خرید وال واشر دو لاین

این نوع چراغ ها با توجه به نیاز مشتریان می توانند به صورت تک لاین و یا بیش تر تولید شوند. در ادامه مقاله به خرید وال واشر دو لاین می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”1740″ numberposts=”25″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

کاربرد وال واشر

کاربردهای خرید وال واشر دو لاین ال ای دی در زمینه های نمای ساختمان و تزئینات بسیار زیاد است و از جمله آن ها فروشگاه ها و رستوران های بزرگ هستند.

رشد گیاهان و نورپردازی آکواریوم های آب شیرین و آب شور، موارد پزشکی و عفونی هم از جمله مزایا و کاربردهای وال واشر ال ای دی است.

برای ایجاد روشنایی با نورهای نامتقارن ، می توان تعداد سه و یا بیش تر از وال واشر رنگی رابه صورت خطی و کنار هم استفاده کرد. برای پوشش دهی کامل یک دیوار، به تعدادی از چراغ وال واشر که به صورت خطی کنار هم بسته شده اند نیاز است.

مزایا وال واشر

ازمزایای خرید وال واشر دو لاین  می توان به بالا بودن فوکوس LED ، هماهنگی کامل با سیستم DMX ، بازدهی نوری بالا و راندمان بالا ، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها ، قابلیت نصب در زوایای مختلف با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره کرد.

کاربرد اصلی چراغ والواشر در ایجاد روشنایی و نورپردازی برروی دیوارها ، نمای ساختمان و ایجاد پرده نور در انواع سطوح از جمله دیوارها، پل ها و… می باشد.

خرید وال واشر دو لاین

این محصولات با ظاهر متفاوت با حالت مربع و یا مستطیل وجود دارند و برای نورپردازی سقف نیز از آن ها استفاده می شود. این نسخه از چراغ های وال واشر مربعی شکل معمولا در موزه ها ، رستوران ها و یا شرکت های تجاری ، که قصد برجسته نمودن یک سوژه را دارند و می خواهند قسمتی از فضا بیش تر در کانون دید و مرکز توجه افراد قرار بگیرد ، استفاده می شود.

هم چنین در خرید وال واشر دو لاین باید بدانید که استفاده از لامپ وال واشر در شرایطی که تمایل به عدم تابش نور از طریق پنجره ها باشد، امکان پذیر خواهد بود.

برای خرید وال واشر دو لاین باید بدانید که وال واشر RGB قابلیت تغییر رنگ دارند. قابلیت برنامه پذیری ، کنترل رنگ ، میزان روشنایی و سرعت را دارند

به این مفهوم که می توان آن را به عنوان بخشی از زیبایی ساختمان ها نیز استفاده کرد. گرچه نورپردازی ساختمان های بزرگ با استفاده از پروژکتورها می تواند نقش به سزایی در نمایش با شکوه و مجلل ساختمان داشته باشد.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید وال واشر دو لاین می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه فروشگاه لوازم الکتریکی می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید وال واشر دو لاین پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.