خرید لامپ حبابی

جریان الکتریکی در صنعت های الکترونیک کاربرد فراوانی دارد تا جایی که بدون برق خیلی از مشاغل کارایی خود را از دست می دهند. در این مقاله به خرید لامپ حبابی می پردازیم.

انواع لامپ های حبابی

لامپ رشته ‌ای : لامپ ‌های رشته ‌ای بسیار ارزان بوده و در انواع توان‌ ها (وات) و شکل های متفاوت به راحتی در دسترس شما هستند.

این نوع از لامپ ها نور زرد و سفیدی را تولید می ‌کنند که در تمام جهات ساطع می شود. این لامپ ‌های رشته ای در جداره داخلی خود به صورت براق پوشیده شده و به شما امکان بهتر کنترل نور را نسبت به لامپ ‌های معمولی را می ‌دهد.

لامپ هالوژنی : لامپ ‌های هالوژنی از یک نوع گاز هالوژن نوری روشن وسفید تولید می ‌شوند. آن‌ها نسبت به لامپ های رشته‌ ای عمر طولانی ‌تری و نور بیش تری را به ازای هر وات ارائه می ‌کنند.

لامپ‌های هالوژنی در مقایسه با لامپ‌ های رشته ‌ای عملکرد کاهش نور بسیار کم تری دارند و و در ولتاژهای مختلف در دسترس می باشند.

لامپ های فلورسنت : این نوع از لامپ ها با مصرف برق کم تر در مقایسه با لامپ‌ های رشته ‌ای ، در عین حال طول عمر بسیار بیش تری دارند. انواع فشرده به عنوان CFL یا کم‌ مصرف در چراغ ‌ها و لوسترهای معمولی استفاده می شوند.

 

لامپ های ال ای دی : این نوع از لامپ ‌ها یک منبع نور الکترونیکی هستند که از قطعات نیمه ‌هادی تشکیل شده ‌اند. این نوع از لامپ ها طول عمر بیش تری دارند و بسیار کم مصرف هستند.

قیمت لامپ حبابی

قیمت خرید لامپ حبابی بسته به نوع آن ، توان مصرفی و مهم تر از آن شرکت تولید کننده آن متغییر می باشد. معمولا قیمت خرید لامپ حبابی ال ای دی اختلاف زیادی با لامپ های کم مصرف دارند.

لامپ های ال ای دی علاوه بر مصرف بسیار کمی که دارند و میزان بازدهی چند برابری نسبت به لامپ های کم مصرف ، برای چشم و پوست آسیب بسیار کم تری دارند.

اجزای لامپ حبابی

با عبور جریان الکتریکی از لامپ ، فيلامان گداخته می شود و نور را ساطع می کند. در حالت عادی ، داخل حباب ، هیچ گازی نیست ، در صورتی که لامپ با هوا شود ، تنگستن گداخته می شود با اکسیژن هوا واکنش نشان می دهد و به سرعت از بین می رود.

چنان چه مقدار کمی گاز کریپتون به داخل حباب افزوده شود ، رسانایی حرارتی داخل حباب کم تر می شود. در نتیجه حرارت کم تری از فيلامان به بیرون حباب لامپ منتقل شده  و راندمان لامپ به این ترتیب افزایش می یابد.

مزایای لامپ حبابی

برای خرید لامپ حبابی باید به مزایای آن دقت کنید. نور گرم و آرامش بخش ، مناسب برای محیط های مسکونی و مکان هایی است که برای استراحت در نظر گرفته شده است.

نمود رنگ خوبی دارد.

امکان نصب و راه اندازی آسانی دارد  و عدم نیاز به مدارات جانبی را دارا است.

امكان استفاده در حالت AC و DC دارد. همین مزایا باعث می شود شما در خرید لامپ حبابی شک و تردید نداشته باشید.

سرپیچ لامپ ها

برای کاربرد های خاص ، از جمله مناطقی که رطوبت هوا در آن ها زیاد است. برخی لامپ ها با نوعی سرپیچ میخی مورد استفاده قرار می گیرد.

حباب لامپ های رشته ای به دو صورت مات و یا شفاف ساخته می شوند. از نظر مشخصات نوری و الکتریکی این دو نوع لامپ ، هیچ تفاوتی با هم ندارند.

شار نوری خروجی و توان مصرفی این دو نوع لامپ ، هیچ تفاوت خاصی  با هم ندارند. مزیت استفاده از حباب مات ، به جای حباب شفاف ، کاهش درخشندگی حباب لامپ و در نتیجه کاهش خیرگی آن است.

در خرید لامپ حبابی و چراغ هایی که خود لامپ در آن ها دیده می شوند ، از حباب مات استفاده می کنند. عملکرد تمامی لوسترها و چراغ‌ های مختلف بستگی زیادی به نوع لامپ دارد که در آن استفاده می شود. انواع مختلف لامپ‌ های حبابی توان‌ های متفاوتی دارند و در عین حال نور متفاوتی را نیز ساطع می کنند.

 

شما برای خرید لامپ حبابی می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوضه برق و الکترونیک می باشد این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

 

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید لامپ حبابی پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.