خرید لولا سینی کابل

بعد از خرید سینی کابل در مسیر کابل ها هر گاه نیاز به تغییر مسیر باشد از لولا سینی کابل استفاده می کنند . در ادامه این مقاله به خرید لولا سینی کابل می پردازیم .

سینی کابل گالوانیزه چیست ؟

در خرید لولا سینی کابل دقت داشته باشید که سینی های کابل به صورت مشبک ساخته و طراحی شده اند و برای محافظت از کابل ها و تفکیک کردنشان در طول مسیر کابل کشی مورد استفاده قرار می گیرند .
سینی های کابل به طور معمول در حالت فلزی و گالوانیزه و جنس پی وی سی تولید می شوند . در شرایطی که کابل ها در هم پیچیدن و تداخل و ایجاد نویز پیدا می کنند ازاین سینی ها استفاده می شود .

اجزای سینی کابل کدامند ؟

در خرید لولا سینی کابل بدانید که سینی ها دارای لوازم و متعلقاتی می باشند مانند رابط یا جوینت سینی کابل ، زانو افقی که در هنگام تغییر مسیر کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد .
از دیگر اجزای سینی کابل در خرید لولا سینی کابل ، سه راهی و یا چهار راهی سینی کابل می باشد که در مکان هایی که کابل ها باید تقسیم شوند و مسیرشان عوض شود از این کابل استفاده می کنند .

مشخصات فنی سینی های کابل

برای خرید لولا سینی کابل باید از مشخصات فنی آن اگاهی داشته باشید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید . ضخامت سینی کابل یکی از عواملی است که در افزایش عمر آن تاثیر دارد .
هرچه ضخامت این سینی ها بیش تر باشد ، متریال به کار رفته برای تولید آن ها افزایش پیدا می کند . طول این محصول در اندازه استاندارد باید باشد تا حمل و جا به جایی آن راحت و آسان باشد .
عرض سینی کابل بسیار اهمیت دارد معمولا عرض آن به تعداد و کابل هایی است که باید درون آن قرار بگیرد . روکش مورد استفاده در سینی کابل معمولا از فولاد می باشد .
از روکش گالوانیزه نیز می توان استفاده کرد زیرا هم مقرون به صرفه است و هم از زنگ زدگی و پوسیدگی کابل ها جلوگیری می کند .

مزایای خرید لولا سینی کابل

در مسیر نصب سینی کابل گاهی اوقات نیاز به تغییر مسیر می باشد که در این موقع از لولا سینی کابل یا زانویی استفاده می شود . برای خرید لولا سینی کابل دقت کنید که این لولا جهت ارتباط بین سینی کابل ها در گوشه ها استفاده می شود .
این لولا ها از ورق گالوانیزه گرم و در زوایای 30 ، 45 و 90 درجه تولید می شوند . دلیل استفاده از ورق گالوانیزه این است که از زنگ زدگی و پوسیدگی کابل ها جلوگیری می کند .
سینی های کابل برای این که بر روی سقف ، دیوار و یا هر سطح دیگیری که مد نظر شماست نصب شود ، نیاز به قطعات و اتصالاتی دارد که در این مقاله به آن پرداختیم .

قیمت لولا سینی کابل

قیمت های سینی کابل تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد اعم از جنس سینی ، سایز ، مدل و برندی که آن را تولید کرده است . شما باید در هنگام خرید به این نکات توجه کنید .
سینی های کابل پی ویسی به دلیل ویژگی ها و خواص منحصر به فردی که دارند باعث دوام بیش تر و نصب راحت تر این سینی ها می شود .
این محصول یکی از مهم ترین ملزومات است که در ساختمان سازی به وفور از آن استفاده می شود که برند های بسیاری با قیمت های مناسب آن را روانه بازار کرده اند .
شما برای خرید لولا سینی کابل می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد .

فروشگاه لوازم الکترونیکی تهران لاله زار

این  با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند .
هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید لولا سینی کابل پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید لولا سینی کابل کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .