پروفیل پایه سینی کابل

پایه نگهدارنده سینی کابل از جمله اتصالات سینی کابل است که وظیفه نگه داری سینی کابل ها را بر عهده دارد. در ادامه این مقاله به پروفیل پایه سینی کابل می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”330″ numberposts=”25″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

ویژگی پروفیل سینی کابل

به طور کلی پروفیل پایه سینی کابل به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تحمل وزن سینی کابل و اتصالات آن بتواند وزن کابل ها و سیم های قرار گرفته روی آن ها را نیز تحمل کند.

به همین دلیل عمدتا متریال اصلی به کار رفته در این دسته از تجهیزات ساختمانی، فولاد در نظر گرفته می شود. چرا که این فلز به طور ذاتی دارای استحکام بالایی است. اما از سینی کابل بیش تر در محیط های روباز و به طور کلی محیط هایی که سرشار از رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل روی متریال اصلی به کار رفته در پروفیل پایه سینی کابل ، از طریق روش گالوانیزاسیون ، پوششی از فلز روی قرار می گیرد.

این پوشش سبب می شود که فولاد به کار رفته در پروفیل پایه سینی کابل ، علاوه بر استحکام بالا، مقاومت بالایی را هم نسبت به رطوبت از خود نشان دهد.

به طور کلی برای آن که پوششی از فلز روی ، سطح ورق های فولادی سینی کابل را بپوشاند ، از فرایند گالوانیزاسیون گرم استفاده می شود.

پروفیل پایه سینی کابل

یکی از انواع ساپورت تاسیساتی ، ساپورت دیواری یا ساپورت T شکل است. به طور کلی در برخی از موارد ، اجرا کننده تاسیسات برقی ساختمانی مجبور است که مسیر سیم کشی و کابل کشی را در کنار دیوار ایجاد کند.

در چنین شرایطی برای نگه داشتن پروفیل پایه سینی کابل ، باید از ساپورت هایی استفاده شود که از یک طرف به دیوار متصل شده و به خوبی سینی کابل ها را نگه دارند.

ساپورت های دیواری به گونه ای طراحی شده اند که از یک طرف به واسطه پیچ و مهره به دیوار متصل شده و سینی کابل روی آن قرار گیرد.

استفاده از پروفیل پایه سینی کابل سبب می شود که نصب و تعویض سیم و کابل راحت تر و سریع تر صورت بپذیرد. این دسته از تجهیزات ساختمانی برای انکه بتوانند به خوبی از سیم ها و کابل ها محافظت کرده و مسیر های کابل کشی و سیم کشی تاسیسات برقی را حفظ کنند، نیاز به پایه نگهدارنده سینی کابل دارند.

اکثر مسیر های کابل کشی و سیم کشی تاسیسات برقی ساختمان ها ، از دیوار ها فاصله داشته و عمدتا برای نگه داشتن آن ها از ساپورت های سقفی استفاده می شود

ساپورت سقفی یو شکل به واسطه دو پیچ متری به سقف متصل می شوند. برای اتصال این نوع از پایه نگهدارنده سینی کابل سقفی ، ابتدا پیچ ها را در ابعاد و اندازه های مورد نظر بریده و از طریق انکر بولت به سقف متصل می کنند.

یکی از بهترین شرکت های پروفیل پایه سینی کابل می توان به تهران لاله زار اشاره کرد . متخصصین این مجموعه در هر لحظه سعی دارند با کیفیت ترین کابل ها با قیمتی مناسب تولید کرده و روانه بازار فروش کابل ها کنند .

اگر به دنبال کابل با بالاترین کیفیت ممکن هستید اگر میخواهید کابل با قیمتی منصفانه خریداری کنید در این بخش به شما توصیه می کنیم برای خرید پروفیل پایه سینی کابل از سایت تهران لاله زار دیدن فرمایید.

در صورت رضایت مندی می توانید کابل هایی با کیفیت روز دنیا با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید در نهایت در اسرع وقت به همراه تیم اجرایی به محل مورد نظر شما ارسال خواهند شد تا کابل ها به صورت استاندارد و اصولی نصب گردند .

برای تهیه و خرید پروفیل پایه سینی کابل می توانید به سایت فروشگاه لوازم الکتریکی مراجعه نمائید. سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت ها مناسب همیشه بکوشد تا خریدارن در صنعت برق بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت را پیدا کنند.