کابل کواکسیال ترکیبی جهت انتقال داده ها از یک سیستم به یک سیستم دیگر استفاده می شود . در ادامه این مقاله به خرید کابل ترکیبی دوربین می پردازیم .

جنس فلز بکار رفته در کابل ترکیبی از چیست ؟

در هنگام خرید کابل ترکیبی دوربین باید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید بیش ترین بازدهی را از کابل کشی خود داشته باشید از کابل های ترکیبی تمام مس استفاده نمایید . البته کابل های آلومینیومی نیز تا مسافت 20 متر جوابگو هستند .

هدف اصلی از به کارگیری این کابل‌ ها استفاده به عنوان هر دو کابل تصویر و کابل برق به صورت یک جا می باشد . کاربران می‌ توانند در تمامی انواع دوربین‌ های آنالوگ موجود در بازار کابل ترکیبی را خریداری کرده و از مزایای آن بهره ببرند .

کابل ترکیبی چه کاربردی دارد ؟

برای خرید کابل ترکیبی دوربین باید بدانید که یکی از مهم ‌ترین و حیاتی ‌ترین تجهیزات جانبی کابل‌ هایی هستند که در نصب دوربین مداربسته استفاده می ‌شوند .

برای این منظور از انواع مختلف کابل‌ ها بهره می ‌برند . این کابل ‌ها می ‌توانند شامل کابل انتقال تصویر ، کابل برق و یا موارد دیگری باشند .

در میان تمامی این موارد سیمی با نام کابل ترکیبی در نصب و راه‌ اندازی سیستم دوربین مداربسته استفاده شده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

ساختار کابل ترکیبی به چه صورت می باشد ؟

برای خرید کابل ترکیبی دوربین بدانید که این کابل‌ ها در حقیقت نسل جدیدی از کابل‌ کواکسیال می ‌باشد . با این تفاوت که در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق نیز قرار داده شده است . سپس هر دو آن‌ ها به صورت به هم چسبیده زیر یک پوشش واقع شده ‌اند .

کابل کواکسیالی که درون آن قرار داده شده از نوع RG59 می ‌باشد . انواع مختلفی از کابل‌ های کواکسیال در بازار موجود هستند که در کابل‌ های ترکیبی فقط یک نوع نام برده شده در بالا مشاهده می ‌شود و لاغیر .

مزایا کابل ترکیبی چیست ؟

مهم‌ ترین مزیتی که باعث شده کاربران سیستم ‌های امنیتی به سمت خرید کابل ترکیبی دوربین مداربسته سوق پیدا کنند تسهیل پروسه کابل ‌کشی می باشد .

به این معنا که کاربران دیگر احتیاجی به خرید و نصب جداگانه کابل ‌های مربوط به تصویر و برق دوربین خود نخواهند داشت . از طرفی دیگر به دلیل عدم خرید دو نوع کابل جداگانه و آسان‌ تر شدن پروسه نصب هزینه‌ های مربوط به خرید سیم و نصب آن تا حد بسیار زیادی کم تر خواهد شد .

خرید کابل ترکیبی دوربین

معمولا بهتر است از کابل‌ های ترکیبی در ساختمان‌ ها و ادارات بزرگ استفاده نکنید . این کابل ‌ها اغلب برای مکان ‌هایی با متراژ کم مناسب هستند .

زیرا حداکثر طول کابل کشی با استفاده از نوع مرغوب و تمام مس این کابل ‌ها ۶۰ الی ۷۰ متر می باشد و با توجه به تجربه عملی ، عملکرد و کارایی شان در متراژ‌های بیش تر کاهش پیدا خواهد کرد .

در گذشته که کابل های ترکیبی وجود نداشته است ، افراد مجبور بودند از کابل کواکسیال برای انتقال تصویر و از یک جفت سیم برق برای برق رسانی دوربین استفاده کنند .

یکی از محسنات این کابل ها این می باشد که هیچ نویزی وارد آن نمی شود . یعنی موج انتقالی کاملا محافظت شده است . انواع مختلفی کابل کواکسیال وجود دارد که RG معروف ترین آن ها می باشد . در بین RG ها هم «RG59» معروف تر می باشد و خصوصا در سیستم های مداربسته آنالوگ بیش ترین کاربرد را دارد و پر طرفدار می باشد .

شما برای خرید کابل ترکیبی دوربین می توانید به سایت معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات این پیج دیدن نمائید .

هدف از سایت تهران لاله زار ارائه ی بستری تخصصی برای تولید کنندگان ، پخش کنندگان و فروشندگان محصولات الکتریکی  در سراسر کشور می باشد .

سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت های مناسب می کوش تا خریداران در صنعت برق بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را پیدا کنند .