سینی کابل چیست ؟

سینی کابل pvc یکی از بروز ترین و سبک ترین سینی کابل های حال حاضر در بازار است

در زمان ساخت و ساز منازل یکی از مواردی بسیار حائز اهمیت می باشد استفاده از کابل کشی و جریان الکتریکی در ساختمان های اداری , ساختمان های تجاری و ساختمان های مسکونی می باشد. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که با چه ابزاری در ساختمان ها جریان الکتریکی را قرار می دهند؟

در مواقعی که ساختمان ها در حال ساخت هستند با استفاده از سینی کابل نیز می توان تمامی کابل ها راقرار داد تا جریان الکتریکی و انرژی به راحتی جا به جا گردد. اما اصلی ترین سوال در این قسمت میتوان پرسید این است که سینی کابل pvc چیست ؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت سینی کابلCable tray ) از آن ابزار و تجهیزاتی است که برای انتقال , هدایت و محافظت از سیم و کابل برق و شبکه بر روی دیوار , سقف , زمین و زیر زمین از سینی کابل استفاده می کنند اما قابل تامل است که بگوییم امروزه بیشتر به جای سینی کابل از سبد کابل استفاده می شود البته بیشتر برای اتاق سرور. در این بخش قصد داریم شما را با سینی کابل آشنا کنیم و اطلاعاتی کلی در مورد آن به شما ارائه دهیم.

  سینی کابل  ها بیشتر از جنس فلز آهن با روکش گالوانیزه مورد مصرف قرار می گیرند ولی از جنس استیل و آهن رنگ شده و حتی از جنس پلاستیک نیز ساخته می شوند. سینی کابل های ساخته شده از ورق گالوانیزه در 2 مدل طراحی و تولید می شوند :

  1. سینی کابل گالوانیزه سرد : از این سینی برای تولید آن ورق گالوانیزه فابریک را بعد از برش کاری و سوراخ کاری خم می کنند و مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سینی کابل گالوانیزه گرم : که در این قسمت ورق سیاه را بعد از برش کاری , سوراخ کاری و خم کردن در داخل وان اسید اسیدشویی کرده و در مرحله آخر عملیات گالوانیزاسیون را بر روی آن انجام داده تا برای مصرف کننده قابل استفاده باشد .

در نهایت می توان گفت سینی کابل برق در 5 مدل تولید می شوند :

  • سینی کابل گالوانیزه سرد
  • سینی کابل گالوانیزه گرم
  • سینی کابل رنگی
  • سینی کابل استیل
  • سینی کابل پلاستیکی

سینی کابل PVC البرز

در قسمت گفتیم که سینی کابل PVC البرز یکی از انواع سینی کابل برق می باشد که برای کابل کشی های تاسیسات الکتریکی در تمامی ساختمان ها تولید شده است . سینی کابل پی وی سی با کمک تکنولوژی روز دنیا و با همکاری مهندسین خبره و مجرب طراحی و ساخته شده است.

برای عبور مجموعه ای از کابل های سبک انتخاب سینی کابل PVC البرز بسیار مناسب می باشد،به دلیل آن که حجم و اصلاحات در سیم کشی نیاز به یک جنس بسیار قوی ندارند و عموما برای راه اندازی کابل های نوری حساس و ظریف مانند کابل کشی های فیبر نوری که خاصیت پیچیده و مهندسی شده ای دارند ، کارآمد می باشد و کابل ها در زوایای مختلف تحت فشار نیستند و به راحتی قرار می گیرند ولی با لعکس سینی کابل نوع سبدی که بین هر پله آن یک فاصله وجود دارد سینی کابل PVC در قسمت ابتدایی و انتهای سینی و سطح بالایی آن باز می باشد.

سینی کابل PVC البرز بنا به ویژگی هایی که دارد نیازی نیست در داخل دیوار یا زمین نصب شود. از ویژگی های این سینی کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نارسانا است.
  • در سیگنال های جریان برق نیز اختلالی به وجود نمی آورد.
  • در برابر UV , خوردگی و تغییرات شیمیایی مقاومت بسزایی دارند.

 قطعات سینی کابل PVC

اگر به دنبال سفارش و خرید سینی کابل ها هستید اما قطعات و امکانات آن ها را نمی دانید , اگر خواستار سینی کابلی با کیفیت روز دنیا هستید در این قسمت به شما پیشنهاد می کنیم این قسمت را مطالعه کنید تا اطلاعاتی درباره سینی کابل PVC دریافت کنید. از قطعات سینی کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سینی کابل PVC نیز قطعات بسیاری دارد اما در این مقاله اصلی ترین و کارآمدترین قطعات را بیان کردیم. اما قابل ذکر است که معیارهای بسیاری برای انتخاب سینی کابل وجود دارد که باید به آن توجه بسیاری داشته باشیم که در نهایت بتوانیم بهترین سینی کابل همراه کیفیت روز جهانی و کارآمدترین آن را خریداری کنیم :

  • شرایط محیطی
  • وزن کابل نصب شده
  • حساسیت به خوردگی
  • آزادی ورودی و خروجی کابل
  • نوع و تعداد کابل های پشتیبانی شده

قیمت سینی کابل PVC

تمام وسایل در جهان و در تمامی شرکت ها و سایت های موجود در دنیای اینترنت نیز قیمت های متفاوتی دارندو می دانیم که در این مقاله در مورد سینی کابل PVC صحبت کردیم. یکی از نمایندگی های معتبر فروش سینی کابل در تهران می توان به بازار بزرگ لاله زار نیز اشاره کرد.

شما با مراجعه به لاله زار می توانید کارآمدترین سینی کابل به همراه قیمتی مناسب را مشاهده کنید. از آنجایی که همیشه به فکر شما عزیزان هستیم شما می توانید با متخصصین و مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید تا ما بتوانیم بهترین کابل سینی مورد نظرتان را به شما ارائه دهیم.

خرید سینی کابل PVC

اگر قصد خرید سینی کابل را دارید ولی نمیدانید چه سینی کابلی مناسب ساختمان موردنظرتان است در این قسمت به شما توصیه می کنیم حدالامکان با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید تا بتوانیم تمامی سینی کابل های تهران لاله زار را به شما معرفی کرده و هر یک از آن ها را با تمامی قطعات و کارایی آن را به شما ارائه دهیم تا در صورت رضایت مناسب ترین سینی کابل به همراه امکانات را خریداری کنید و در محیط کار و زندگی خود آرامشی توصیف نشدنی داشته باشید .

امیدواریم که روز به روز از شرکت ما راضی تر باشید و از زندگی در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

خرید سینی کابل pvc

خرید سینی کابل pvc را باید با دقت بالا خریداری نمود، سینی کابل پی وی سی یک پشتیبان عالی برای انواع کابل ها به شمار می رود و باید این قدرت را داشته باشد که پشتیبانی خود را به نحو احسن و با کیفیت بالا به انجام رساند؛ چرا که اگر سینی کابل pvc قدرت کافی نداشته باشد نمی تواند انواع خطر و ریسک را از کابل دور نماید.

 عمدتاً بسیاری از خسارت ها و آسیب هایی که در کابل به وجود می‌آید، به خاطر این است که خرید سینی کابل pvc با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام نشده است،از جمله ویژگی های منحصر به فرد برای سینی کابل پی وی سی این است که با توجه به این ویژگی ها فروش بسیار بالایی در بازار دارد؛ چرا که مردم به این باور رسیده اند که کیفیت مهم ترین دلیل در خرید سینی کابل pvc می‌باشد.

سینی کابل pvc این قدرت را دارد که از خسارت ها و تعمیرات هایی که ممکن است در آیندهبه وجود بیاید افراد را دور کند، خرید سینی کابل pvc می تواند بهترین کار و به صرفه ترین فعالیتی باشد که شما در راستای کیفیت بهتر کابل ها میتوانید انجام دهید.

توجه به مواد اولیه

البته در این میان مواد اولیه سینی کابل pvc نقش به سزایی دارد و اگر به مواد اولیه توجه نکنید نمی‌توانید کیفیت خوبی را درخرید سینی کابل pvc در نظر داشته باشید، چرا که دوام و استقامت مهم ترین چیزی است که در خرید کابل پی وی سی مدنظر می باشد و هم چنین بسیاری از افراد به خوبی با این موضوع آشنایی دارند که باید حتی نوع ساخت سینی کابل پی وی سی را مورد بررسی قرار دهند.

 چرا که نوع ساخت سینی کابل pvc می‌تواند نکته بسیار مهم و با اهمیتی برای خرید سینی کارت پی وی سی محسوب شود، چرا که اگر کیفیت و ساختار خوبی در ساخت سینی کابل pvc وجود نداشته باشد قطعاً نمی‌توان کارایی مفیدی را از سینی کابل pvc انتظار داشت.

 اصولا مواد اولیه مرغوب و نوع ساخت عالی و با کیفیت می‌تواند باعث یک عمر خوب و عالی برای کابل پی وی سی باشد و حتی شما باید به نحوه بسته بندی خرید سینی کابل pvc توجه خوبی داشته باشید، خرید سینی کابل پی وی سی باید به گونه ای باشد که شما آن را با توجه به دوام و استقامت کابل انتخاب نمایید. چرا که اگر استقامت و دوام خوبی نداشته باشد نمی تواند طول عمر خوبی را به ارمغان بیاورد و هم چنین از دیگر ویژگی‌های مهم سینی کابل pvc قطعاً آسان بودن نصب این سینی کابل می باشد.

نصب آسان سینی کابل pvc

 چراکه باعث می شود افراد در کم ترین زمان ممکن نصب سینی کابل پی وی سی را انجام دهند، هم چنین این نکته را نباید در خرید سینی کابل pvc از یاد ببرید که وزن کابل انتخاب شده در هنگامی که شما قصد نصب آن را دارید باید به گونه‌ای کاملاً استاندارد و طبق اصول و قواعد خاص صورت پذیرد.

بدین دلیل که وزن زیاد باعث اختلال در سینی کابل pvc می گردد و آسیب های خاصی ممکن است به وجود بیاورد کهپشتیبانی خوبی انجام نشود و البته که ورودی و خروجی سینی کابل pvc باعث می شود که خرید سینی کابل pvc با خیال آسوده تری انجام پذیرد پس بهتر است در زمان خرید به این نکات توجه فرمایید.

توصیه‌ی من به شما عزیزان این است که خ خرید سینی کابل pvc را با توجه به نوع شرایط از جمله آب و هوا در نظر بگیرید که بتوانید از خرید خود رضایت بهتری داشته باشید؛ چرا که شرایط آب و هوایی بسیار بر روی خرید سینی کابل pvc تاثیرگذار می‌باشد و اصولاً در یک آب و هوایی که در آن نم حاکم باشد نمی‌تواند دوام و استقامت عالی را از خرید سینی کابل pvc انتظار داشت.

سخن پایانی

 اگر بخواهید که از مواد اولیه سینی کابل pvc اطلاعاتی داشته باشید بهتر است که بدانید ورق سیاه فولادی در بسیاری از شرایط مورد استفاده قرار می گی،رد اما ورق استیل نیز می‌تواند حرف‌های زیادی در سینی کابل پی وی سی برای گفتن داشته باشد، البته پیشنهاد من به شما این است که ورق های گالوانیزه سرد را جدی بگیرید چرا که نقش خوبی را برای سینی کابل pvc ایفا می‌کند و می‌تواند پشتیبانی عالی محسوب شود.

شما اگر از فروشگاه های معتبر و یا سایت هایی که دارای نماد استاندارد هستند خرید سینی کابل pvc را انجام دهید بدون شک هیچ گونه پشیمانی برای شما به وجود نخواهد آمد؛ چراکه کیفیت مهم ترین دلیل برای خرید یک محصول با طول عمر مفید می باشد که نباید آن را از یاد برد خصوصاً در مورد وسایل الکترونیکی شما تنها باید به کیفیت توجه داشته باشید چرا که قیمت دلیل خوبی برای خرید معقولانه نمی باشد و برخی از قیمت‌های پایین به هیچ عنوان نمی تواند تضمین خوبی برای خرید شما محسوب شود.