خرید میکروداکت البرز

میکروداکت یکی از جدیدترین محصولاتی می باشد که برای انتقال کابل فیبر نوری ، مصارف مخابراتی ارتباطی دوربین ها و فرامین کنترل ترافیک و برای انتقال شبکه ها مصرف می گردد.در ادامه این مقاله به خرید میکروداکت البرز می پردازیم.

میکروداکت فیبر نوری

برای خرید میکروداکت البرز یکی از جدیدترین محصولاتی می باشد که برای انتقال کابل های فیبر نوری ، دوربین های مخابراتی و انتقال شبکه کاربرد دارد.
برطبق مکان کاربرد ، میکرو داکت های فیبر نوری می توانند شامل کانال و سایزهای متفاوت باشند و در هر رنگی قابل سفارش می باشد.
لوله های میکروداکت از ۱ الی ۲۴ کاناله و در اندازه های ۲۵۰-۵۰۰-۱۰۰۰ متری قابل تولید می باشند . کابل های فیبر نوری مورد استفاده در میکرو داکت به کابل های AIR BLOW یا کابل های دمش فیبر نوری شناخته می شوند و با استفاده از سیستم شوتینگ فیبر نوری این کابل ها وارد میکرو داکت می شوند.

مزایای خرید میکروداکت البرز

در خرید میکروداکت البرز باید به مزایای آمن توجه کرد : انعطاف پذیری در طراحی شبکه ، انشعاب گیری آسان میکرو داکت ، سرعت ارتقاء شبکه در آینده ، سرعت در عملیات کابل کشی و ارتقاع شبکه و تعمیر و نگهداری ، افزایش ظرفیت شبکه با کم ترین هزینه ممکن در زیر ساخت های میکرو داکت .

خرید میکروداکت البرز

در خرید میکروداکت البرز باید بدانید که میکرو داکت 7 و 4 کاناله یکی از جدید ترین و مقرون به صرفه ترین راهکار های انتقال کابل فیبر نوری AIR BLOW استفاده از میکرو داکت بعنوان نسل چهارم لوله های مخابراتی می باشد.
میکرو داکت در حقیقت لوله های پلی اتیلنی با تراکم بالا که به اختصار HDPE (HIGH DENSITY POLYETHYLENE) نامیده می شود می باشند.
میکرو داکت ها دارای یک لوله با قطر بزرگ خارجی و چندین لوله داخلی با قطر کوچکتر درون لوله خارجی می باشند که محفظه داخلی لوله های مرکزی مسیری برای حرکت کابل فیبر نوری را فراهم می کند.
البته ساختار های دیگر میکرو داکت نیز وجود دارد استفاده از مواد پلی اتیلنی تجزیه ناپذیر در طبیعت و عدم استفاده از ساختار های فلزی امکان دفن مستقیم میکرو داکت را در زمین فراهم می کند با این کار یک کانال زیر زمینی برای قرار دادن کابل های فیبر نوری در زمین به وجود می آید.
یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.
شما برای خرید میکروداکت البرز می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

سایت تهران لاله زار

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.
هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید میکروداکت البرز پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.