید لامپ توکار می باشد . هر چه ارتفاع سقف بیش تر باشد ، روشنایی شما از آیتمی که می ‌خواهید آن را روشن کنید دورتر می‌ شود و به این ترتیب نیاز به شدت نور بیش تری داریم .
از چراغ توکار اغلب در تامین روشنایی عمومی استفاده می‌ شود . چراغ‌ های توکار همانند دیگر چراغ‌ های ال ‌ای ‌دی می‌ توانند از مزیت دیمرپذیربودن برخوردار باشند .
قطر برش‌ های متفاوت و زاویه تابش‌ های مختلف دامنه استفاده از چراغ توکار را گسترده ‌تر از دیگر ادوات روشنایی ال‌ ای ‌دی کرده است .
نورپردازی و روشنایی بخشیدن به خانه‌ ها و ساختمان ‌ها یکی از مهم ‌ترین و اساسی ترین نکاتی می باشد که در طراحی به آن پرداخته می شود .
برای نورپردازی اصولی ، جلوه بخشیدن به محل زندگی خود باید از المان هایی استفاده کنید که در نهایت زیبایی ، کاربردی هم باشند . چراغ های توکار یکی از پرکاربرد ترین محصولات روشنایی هستند .
شما برای خرید لامپ توکار می توانید به سایت فروشگاهی و معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات آن دیدن نمائید .