خرید پریز برق

کلید و پریز برق جزو اجزای خانه هستند که زیاد مورد توجه نیستند. در ادامه این مقاله به خرید پریز برق می پردازیم.

تاریخچه پریز

اختراع کلید و پریز برق به سال ۱۸۸۴، وقتی که جان هنری هولمز فرآیندی برای قطع سریع ابداع کرد می‌رسد. این فرآیند حتی امروز هم در بعضی انواع کلید پریز برق جدید استفاده می ‌شود.
در سال ۱۹۱۷ ویلیام جی نیوتون مکانیسم قطع سریع را توسعه داد و اولین کلید و پریز برق سوئیچ ‌دار را ابداع کرد. کلید و پریز برق ساختمان از آن زمان پیشرفت زیادی کرده و با نیازهای جامعه سازگار شده است.
از جدیدترین کلید و پریز برق می‌ توان به کلید و پریز برق لمسی و کلید و پریز برق هوشمند که از راه دور با کنترل یا تلفن همراه کنترل می ‌شوند اشاره کرد.

ویژگی کلید پریز

نورپردازی و تامین نور لازم برای ساختمان امری بسیار مهم است و طراحان داخلی تدابیر بسیاری برای آن می اندیشند و ایده های خلاقانه خود را برای هر چه زیباتر کردن فضا عملی می نمایند.
سیستم نورپردازی ساختمان با نصب کلید و پریز تکمیل می شود و زیبایی و جذابیت را برای فضا به ارمغان می آورد. وجود کلید و پریزهای لوکس بر روی انواع دیوارپوش نمایی متفاوت ایجاد کرده و توجه بیننده را به خود جلب می نماید.
شاید با نگاه اول لوستر و چراغ های تزئینی بیشتر خودنمایی کنند اما با کمی دقت می توان به زیبایی این قطعات کوچک بر روی دیوار نیز پی برد.

اجزای کلید پریز

شما برای خرید پریز برق باید با اجزای آن آشنایی داشته باشید. ساختار درونی کلید و پریز برق شامل سیم پیچی ، اتصالات درونی و تعداد پل (تک پل و دوپل) است.
امروزه برای افزایش ایمنی ساختمان از جنس نسوز برای ساخت تجهیزات روشنایی استفاده می‌شود و کلید و پریز برق هم نسوز و غیرقابل اشتعال هستند.
هم چنین ساختار درونی کلید و پریز برق جدید را طوری می ‌سازند که امکان جرقه و احتراق را تا حد زیادی کم کند. قاب کلید و پریز برق قسمت بیرونی آن است که روی دیوار نصب می‌شوند.
کلید و پریز برق قدیمی به قاب پیچ و مهره می‌ شدند اما مدل های جدید کلید و پریز برق به قاب وصل نمی ‌شوند و روی دیوار قرار می‌ گیرند. مدل کلید و پریز برق جدید فنری است و راحت در عمق دیوار نصب می‌ شوند.

خرید پریز برق

شما در این مقاله با خرید پریز برقی آشنا شدید. امروزه گونه های مخنلفی از یک ابزار ساخته می شوند و همانند گذشته محدودیت ندارند.
این تغییر مثبت در تولید انواع پریز برق نیز ایجاد شده است ، به شکلی که علاوه بر ایجاد تغییرات در شکل ظاهری ، شاهد به وجود آمدن پیشرفت هایی در ساختار آن ها نیز هستیم.
استفاده از سیستم های هوشمند در ساخت کلید و پریز های جدید نظیر قابلیت کنترل از راه دور، یکی از این دستاورد هاست . یکی دیگر از مواردی که در تولید و خرید پریز برق قابل توجه می باشد ، متریال اولیه ی آن است.
امروزه از مواد نسوز برای ساخت این تجهیز استفاده می گردد که به نوعی امنیت را افزایش می دهند و غیر قابل اشتعال هستند، هم چنین اتصالات داخلی پریز های جدید به گونه ای طراحی شده است که خطر جرقه ، برق گرفتگی و یا احتراق را به حداقل می رساند.
در خرید پریز برق باید به یک سری نکات توجه کنید. ظاهر کلید و پریز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. باید کلید و پریزی را انتخاب نمایید که با چیدمان و دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگی داشته باشد.
در خرید پریز برق باید جنس کلید و پریز نیز از جمله فاکتورهای مهم در خرید این محصول محسوب می شود. سعی کنید جنس مرغوب و باکیفیتی را انتخاب نمایید تا پس از مدتی از بین نرود و مجبور به تعویض نباشید.
اصولاً جنس آن ها از پلاستیک بسیار مرغوب است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ، پوسیدگی و تغییر رنگ برخوردار می باشد ، اما برخی از مدل ها از جنس چوب ، چرم ، آلیاژ برنج ، فلز و یا کریستال ساخته می شوند.

سایت تهران لاله زار

شما جهت خرید این محصول کافیست از سایت تهران لاله زار که یک فروشگاه لوازم الکتریکی است به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید و همچنین فرصت خرید حضوری را نیز از دفتر فروش این مجموعه که در خیابان لاله زار تهران قرار دارد را نیز از دست ندهید. این فروشگاه انواع قطعات و لوازم الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی را دارد.