خرید لامپ حبابی میتره

عملکرد تمامی لوسترها و چراغ‌ های مختلف بستگی بسیار زیادی به نوع لامپ دارد که در آن استفاده می ‌گردد. در ادامه این مقاله به خرید لامپ حبابی میتره می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”1119″ numberposts=”25″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

لامپ حبابی

در خرید لامپ حبابی میتره باید بدانید این لامپ ها اولین نوع لامپ هایی هستند که در دنیا تولید شدند و از تاریخ شروع ابداع و استفاده از آن ها ، بیش از صد سال می گذرد.

در این لامپ ها در اثر عبور جریان الکتریکی یک رشته فلزی نازک از جنس فلز تنگستن گداخته شده و ملتهب می شود و در اثر گداخته شدن نور ساطع می کند.

با عبور جریان الکتریکی از لامپ ، فيلامان گداخته شده و نور ساطع می کند. در حالت عادی داخل حباب ، هیچ گازی وجود ندارد ، زیرا در صورتی که لامپ با هوا پر شده باشد.

تنگستن گداخته شده با اکسیژن هوا واکنش نشان داده و به سرعت از بین می رود. چنان چه مقدار کمی گاز کریپتون به داخل حباب افزوده شود،  رسانایی حرارتی داخل حباب کم تر می شود. در نتیجه حرارت کم تری از فيلامان به بیرون حباب لامپ منتقل می شود و راندمان لامپ به این ترتیب افزایش می یابد.

مزایا لامپ حبابی

برای خرید لامپ حبابی میتره باید از مزایای آن آگاه باشید. نور گرم و آرامش بخش ، مناسب برای محیط های مسکونی و محل هایی که برای استراحت در نظر گرفته شده است.

نمود رنگ خوبی دارد. امکان نصب و راه اندازی آسان و عدم نیاز به مدارات جانبی دارد.

امكان استفاده در حالت AC و DC را دارا می باشد. عدم تغییر شکل موج ولتاژ در شبکه (عدم تزريق هارمونیک) را نیز دارد.

سرپیچ لامپ حبابی

برای خرید لامپ حبابی میتره باید از نوع سرپیچ و کاربرد آن آگاه باشید. لامپ های حبابی با کاربرد عمومی ، بسته به توان مصرفی شان اغلب دارای ۳ نوع سرپیچ با اندازه های مختلف هستند.

این شکل سرپیچ ها در اصطلاح استاندارد ، به لامپ های با کلاهک ادیسون نیز معروف هستند.

برای کاربردهای خاص ، از جمله مناطقی که رطوبت هوا در آن ها زیاد است. برخی لامپ ها با نوعی سرپیچ میخی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. حباب لامپ های رشته ای را به دو صورت مات (Frosted) و یا شفاف (Clear) می سازند.

در خرید لامپ حبابی میتره از نظر مشخصات نوری و الکتریکی این دو نوع لامپ ، هیچ تفاوتی با هم ندارند. به عبارت دیگر، شار نوری خروجی و توان مصرفی این دو نوع لامپ ، هیچ تفاوتی با هم ندارد.

مزیت استفاده از حباب مات ، به جای حباب شفاف ، کاهش درخشندگی حباب و در نتیجه کاهش خیرگی آن است. از این رو، بهتر است در مورد چراغ هایی که خود لامپ در آن ها دیده می شود ، از حباب مات استفاده شود.

اگر به دنبال خرید لامپ حبابی میتره با بالاترین کیفیت ممکن هستید اگر می خواهید لامپ حبابی با قیمتی منصفانه خریداری کنید در این بخش به شما توصیه می کنیم برای خرید لامپ حبابی میتره از سایت تهران لاله زار دیدن فرمایید.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

در صورت رضایت مندی می توانید لامپ های حبابی با کیفیت روز دنیا با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید در نهایت در اسرع وقت به همراه تیم اجرایی به محل مورد نظر شما ارسال خواهند شد تا به صورت استاندارد و اصولی نصب گردند .

برای تهیه و خرید لامپ حبابی میتره می توانید به سایت فروشگاه لوازم الکتریکی مراجعه نمائید. سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت ها مناسب همیشه بکوشد تا خریدارن در صنعت برق بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت را پیدا کنند.