داکت و تراکینگ

المان هایی که امروزه در ساختمان سازی مدرن وجود دارند و استفاده از آن ها مورد توجه قرار می گیرد، داکت و تراکینگ هستند. به دلیل این که در یک محیط یا فضا تعدد و تجمع سیم ها و کابل ها  سبب ایجاد منظره زشتی می شود و ممکن است برای افراد حاضر در آن مکان نیز خطرناک باشند بنابراین شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع داکت و تراکینگ ( Duct and Trunking ) در سایزها و ابعاد گوناگونی نموده اند که هر کدام این این داکت و تراکینگ ها دارای کاربرد خاص و ویژه ای هستند.

یکی از مهم ترین کارهایی که در ساختمان سازی صورت می گیرد سیم کشی ساختمان است  و به این منظور از تعداد زیادی سیم و کابل با اندازه ها و ابعاد مختلفی استفاده می گردد. معمولا وجود سیم ها و کابل ها در یک فضا مشکل ساز بوده است و دارای ظاهری نامناسب می باشد.

 و این امکان نیز وجود دارد که در اثر برخورد افراد یا اشیا با آن ها موجب ایجاد برق گرفتگی یا آتش سوزی گردد. به همین منظور انسان ها همیشه در حال تلاش هستند که از روش های گوناگونی مانند استفاده از انواع داکت و تراکینگ برای مخفی نمودن این سیم ها و کابل ها استفاده نماید البته سالم ماندن و آسیب ندیدن نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد .

روش های گوناگونی برای مخفی کردن سیم ها و کابل های یک ساختمان وجود دارد به عنوان مثال برای سیم کشی های بزرگ و قوی کانال های زمینی سوراخ شده است که بعد از کندن گودالی کف آن را آجر چینی می‌کردند و با برای پر کردن گودال درون آن ماسه می‌ریختند و سپس کابل ها را روی آن قرار داده و به ضخامت حدود 15 سانتی متر ماسه می ریزند که در این صورت کابل کامل در درون زمین قرار می گیرد.

داکت

یک شبکه پلاستیکی درب دار که برای نگهداری و انتقال کابل ها کاربرد دارد، داکت است. به دلیل اینکه داکت ها ضد آب نیستند پس فقط در مکان های پوشیده کاربرد دارند. محصولات شرکت هایی که اقدام به تولید انواع داکت و تراکینگ کرده اند، داکت ها هستند .

به دلیل این که داکت ها ضد آب نیستند باید در فضاهای داخلی که با بارندگی و یا گردو غبار در تماس نیستند مورد استفاده قرار بگیرند. داکت ها دارای انواع گوناگونی هستند و برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا داکت ها در بستر سازی دوربین های مدار بسته کارایی ویژه ای دارند و جنس داکت ها معمولا از پی وی سی مرغوب است.

انواع داکت

داکت ساده

داکت شیار دار

داکت پارتیشن دار

داکت قرنیزی

داکت کف خواب ( زمینی )

داکت لوله

 

تراکینگ

یکی از محصولاتی که نسبت به داکت تخصصی تر است، تراکینگ می باشد که به شکل شبکه های دربسته می باشد. برای جابه جایی سیم برق که جریان های فشار ضعیفی دارند کاربرد دارند .

تراکینگ به سبب این که معمولا به شکل دید در محیط قرار می گیرند این امکان وجود دارد پوشش های رنگی یا سفید باشند که موجب امنیت  و ایجاد زیبایی در مکان می شوند. مناسب ترین روش برای پیاده سازی کانال های ساختار یافته مدل های مختلف تراکینگ می باشند که می توانید با هزینه کم و نصب ساده از ویژگی های آن ها بهره ببرید.

قیمت داکت و تراکینگ

امروزه برای خرید هر یک از محصولات داکت و تراکینگ باید به صورت دقیق با نمایندگی های آن ها در ارتباط باشید یا به صورت حضوری مراجعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز را در زمینه قیمت از آن ها دریافت کنید. شرکت تهران لاله زار تهران یک از نمایندگی های معتبر در زمینه فروش داکت و تراکینگ هستند که می توانید محصول مورد نیاز خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه نمایید .

تهران لاله زار با پشتیبانی و خدمات پس از فروش و داشتن ضمانت نامه از مزیت های بارز این شرکت می باشد. کاربران گرامی می توانید داکت و تراکینگ ها را با مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید. به دلیل نوسانات در قیمت داکت و تراکینگ و نبود قیمت ثابت می توانید به نمایندگی ما مراجعه نمایید  تا اطلاعات دقیق و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

نمایندگی داکت و تراکینگ

یکی از اصلی ترین  و معتبر ترین نمایندگی  در زمینه داکت و تراکینگ در اختیار شرکت تهران لاله زار می باشد. تهران لاله زار تمام کالاهای خود را در انواع و مدل های مختلف با بالاترین کیفیت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند. محصولات لاله زار با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته متناسب با استاندارهای جهانی در ایران تولید می گردد و به سبب کیفیت بالا می تواند با محصولات اروپایی رقابت کند و دارای جایگاه مناسبی در بازار جهانی می باشد .

از محصولات تهران لاله زار می توان به انواع طرح های گوناگون و متنوع داکت و تراکینگ ها اشاره نمود. یکی از شرکت هایی که دارای داکت های پشت چسب دار در ایران محسوب می باشد. تهران لاله زار محصولات متنوعی  مانند انواع داکت ها  و تراکینگ را تولید و به بازار عرضه می کند.

خرید داکت و تراکینگ

اگر می خواهید داکت و تراکینگ خریداری نمایید در صورتی که نیاز به متراژ کمی دارید می توانید  به مغازه  صادق الکتریکی رجوع کنید. در صورتی که نیاز به داکت و تراکینگ با متراژ بالا و به شکل عمده دارید می توانید محصولات خود را از با قیمت مناسب تری از تهران لاله زار خریداری نمایید  یا می توانید از طریق سایت تهران لاله زار فروش داکت و تراکینگ لاله زار در تهران مراجعه کنید تا بدون واسطه و با قیمت مناسبی خریداری نماید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و دیگر موضوعات دریافت نمایید. نمایندگی تهران لاله زار توانسته است با بهره مندی از کارشناسان ماهر و آنالیزهای تخصصی برای مشتریان خود این امکان را فراهم کنند که قبل خرید محصول و انتخاب آن اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده را در اختیار مشتریان قرار دهند تا علاوه بر این که با اطمینان خاطر بیشتری کالا مورد نظر خود را انتخاب نماید، تجربه یک خرید آسان و حرفه ای را داشته باشد.