قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل به انواع گوناگون آن بستگی زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از سینی کابل ها برای محفوظ ماندن کابل در برابر هرگونه ضربه و فرسودگی نقش مهمی را ایفا می کنند، به همین خاطر عمدتاً سینی کابل ها که ممکن است در جنس های متفاوت از جمله گالوانیزه نیز وجود داشته باشند با قیمت خاصی در بازار به فروش می رسند.

سینی کابل گالوانیزه به شکل پی وی سی و یا فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما سینی کابل گالوانیزه به خاطر این که با مواد خاصی تولید می‌شود و در عرض و ضخامت خاصی نیز شناسایی آن انجام می شود، عمدتاً قیمت خاصی نسبت به سینی کابل های دیگر نیز دارد.

اهمیت سینی کابل

 چرا که در سیسم برق کشی ساختمان کاملا از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است و به همین خاطر علاوه بر کیفیت عالی در خرید سینی کابل باید به دوام و استقامت آن  نیز توجه بسیار زیادی شود، که البته در عصر حاضر وجود سینی کابل یک امر مهم و حیاتی محسوب می شود که البته قیمت سینی کابل به نوع جنس آن و نصب سینی کابل اشاره مستقیم نیز دارد.

عمدتاً سینی کابل هایی که از جنس آلومینیوم هستند به دوام بالا و استقامتی بی نظیر معروف می باشند و به همین دلیل نصب آسان آن باعث شده است که قیمت مناسبی را در بازار از آن خود کنند، بهتر است بدانید که سینی کابل آلومینیومی در هر نوع آب و هوایی می تواند دوام و استقامت خود را به شکل مطمئن حتی نسبت به مواد شیمیایی به خوبی حفظ و نشان دهد.

بدین ترتیب در این بین نمی توان سینی کابل های فولادی را با عملکرد و ساختار مثبتی که دارند از یاد برد چرا که قیمت این سینی کابل نسبت به قیمت سینی کابل های دیگر به مراتب کمتر و ارزان تر می باشد، اما همان گونه که شما بهتر می دانید هیچ ارزانی بی دلیل نیست و به خاطر این که وزن تقریباً سنگین سینی کابل باعث شده است که دوام ضعیف تری نسبت به سینی کابل های دیگر داشته باشد؛ قیمت ارزان تری نسبت به سینی کابل های دیگر دارد.

استقامت و دوام سینی کابل

در ابتدا باید به دوام و استقامت سینی کابل استیل در هر نوع شرایط آب و هوایی توجه نمود؛ چراکه اصولاً استفاده از انواع سینی کابل به همین خاطر می باشد، اما اگر به دنبال یک سینی کابل ضد زنگ با دوام عالی هستید بهتر است سینی کابل استیل را از یاد نبرید؛ چرا که در بین فولاد و آلومینیوم سینی کابل استیل قیمت مناسب تری را عرضه می کند.

به این دلیل که توانایی ضد زنگ بودن آن یک ویژگی خوب و بارز برای دوام سینی کابل استیل محسوب می‌شود و شما باید بدانید که راحتی خوبی را برای جوشکاران عزیز در حین فعالیت جوشکاری به ارمغان می‌آورد.

همچنین شما برای خرید سینی کابل و توجه به قیمت سینی کابل آن باید بدانید که چه نوع سینی کابل را مد نظر دارید؛ چرا که سینی کابل ها در انواع مختلفی از جمله:

  • سینی کابل نردبانی
  • سینی کابل سبدی
  • سینی کابل مشبک
  • سینی کابل تک ریلی
  • سینی کابل توری
  • سینی کابل کانالی
  • سینی کابل ساده

 در بازار عرضه می‌شود که هر کدام پشتیبانی خاصی را انجام می دهند.

کارایی انواع سینی کابل

قیمت سینی کابل نردبانی به این جهت که کابل ها را به شکل افقی ثابت نگه می دارد عمدتاً یک قیمت مناسب دارد و همچنین به خاطر سایزهای مختلف این سینی کابل و حدفاصل های مشخص مزیت های خوبی را به وجود می آورد و صدالبته کابل را از هرگونه حرارت به خوبی دور می نماید که این یک مزیت و ویژگی عالی محسوب می شود.

قیمت سینی کابل ساده پایین تر از  انواع دیگر سینی کابل می‌باشد؛ چرا که عملکرد این نوع سینی کابل به مراتب نسبت به سینی کابل های دیگر بسیار ساده تر است؛ بدین دلیل که برای انواع خاصی از کابل مورد استفاده قرار می گیرند و نمی توان به پشتیبانی بالا و خاص آن اشاره مستقیمی داشت، همچنین باید به مقاومت و دوام سینی کابل ساده در هر شرایط آب و هوایی نیز توجه نشان داد که این دوام در قیمت آن بی تاثیر به هیچ عنوان نیست.

توجه داشته باشید که قیمت سینی کابل های مشبک که به خاطر فلزی و غیرفلزی بودن آن با قیمت‌های متفاوتی دم خور هستند در بازار با خرید متوسطی نیز رو به رو می شوند و نمی توان آن ها را در زمره بهترین و یا ضعیف ترین سینی کابل قرار داد؛ چرا که عملکرد و ساختار متفاوت و مخصوص به خود را دارند.

خاطر نشان می کنم که برای خدمات برقکاری که لوله گذاری در آن لحاظ می شود استفاده از سینی کابل کانالی توصیه نمی شود، هرچند به خاطر این که برای کابل های خاص و ظریف مورد استفاده قرار می‌گیرند با قیمت متفاوت تری نیز عرضه می شوند.