لامپ هالوژن دزل

یکی از انواع لامپ‌ های کم‌مصرف لامپ هالوژن است. در ادامه این مقاله به لامپ هالوژن دزل می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”1326″ numberposts=”25″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

 

هالوژن ال ای دی

لامپ هالوژن‌ ال ای دی از دیودهای نورافشان تشکیل شده است. این دیودها کنار هم قرار دارند و وقتی جریان الکتریکی به آن ها می‌رسد نور تولید می ‌کنند.

هر چه تعداد دیودهای لامپ‌های هالوژن ال ای دی بیش تر باشند ، نور بیش تری تولید می‌شود، در واقع تعداد ال ای دی ها در لامپ هالوژن ال ای دی روی نوردهی لامپ تاثیر می‌ گذارد.

لامپ‌ هالوژن دزل ال ای دی برق چندانی مصرف نمی‌ کنند و با این حال نور مناسب و کافی تولید می ‌کنند. به دلیل همین مصرف ناچیز و تولید نور باکیفیت ، لامپ هالوژن دزل ال ای دی در ساختمان ‌های مسکونی و مغازه‌ ها و هم چنین برای دکوراسیون بسیار مناسب است.

لامپ هالوژن دزل ال ای دی سقفی لامپ‌ هالوژن سقفی پر نور و لامپ‌ هالوژن سقفی کم مصرف است که در عین حال اشعه‌های مضری مثل مادون قرمز و فرابنفش هم ایجاد نمی‌کند و گرمای کمی تولید می ‌کند. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ ها برای روشنایی خانه و دکوراسیون پرنور است.

مزایای لامپ هالوژن

انواع لامپ‌های هالوژن رنگی و غیر رنگی کیفیت خوبی دارند و نور را یک نواخت پخش می‌ کنند. همین باعث می ‌شود گزینه ‌ای محبوب برای استفاده در منزل و محیط کار باشند.

ابعاد کوچک لامپ‌ های هالوژن باعث کاربرد های منحصربه‌ فرد این نوع لامپ می ‌شوند. یکی از کاربرده ای لامپ‌ های هالوژن در پروژکتورها می باشد.

اگر دوست دارید درجه ‌ی نور را تنظیم کنید و نور را با خاموش یا روشن کردن لامپ کم یا زیاد نکنید ، لامپ ‌های هالوژن‌ بهترین گزینه برای شما است. انواع لامپ‌ های هالوژن رنگی و غیررنگی و لامپ‌های هالوژن‌ سقفی به شما اجازه کاهش نور را می ‌دهند.

لامپ ‌های هالوژن‌ سقفی کم مصرف که انواع غیرسقفی هم دارد ، با این مصرف کم بسیار مقرون به صرفه است و هزینه‌ های برق شما را کنترل می ‌کند.

لامپ هالوژن دزل

انواع لامپ‌ هالوژن دزل مثل لامپ‌ هالوژن سقفی و لامپ‌ های هالوژن رنگی با مقدار هالوژن کافی پر می ‌شوند تا میزان تبخیر رشته تنگستن با ولتاژ تطابق داشته باشد.

افزایش ولتاژ تبخیر را هم زیاد می ‌کند ، از همین جهت وقتی مقدار هالوژن کافی نباشد ، لامپ سیاه می‌ شود. کاهش ولتاژ تبخیر را کم می‌ کند و اگر هالوژن زیاد باشد لامپ به صورت غیرطبیعی می ‌شکند.

در انواع لامپ‌ های هالوژن رنگی و غیررنگی تنگستن بخار شده مجدد روی رشته‌اش ته‌ نشین می‌ شود و همین چرخه باعث طول عمر بیش تر لامپ می ‌شود.

گرمای انواع لامپ هالوژن دزل سقفی و غیرسقفی روی سطحی کوچک ‌تر منعکس می‌ شود و حباب آن‌ ها به تنگستن توی شیشه نزدیک ‌تر است ، بنابراین در مقایسه با لامپ ‌های التهابی داغ ‌تر می ‌شوند. به دلیل همین حرارت زیاد ، این لامپ‌ ها دو محافظ دارند.

در لامپ‌ هالوژن دزل سوزنی و غیر سوزنی وظیفه گاز هالوژن ، ایجاد چرخه‌ ی شیمیایی است. در این چرخه تنگستنی که در اثر حرارت بخار می ‌شود از روی سطح رشته دوباره بر روی آن ته‌ نشین شود.

در لامپ‌ های التهابی معمولی ، تنگستن بخار شده،  روی حباب لامپ ته ‌نشین می‌ شود و این ته ‌نشین نشدن تنگستن روی حباب در لامپ‌ های هالوژنی باعث می ‌شود حباب انواع لامپ‌های هالوژن رنگی و غیر رنگی تمیز بماند و نور این لامپ‌ها هم ثابت باشد.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید لامپ هالوژن دزل می توانید به سایت معتبر فروشگاه لوازم الکتریکی مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای لامپ هالوژن دزل پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.