کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد

برای استعلام قیمت کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد تماس بگیرید

با شماره:

۰۲۱۳۳۹۳۴۷۴۸

شماره واتس اپ:

۰۹۳۷۱۲۵۱۶۶۶

توضیحات

با توجه به گسترش کابل مخابراتی با روکش مواد پلاستیکی بعد از جنگ جهانی دوم ، روز به روز مصرف آن افزایش یافت. در ادامه این مقاله به کابل تلفن داحلی خراسان افشار نژاد می پردازیم.

ویژگی کابل تلفن داخلی

هر کدام از کابل های مخابراتی خصوصیات مخصوص به خود را دارند ، برای مثال کابل های هوایی از روکشی مستحکم شکل گرفته اند که در برابر بارندگی و نور خورشید مقاوم باشن د.

معمولا این نوع از کابل ها به رنگ مشکی بوده و به واسطه روکش مستحکم ، قابلیت خمش کم تری دارند و شکننده تر می باشند ، از این مدل کابل بیش تر در محیط های بیرونی یک ساختمان استفاده می شود که معمولا به آن ها outdoor گفته می شود .

جنس کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد مخابراتی هوایی و زمینی ، موجود در بازار به دو حالت می باشد که بستگی به نوع استفاده شما دارد تا انتخاب نمایید .

مانند کابل های مخابراتی مسی و کابل مخابراتی نوری که در در صنعت مخابرات بیش ترین استفاده را به خود اختصاص داده اند .

کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد

افزایش روزافزون جمعیت و گسترش ارتباطات در قرن 21، موجب شده تا از کابل مخابراتی به طور گسترده ای در سطح شهر و روستا ها استفاده شود و همین موضوع باعث شده تولید کنندگان بیش تری در سطح کشور و خارج از کشور انواع کابل های مخابراتی با کیفیت های مختلف را تولید کنند .

مارک های مختلفی از کابل مخابراتی هوایی و زمینی در بازار محصولات الکترونیکی وجود دارد ، اما خرید مناسب ترین کابل از بازار داخلی ، کار راحتی نیست .

هم چنین کابل مخابراتی مازندران زمینی بیش تر به رنگ طوسی بوده و از نظر انعطاف پذیری در شرایط خوبی هستند و در محیط داخلی ساختمان بیش ترین کاربرد دارند . این نوع از کابل ها از فروش بیش تری در بازار محصولات صنعتی نیز برخوردار هستند.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد .

شما برای خرید کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید . تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد .

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند .

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .

درکابل تلفن داخلی رشته‌ها با گام مناسبی زوج می‌شوند و به واحدهای حداکثر ۲۵تایی تابیده می‌شوند.. جنس هادی این رشته ها از هادی مس آنیل شده بصورت قطع اندود یا بدون قطع در قطرهای 0.4، 0.6، میلی‌متر تولید می شود .

روی این رشته ها یک نوارپلی استر تابیده شده و یک لایه PVC جهت مقاومت بیشتر روی کابل تابیده می شود . ودر آخر یک روکش خاکستری رنگ PVC روی کابل به طور طولی و عرضی می پوشاند.

کابل تلفنی در تاسیسات تلفنی داخل ساختمان‌ها و مراکز تلفن بطور ثابت در زیر و یا روی دیوار نصب می‌گردد.

در خارج از ساختمان، استفاده از آن فقط بصورت نصب بر روی دیوار مجاز بوده و کاربرد آن در زیر زمین مجاز نیست .

کابل تلفن داخلی چیست ؟

به مسیری که برای عبور تاسیسات در ساختمان‌ ها استفاده می ‌شود رایزر می‌ گویند . رایزر جهت تاسیسات الکتریکی شامل دو بخش می ‌شود ، بخش جریان قوی و بخش جریان ضعیف .

برای خرید کابل تلفن داخلی بدانید که از رایزر بخش قوی برای عبور کابل برق 220 ولت استفاده می ‌شود و از رایزر جریان ضعیف برای عبور کابل آیفون ، آنتن ‌های مرکزی ، دوربین مدار بسته و تلفن استفاده می‌ شود .

کابل تلفن یکی از انواع کابل ها می باشد که کاربرد بسیار زیادی در بازار دارد . امروزه تلفن یکی از مهم‌ ترین راه های ارتباطی می باشد .

از این سیم ها جهت ایجاد ارتباط میان پورت های ترمینال در تابلو کروز استفاده خواهد شد . کروز تابلویی می باشد که سیم هایی که از مرکز مخابرات کشیده می شوند ، به آن وارد می شوند .

کابل تلفن داخلی به چه صورت می باشد ؟

برای خرید کابل تلفن داخلی بدانید که کابل‌ های تلفنی همواره به صورت زوجی تولید می ‌شوند به همین جهت آن ها را زوجی نیز می ‌نامند .

کابل‌ های تلفن دارای تنوعی در تولید نیز می ‌باشد . تک زوج از یک کابل تلفن را رانژه می ‌نامند . برای برقراری ارتباط میان پریز تلفن و گوشی تلفن خانگی از کابل تلفن دوزوج به بالا استفاده می ‌کنند .

تولیدات کابل تلفن در سایزهای ، دو ، شش ، ده،  بیست ، بیست و پنج ، سی و دو ، پنجاه ، صد و دویست زوج نیز وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد .

آشنایی با کابل تلفن داخلی

یکی از دلایلی که این کابل های تلفن در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد ، وجود روکش‌ های پلی اتیلن می‌ باشد . از این رو وجود این روکش باعث شده تا مانند یک عایق عمل کند و در محیط‌ های خارجی دچار آسیب نشود .

روکش نهایی که بر روی کابل هوایی کشیده می ‌شود عمدتا از رنگ مشکی می باشد . این کابل‌ ها حداکثر دارای 100 زوج و در قطرهای 0.4، 0.5، 0.6 میلی متر در بازار موجود می‌ باشند .

عملکرد کابل تلفن داخلی به چه صورت می باشد ؟

این سیم از کنار هم قرارگرفتن دو رشته سیم نازک مسی یا آلومینیومی ساخته می ‌شود . از این سیم ‌ها به منظور برقراری ارتباط بین خطوط تلفن ثابت یا آیفون‌ های تعبیه شده روی درب منازل استفاده می ‌شود .

سیم‌ های تلفن به طور معمول از یک مرکز مخابرات به جعبه‌ های بزرگی که در سطح معابر قرار دارند متصل شده و از طریق همین جعبه‌ ها نیز به منزل کسانی که اشتراک خط تلفن ثابت دارند منتقل می ‌گردند .

به منظور برقراری ارتباطی با کیفیت هم چنین تاثیر مثبت در سرعت اینترنت ، لازم است که قبل از خرید درباره کیفیت سیم رانژه اطمینان حاصل کنید .

خرید کابل تلفن داخلی

دقت به این که ترکیب بندی رنگ‌ ها مطابق استاندارد باشد مزایای خیلی زیادی در زمان عیب یابی یا اتصال و استفاده از قابلیت‌ های متفاوت دستگاه سانترال در محیط به همراه دارد .

رنگبندی این سیم‌ ها شامل پنج رنگ اصلی و پنج رنگ فرعی می باشد . نحوه چینش آن به این صورت است که هر یک از رنگ‌ های اصلی را با ترتیب خاصی کنار رنگ‌ های فرعی قرار داده و پس از آن سراغ رنگ اصلی بعدی رفته و آن را نیز با رنگ فرعی بعدی ترکیب می ‌کنیم .

برای خرید کابل تلفن داخلی می توانید به سایت فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات آن دیدن نمائید .

هدف از سایت تهران لاله زار ارائه ی بستری تخصصی برای تولید کنندگان ، پخش کنندگان و فروشندگان محصولات الکتریکی  در سراسر کشور می باشد .

سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت های مناسب می کوش تا خریداران در صنعت برق بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را پیدا کنند .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل تلفن داخلی خراسان افشار نژاد”
رفتن به بالا