خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره

لامپ ال ای دی با استفاده از دیود های تولید کننده نور، روشنایی را به ارمغان می آورد. در ادامه مقاله به خرید لامپ ال ای دی میتره می پردازیم.

انواع لامپ ال ای دی

لامپ پاور LED : شما برای خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره باید با انواع آن آشنا باشید. پاور ال ای دی جزء اولین لامپ های LED در صنعت نور و روشنایی به شمار می آید.

این لامپ ها دارای دیود های نوری با جریانی بالاتر از نیم وات هستند و در دو نوع یک وات و سه وات ساخته می شوند. ال ای دی پاور بدون این که گرم شود حداکثر نور را با مصرف پایین انرژی فراهم می کند و عمر آن طولانی می باشد.

تنها عیب این لامپ ها این است که نیازمند دفع حرارت هستند. نوری که توسط پاور ال ای دی تولید می شود درخشندگی و کیفیت بالایی دارد و طیف آن بدون لرزش است.

لامپ SMD : به فناوری ساخت تجهیزات الکترونیکی بر اساس لحیم کاری بر روی برد اشاره دارد. در ساخت لامپ های SMD تعدادی دیود نورافشان با توان پایین بر روی یک برد کوچک قرار می گیرند.

این لامپ ها گرمای کمتری تولید می کنند و طول عمر بیش تری دارند. یکی از مزیت های این نوع لامپ زاویه 120 درجه آن هاست،  از این رو فضای بیش تری را روشن می کند.

لامپ COB : در خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره بدانید که در این لامپ ها ، تعداد زیادی ال ای دی با فاصله کم در کنار یک دیگر بر روی برد قرار می گیرند. گرمایی که این لامپ ها ایجاد می کنند در مقایسه با اس ام دی ها بیش تر است. از ویژگی های بارز این ال ای دی ها می توان به مصرف انرژی پایین ، تولید نور بالا و عمر طولانی اشاره نمود.

مزایای خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره

شما برای خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره باید از مزایای آن آگاه باشید. لامپ های LED در مقایسه با لامپ  رشته ای مصرف انرژی بسیار پایین و بازده بالایی دارند.

آن ها 90 درصد انرژی برق را به نور تبدیل می کنند. مصرف انرژی پایین منجر به کاهش هزینه های قبوض می شود، از این رو استفاده از این لامپ ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.

در خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره بدانید که این لامپ ها عمر طولانی دارند و بدون نیاز به جایگزین ، بیش تر از 7 سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

گرمایی که توسط این لامپ ها تولید می شود در مقایسه با لامپ های رشته ای بسیار ناچیز است به نحوی که حتی اگر چند ساعت روشن باشند و به بدنه آن ها دست بزنید ، دست نمی سوزد.

در خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره بدانید که این لامپ ها از قابلیت تنظیم نور برخوردار هستند و می توان شدت نور آن ها را کنترل نمود. علاوه بر آن ، امکان تغییر زاویه تابش این لامپ ها نیز وجود دارد.

داشتن فروشگاه لوازم برقی و الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید لامپ ال ای دی اشکی میتره  پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف و فروشگاه لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.