سیم نایلون چیست؟

سیم نایلون یکی از انواع سیم های برق است که بیش تر در برق کشی ساختمان به کار می رود. در ادامه این مقاله به خرید سیم نایلون می پردازیم.

ویژگی سیم نایلون

انعطاف پذیری بالا ، هادی از جنس مس یا آلومینیوم و عایق از جنسpvc از ویژگی های خرید سیم نایلون می باشد. سیم نایلون یکی از سیم های افشان می باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
سیم نایلون از دو سیم نازک بهم چسبیده تشکیل شده است و در سیم کشی وسایل برقی ، لوستر و … استفاده می شود. از یک سیم آن برای اتصال فاز و از سیم دیگر برای اتصال نول استفاده می شود. سیم نایلون از سیم های برق ضعیف تر است و نباید برای وسایل برقی پرمصرف مورد استفاده قرار گیرد.

ابعاد سیم نایلون

شما برای خرید سیم نایلون باید با ابعاد آن آشنا باشید. سیم نایلون دارای اندازه های مختلفی است که از جمله می توان به 1 متر تا متراژ بالا اشاره نمود.سیم نایلون از دو سیم درهم پیچیده تشکیل شده است و اغلب در ساختمان ها ، مناطق مسکونی و وسایل برقی مانند لوستر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای ایجاد اتصالات و الحاقات بین بخش های روشنایی LED ، منابع تغذیه ، کنترل کننده های RGB و دیمرها از هر سیم دارای نمره مناسب با ضخامت سنج مناسب استفاده کنید. سیم های کوتاه تر و یا ضخیم تر همیشه به معنی افت ولتاژ کم تر و روشنایی بهتر LED هستند.

کاربرد سیم نایلون

شما برای خرید سیم نایلون باد از کارایی آن آگاهی داشته باشید. از سیم های نایلون در محصولات برقی که داخل ساختمان ها وجود دارند استفاده بسیاری می کنند. مثلا برای تامین روشنایی خانه از این سیم ها استفاده می شود. از طرفی استفاده از سیم نایلونی سفید برای محصولات برقی خانگی مثل لوسترها بسیار مقرون به صرفه و کاراست.

لامپ لوسترها نیاز به مصرف برق بالایی ندارند و سیم های نازک نایلونی قادر به تامین برق این محصولات تامین کننده روشنایی خانه می باشند. در سیم های سیار خانگی هم معمولا از سیم های نایلونی استفاده می شود ، اما باید توجه داشت که نباید از این سیم های سیار برای انتقال جریان بالای برق استفاده کرد.

نیاز به انتقال جریان بالای برق نباشد و از طرفی نیاز به انعطاف پذیری بالا باشد می توان از سیم نایلونی استفاده کرد. هم چنین باید شرایط به گونه ای باشد که کم ترین فشار و آسیب به این سیم ها وارد شوند. چون سیم های نایلونی بسیار ضعیف و ظریف هستند.

خرید سیم نایلون

از سیم های نایلون برای انتقال جریان الکتریکی از نقطه ای به نقطه ی دیگر استفاده می شود. این سیم ها علاوه بر استفاده در سیم کشی ساختمان های مسکونی در صنایع مختلف و فعالیت های تجاری نیز به کار می روند.برای خرید سیم نایلون بدانید که سیم های نایلون در انواع و اقسم مختلف عرضه می شوند و هر کدام مصارف مختلفی دارند. این سیم ها را می توانید به صورت بسته بندی شده تهیه کنید.

سیم های نایلون سیم های سفید رنگ دولایی هستند که به یک دیگر چسبیده اند. در برخی از خانه ها که ممکن است سیم کشی روکار باشد، می توانید برایاین سیم های دولای به هم چسبیده را که به دیوار نصب شده اند ببینید.سایت تهران لاله زار با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید سیم نایلون پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.

رفتن به بالا