کلید دو پل

کلید دوپل در محل های که نیاز به داشتن دو یا بیش تر از دو لامپ باشد ، کاربرد دارد که برای تهیه آن از فروشگاه تهران لاله زار می توانید اقدام کنید و در ادامه این مقاله به معرفی آن می پردازیم .

تفاوت کلید تک پل و دو پل

برای کلید دو پل بدانید که کلید دوپل مانند کلید تک پل می باشد اما در هنگام نصب هر دو متفاوت می باشند .کلید های دو پل برای خاموش و روشن کردن دو لامپ مورد استفاده قرار می گیرد .
کلید های تک پل برای روشن و خاموش کردن یک لامپ استفاده می شوند . برای بستن سیم ها در کلید دو پل سه پیچ وجود دارد که رنگ یکی از این پیچ ها با دو پیچ دیگر فرق می کند .
این تفاوت رنگ نیز به این دلیل می باشد که مشخص شود که برق ورودی به کلید دوپل به آن پیچ متصل شود . اما در کلید های تک پل دو پیچ به رنگ طلایی و نقره ای وجود دارد .

انواع کلید های دو پل

شما برای کلید دو پل باید از انواع آن اطلاع داشته باشید . کلید دو پل دو نوع می باشد ، كليد دو پل را می توان جزء برترين‌ کلید ها معرفی کرد .
کلید دو پل روکار : این نوع از کلید دو پل به شكل روکار بر روی دیوارها نصب می گردد و نیازی هم به قوطی برای نصب كردن كليد ها وجود ندارد .
کلید دو پل توکار : این نوع از کلید دو پل به شكل قوطی هایی طراحي شده‌اند که از پيش درون ديوارها کار شده است در ساختمان نيز مي ‌توانند به راحتي نصب می شوند .

سیم کشی کلید دو پل چگونه است ؟

شما قبل از کلید دو پل باید از نجوه ی سیم کشی آن اطلاع داشته باشید تا دچار مشکل نشوید . نحوه سیم کشی کلید دو پل و اجرای نقشه کلید دوپل بعد از لوله گذاری شروع به سیم کشی در داخل لوله ها می کنند .
سیم ورودی به کلید به پیچ مشترک طلایی رنگ وصل می کنیم . سپس از هر پیچ نقره ای (دو پیج دیگر از سه پیچ) یک سیم به طرف لامپ کشیده می شود .
برای صرفه جویی در سیم نول برای هر دو لامپ یک سیم نول کشیده می شود . سیم نول به کلید دوپل وارد نشده است بلکه به صورت مستقیم به هر دو مصرف کننده (لامپ) می رود .

کاربرد کلید دو پل

شما در این مقاله با کلید دو پل آشنا شدید . کلید دوپل در محل های که نیاز به داشتن دو یا بیش تر از دو لامپ باشد ، کاربرد بسیاری دارد .
از آن جایی که امروزه خانه ها بزرگ تر و پر از روشنایی شدن نیاز به نقشه کلید دوپل بیش تر احساس می شود . در نقشه کلید دوپل ابتدا لوله گذاری صورت می گیرد .
سیم کشی در کلید دوپل پیچیده تر از کلید یک پل می باشد ؛ بنابراین نیاز به شناخت نقشه کلید دوپل برای شما اهمیت بسیاری دارد . نقشه کلید دوپل فقط برای یک لامپ نیست و نقشه کلید دوپل برای سه یا چهار لامپ نیز وجود دارد .
از آن جایی که با استفاده از کلید دوپل در مصرف وسایلی مانند سیم ، لوله و کلید صرفه جویی می شود فهمیدن نقشه کلید دوپل و اجرای آن ضروری تر می باشد .
کنترل نمود. علاوه بر آن ، امکان تغییر زاویه تابش این لامپ ها نیز وجود دارد.

خرید کلید و پریز

داشتن فروشگاه لوازم برقی و الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است .
یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد .
شما برای خرید کلید دو پل و همچنین خرید کلید یک پل می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید . تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد .
این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند .
هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای کلید دو پل پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .