در ادامه این مقاله به قیمت لامپ بروکس می پردازیم .نوری که توسط لامپ تولید می شود چگونگی به نظر رسیدن فضای محیط شما را تعیین می کند .

لامپ کم مصرف چگونه کار می کند ؟

برای خرید و قیمت لامپ بروکس بدانید که لامپ‌ های کم مصرف محفظه ای دارند که درون آن از بخار جیوه و گاز آرگون پر شده است . دو طرف این محفظه سوییچ های الکتریکی قرار می گیرد .
با وصل شدن برق ، الکترون ها از بین این گازها حرکت می کنند تا به سوییچ بعدی برسند . با حرکت الکترون ها ، گازها تحریک شده و حرکت الکترون ها را هدایت می کنند .
وقتی این اتفاق می افتد انرژی الکترون ها به صورت نور ماوراء بنفش آزاد می شود و به پودر فسفری داخل لامپ برخورد می کند . برخورد به اتم های نادیدنی جیوه و سپس پودر فسفری باعث می شود تا نور در همه جا منتشر شود . امروزه می توان این لامپ را با دو نوع نور خورشیدی و مهتابی تولید کرد .

مزایای لامپ ال ای دی چیست ؟

ال ‌ای ‌دی‌ ها در لامپ ‌ها و وسایل روشنایی عمومی کاربرد زیادی دارند . از نظر اندازه کوچک ‌اند و باعث می ‌شوند فرصت‌ های طراحی منحصر به ‌فردی برای طراحان و نورپردازی در محیط‌ های مختلف ایجاد شود .
برخی از لامپ ‌های ال ‌ای‌ دی ممکن است از نظر فیزیکی و شکل ظاهری شبیه به لامپ‌ های قدیمی و سنتی باشند . حتی ممکن است به ‌عنوان منبع نوری دائمی هم مورد استفاده قرار بگیرند .

لامپ های هالوژنی چه ساختاری دارند ؟

در ساختار این لامپ از گاز هالوژن استفاده می شود . این گاز باعث می شود تا ذرات تنگستن موجود در حباب لامپ مجدداً با گرم شدن به سطح سیم بازگردند .
هالوژن ابتدا به ذرات تنگستنی می چسبد که دمایی کم تری دارند و سپس با بالا رفتن دما باعث می شود تا ذرات به سیم بچسبند . برای اینک ه هالوژن بتواند این عمل را انجام دهد به دمای زیادی نیاز است .

لومن چگونه اندازه گیری می شود ؟

در زمان خرید قیمت لامپ بروکس بدانید که لومن اندازه‌ گیری نور می باشد . اگر چراغ خطی ، سی اف ال‌ ها و لامپ‌ های رشته ‌ای همگی دارای یک لومن باشند ، روشنایی یکسانی دارند .
می ‌توانید لومن‌ ها را روی بسته ‌بندی لامپ مشاهده کنید . برای این که بررسی کنید کارآمد ترین چراغ چه مشخصاتی دارد ، خروجی لومن لامپ را در نظر بگیرید . هر چه لومن بزرگ ‌تر باشد ، لامپ پرنورتر و روشن‌ تر می باشد .

ساختار لامپ های ال ای دی چگونه است ؟

در قیمت لامپ بروکس بدانید که ال ای دی ها از سینک ‌های حرارتی برای جذب گرمای تولید‌ شده توسط لامپ و پخش آن در محیط اطراف استفاده می ‌کنند . این فرآیند باعث می ‌شود ال ‌ای ‌دی‌ ها بیش از حد گرم نشوند و نسوزند .
مدیریت حرارتی به‌ طورکلی مهم‌ ترین عامل در عملکرد موفق و عمر طولانی‌ تر یک لامپ LED می باشد . هرچه درجه حرارت در این لامپ‌‌ ها بیش تر باشد ، نور سریع‌ تر کاهش پیدا می‌ کند و عمر مفید آن کوتاه‌ تر می‌ شود .

قیمت لامپ بروکس

در خرید و قیمت لامپ بروکس باید بدانید که قیمت لامپ بروکس با توجه به توان آن متفاوت می باشد . مصرف‌ کنندگان بروکس دو دسته هستند ، دسته‌ اول از نوردهی و کیفیت این برند خیلی راضی به ‌نظر می ‌رسند .
اما دسته‌ دوم طول عمر این لامپ را کافی نمی ‌دانند و باور دارند تعداد ساعت کارکرد لامپ از آن‌ چه در مشخصاتش می‌ آید ، کم تر می باشد .
لامپ‌ بروکس را شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار با شعار «این نور سالم است» عرضه می ‌کند . برند بروکس در استان‌ های مختلف نمایندگی دارد که نشانی آن ها را در وب ‌سایت‌ شان پیدا می ‌کنید .
یکی از مشخصه‌ های آزار دهنده‌ این برند ، سایز کمی بزرگ ‌تر از استاندارد لامپ‌ ها می باشد که گاهی در حباب لوستر جا نمی ‌گیرد. البته طرفداران این برند ، بزرگی لامپ را به نوردهی و کیفیت خوبش می ‌بخشند . رده انرژی بروکس در گروه A+ قرار می ‌گیرد .

شما برای خرید لامپ بروکس ، پرژکتور و… میتوانید به وب سایت تهران لاله زار مراجعه کنید و خریدی راحت و مطمعن داشته باشید.