مقایسه لامپ ها در یک قاب

خرید لامپ ال ای دی کوچک و دیگر لامپ ها در شرایطی انتخابی صحیح خواهد بود که شماویژگی های انواع لامپ های موجود در بازار را بدانید و بعد از مقایسه دقیق آن ها اقدام به خرید نمایید. برای همین منظور در تصویر زیر به مقایسه برخی از لامپ هاپرداخته ایم البته بعضی از آن ها در بازار کم تر خرید و فروش می شوند اما لازم است تا درباره آن ها اطلاعات داشته باشید.

دلایل جایگزینی لامپ های ال ای دی با لامپ های قدیمی چیست؟

دلایل خرید لامپ ال ای دی کوچک به جای لامپ های قدیمی موارد زیر می باشد:

  • طراحی زیبا که انکان استفاده از آن ها را در هر جایی به مصرف کننده می دهد.
  • راندمان بالا و دوام بیشتر لامپ نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی
  • اثر گرمایی کم موجب می شود تا در زمان روشن بودن گرمای کم تری از خود نشان دهد.
  • عدم استفاده از جیوه که برای انسان خطر مرگ دارد و در  صورت شکسته شدن لامپ نگرانی وجود نخاهد داشت.
  • عمر مفید بالا که در میان سایر لامپ ها از مزایای بسیار مهمی به شمار می آید.
  • تنوع رنگی که برای استفاده در فضاهایی که می خواهید نورپردازی انجام دهید مناسب خواهد بود.

توان لامپ led در ابعاد کوچک چه مقدار است؟

اگر به دنبال خرید لامپ ال ای دی کوچک هستید لازم تا اطلاعات جامعی نیز در این باره داشته باشید . برای مثال لامپ های 5 میلیمتری در اصل یک دیود نورانی دو پایه است که برای روشن شدن نیاز به یک منبع تغذیه 3 ولت دارد که از نوع DC می باشد . تنوع رنگی در این نوع لامپ تفاوتی در بحث ولتاژ و جریان ورودی آن ها ندارد. به عنوان منبع تغذیه می توان از یک باتری استفاده کرد و یا یک تغذیه 5 ولتی را با مقاومت 470 اهم به صوت سری در یک مدار قرار داد و موجب روشن شدن لامپ شد .

مزایای استفاده از LED چیست؟

داشتن مزایای ریادی سبب شده است تا خرید لامپ ال ای دی کوچک طرفداران زیادی داشته باشند . برای مثال طول عمر زیاد از جمله این مزایا می باشد . این ویژگی مهم ترین خصیصه می باشد و به طور حدودی طول عمری بین 50 تا 60 هزار ساعت می باشد که بسیار عمر طولانی بیشتر از سایر لامپ ها می باشد . بازده نوری بسیار بالا دیگر ویژگی این لامپ ال ای دی می باشد . که بین 74 تا 120 لومن بر وات نوسان دارد و در مقایسه با لامپ رشته ای از 10 تا 15 لومن بر وات است ، بسیار بالاتر می باشد . این مقدار حتی از لامپ های کم مصرف نیز بالاتر می باشد به طوری که بازده نوری برای لامپ کم مصرف 45 تا 65 لومن بر وات می باشد .

کاربرد لامپ LED چیست؟

پیش از خرید لامپ ال ای دی کوچک خوب است که در خصوص کاربرد آن ها در زندگی روزمره و همچنین موارد صنعتی اطلاعات بیشتری داشته باشید . این لامپ ها در انواع لوازم برقی خانگی و صنعتی و همچنین در اسباب بازی های کودکان نیز استفاده می شود . علت گسترده بودن کاربرد این نوع لامپ منبع تغذیه ساده ای چون یک باتری قلمی جهت روشن شدن است که سختی زیادی در طراحی مدار ایجاد نمی کند . شما با خرید لامپ ال ای دی کوچک می توانید یک نور تزیینی کاملا متفاوت و با تنوع رنگی بالا را داشته باشید . از نظر سلامتی نیز نور ماورای بنفش را تولید نمی کنند و به همین جهت در تولیدات وسایل کودک نیز بسیار پرکاربرد هستند و یا برای ایجاد روشنایی بر روی اشیای قیمتی در موزه ها نیز استفاده دارد .

خرید لامپ ال ای دی کوچک

جریان راه اندازی لامپ ها ال ای دی به چه صورت می باشد ؟

برای خرید لامپ ال ای دی کوچک باید بدانید که این لامپ ها ۵ دقیقه زمان نیاز دارند تا به حداکثر نوردهی خود برسند . در این مدت زمان برای یونیزه کردن گاز داخل لامپ نیاز به آمپر بیش تری می باشد .

لامپ LED چه نوع لامپی است؟

پیش از خرید لامپ ال ای دی کوچک بیایید درباره این نوع لامپ و ویژگی هایی که دارد اطلاعات جامعی را با شما درمیان بگذاریم. لامپ های ال ای دی نوعی از حالت جامد است که دیود نورگسیل جهت ایجاد روشنایی استفاه می کند . در آغاز کاربرد محدودی داشت که تنها به عنوان لامپ قرمز رنگ و در دستگاه های الکترونیکی داشت و پس از آن به دلیل کم مصرف بودن و طول عمر بالایی که دارد در مصارف گوناگون ، تجاری ، صنعتی و خانگی راه باز کرد و در دسته انواع لامپ های پر فروش در این صنعت قرار گرفت . در ادامه این مقاله به خرید لامپ ال ای دی کوچک می پردازیم . نوعی از لامپ های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود نور افشان استفاده می کند وبه عنوان منبع روشنایی به کار می رود .

علت تولید این لامپ ها برای چیست ؟

شما برای خرید لامپ ال ای دی کوچک باید از ویژگی های آن مطلع باشید . لامپ با این تکنولوژی جایگزین لامپ های رشته ای و پر مصرف شده اند. داخل لامپ های رشته ای سیم باریکی به نام تنگستن وجود دارد . این فلز هنگامی که جریان برق از آن عبور می کند ، از خود مقاومت نشان می دهد . در اثر این مقاومت ، تنگستن موجود در لامپ گرم شده و به همین دلیل از خود نور منتشر می کند . پس یکی از مهم ترین دلایل تولید لامپ ال ای دی ، اساس کار لامپ های رشته ای می باشد. این لامپ ها به مدت زمان بیش تری نیاز دارند تا گرم شوند و از خود نور تولید کنند . بنابراین مصرف انرژی بیش تری نیز دارند . خرید لامپ ال ای دی کوچک

انواع لامپ های ال ای دی کدامند ؟

برای خرید لامپ ال ای دی کوچک باید از انواع آن مطلع باشید . لامپ ال ای دی دیپ: استفاده از لامپ هایی از این نوع ، از ابتدای دهه ۱۰۶۰ رواج پیدا کرد . این لامپ ها تنها قابلیت تولید در یک رنگ داشتند و بهره نوری آن ها بسیار پایین تر از لامپ های امروزی می باشد . تراشه های این نوع لامپ ها دایره ای و یا گلوله ای شکل هستند . لامپ ال ای دی اس ام دی : تکنولوژی پیشرفته تر از ال ای دی می باشد . لامپ LED SMD از سه بخش بدنه ، درایو و بورد تشکیل شده است . این بدنه می تواند دارای اشکال مختلف حبابی ، نواری ، شمعی و … باشد .

لامپ ال ای دی چیست ؟

خرید لامپ ال ای دی کوچک به عنوان یک منبع تولید نور و روشنایی برای استفاده در چراغ روشنایی است که روشنایی را با استفاده از دیود نوری تولید می کند . لامپ ال ئی دی حرارت بسیار کمی تولید می کند که به این معنی است که 90 درصد انرژی مصرفی لامپ ال ئی دی به نور تبدیل خواهد شد . این لامپ ها تلفات بسیار کمی دارد . طول عمر یک لامپ ال ای دی چند برابر لامپ رشته ای است و در مقایسه با لامپ فلورسنت به طور قابل توجهی کارآمد تر می باشد .

خرید لامپ ال ای دی کوچک

در انواع لامپ ال ای دی بدون استفاده از فیلتر های پوششی رنگی ، امکان ایجاد رنگ روشنایی دلخواه وجود خواهد داشت . ضمن این که طیف نوری لامپ LED ، خالص و با درخشندگی یکنواخت می باشد . رنگ استاندارد لامپ ال ئی دی سفید می باشد که از ترکیب سه رنگ اصلی آبی و قرمز و سبز ایجاد می شود ، به همین دلیل ایجاد روشنایی با رنگ طبیعی روز یا رنگ دیلایت امکان پذیر است و چراغ ال ای دی با رنگ سفید چشم را اذیت نمی کند و مانند نور طبیعی خورشید چشم نواز است. خرید لامپ ال ای دی کوچک داشتن فروشگاه لوازم برقی و الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است . یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد .

معرفی فروشگاه تهران لاله زار

شما برای خرید لامپ ال ای دی کوچک می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید . تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد . این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند . هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید لامپ ال ای دی کوچک پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .