انواع لامپ از نظر ابعاد

اگر به فکر خرید لامپ میتره هستید لازم است تا انواع آن را از نظر ظاهری و ابعاد بشناسید. لامپ ها به طور کلی در چند دسته قرار میگیرند که به صورت استاندارد باید در تولید آن رعایت شود. این موارد در سایز سرپیچ ، ارتفاع لامپ و … خلاصه می شوند. برای اطلاع کامل از ابعاد مورد تایید استاندارد ملی ایران کافی است تا تصویر زیر را به دقت مطالعه نمایید.

مزایای لامپ های میتره چیست؟

در زمان خرید لامپ میتره حتما به این موضوع فکر می کنید که این محصول چه مزایایی نسبت به سایر برند ها و محصولات دارد که توصیه شده است. باید ذکر شود که لامپ ها به خصوص لامپ های ال ای دی مزایای زیادی دارند که بسته به کارخانه سازنده کیفیت محصولات کم و زیاد می شود.از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طول عمر بالا : اولین معیار سنجش محصول با کبفبت طول عمر آن است و لامپهای میتره با کیفت بالایی تولید می شوند و می توانند مدت طولانی برای شما کاربرد داشته باشند .
  • بازده نوری : در دوره ای هستیم که تناسب مصرف انرژی و بازده نوری بسیار مهم و در حال مقایسه مداوم است . لامپ میتره با داشتن ولتاژ بالا بازده نوری بسیار قبل قبولی را برای شما خواهد داشت.

خرید لامپ میتره

در زمان خرید لامپ میتره باید بدانید که آن را ممکن است آن‌ها را به نام لامپ‌های ال ای دی نیز بشناسید با  ویژگی‌های بارزی که دارند در رأس پرفروش‌ترین‌های بازار می‌باشند که عمر مفید آن‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت که این گزینه برای افرادی که به صرفه‌ی اقتصادی زندگی خود اهمیت می‌دهند از جایگاه بالا و خاصی برخوردار است.

 و به‌همین‌دلیل بهتر است که خرید لامپ‌ میتره را به فردا موکول نکنید و از همین امروز نسبت به بهینه‌سازی انرژی برقی خود قدم مثبت بردارید و این‌چنین است که خواهید توانست از عمر بسیار خوب و طولانی این مدل لامپ‌ها بهره‌ی عالی بُرده و یک نور زیبا و طبیعی را در محیط پیرامون خود به وجود آورید.

ویژگی‌های لامپ‌ میتره

 چراکه کیفیت این لامپ‌ها نسبت به انواع دیگر آن بسیار بالا و حتی این حرف نیز به اثبات رسیده است و  عموماً لامپ‌ میتره نور بسیار خوب و با کیفیتی دارند که این امر سبب شده تا میزان فروش بالای آن در بازار به حد قابل توجهی برسد.

 اما از جمله ویژگی‌های خاص آن که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد شاید این نکته باشد که مانند بسیاری از لامپ‌های دیگر شما با هر بار خاموش و روشن کردن آن بدون‌شک برای لامپ‌های  دیگر این یک معظل محسوب می‌شود اما درمورد لامپ‌های میتره فشاری به لامپ مورد نظر وارد نمی‌گردد.

که این خود یک ویژگی مهم وعالی نیز محسوب می‌شود و هم‌چنین دلیلی مناسب برای خرید لامپ‌ میتره می‌باشد و در اینجا باید خاطرنشان کنم که سلامتی گزینه‌ی بسیار مهم و با اهمیت در زندگی هر انسانی است.

سازگاری با محیط زیست

 به همین‌دلیل به‌خاطر هزینه پایین‌تر هیچ‌گاه سلامتی خود را به خطر نیندازید و با خرید لامپ میتره که از هیچ گونه ماده سمی در آن استفاده نمی‌شود معنای واقعی زندگی را درک کنید؛ در بسیاری از لامپ‌ها اشعه‌ی فرابنفش به شدت وجود دارد.

 اما در مورد لامپ‌های میتره این گزینه کاملاً منتفی است، بدین ترتیب بهتر است برای حفظ سلامتی خود هم که شده کیفیت را در زندگی لحاظ کنید و خرید لامپ های میتره را فراموش نکنید، چراکه حتی اگر فردی سخت‌گیر در زمینه‌ی انتخاب وسایل الکترونیکی باشید باز هم به‌خاطر تنوع بالایی که این گونه لامپ دارد شما به راحتی می توانید از انواع لامپ‌های قدیمی خداحافظی کرده و با خرید لامپ میتره پیشرفت و مدرن بودن  را به محیط مورد نظر خود دعوت نمایید.

البته زاویه نور لامپ میتره به‌گونه‌ای است که به‌توان نور لامپ را برای تمام زوایای خاص محیط در نظر گرفت در این میان نمی‌توان از دوام و استقامت بالای لامپ‌های میتره در برابر بسیاری از ضربه‌ها حرفی نزد چراکه به خوبی می‌توانند در برابر هر گونه آسیب و ضربه تحمل و مقاومت بالای خود را حفظ نمایند.

اهمیت کیفیت

 استاندارد خاصی که در نوع رنگ لامپ های میترا وجود دارد باعث فروش روز افزون آن گشته چرا که مردم با پیشرفتی که در صنعت وجود دارد به این نکته پی برده اند که کیفیت این قدرت را دارد که ضامن ماندگاری و بقای هر وسیله‌ای باشد.

 و حتی از انواع  هزینه‌های تعمیراتی آن در آینده نیز جلوگیری به‌عمل آورد به همین‌خاطر به دلیل صرفه‌ی اقتصادی خوبی  که این مدل لامپ‌ها دارند، خرید لامپ میتره را در اسرع وقت انجام دهید؛چرا که با وجود تمام ویژگی‌های خاص آن به راحتی نمیتوان از استاندارد آن برای طول عمر و سازگاری با محیط گذشت.

مقایسه با دیگر لامپ ‌ها

وجود همین دلایل به راحتی می‌تواند افراد را به سمت خرید آن بکشاند و شما حتی می‌توانید به توان مصرفی بین انواع لامپ رشته‌ای و لامپ‌کم مصرف در مقابل لامپ‌های ال ای دی میتره نیز توجه نمایید که هرکدام با اعداد خاصی این توان مصرفی را بر حسب وات به خوبی نشان می دهند.

 هر چند که طول عمر لامپ‌های میتره دلیل خوبی برای خرید لامپ میتره می‌باشد و حتی بدین‌طریق شما می توانید با مقایسه‌ای کاملاً کوتاه ولی منطقی بین لامپ‌های رشته‌ای و ال ای دی میتره در مورد قبض برق خود نظرات مختلفی را بیان کنید.

 پس توصیه‌ی من به شما این است که خرید لامپ میتره را هرچه سریع‌تر انجام دهید تا بتوانید ارتقاء زندگی خود را در محیطی با نور عالی و جذاب با امنیت کامل ذهنی ادامه دهید.

توجه به سلامت پوست

اصولاً نباید از یاد برد که لامپی را باید انتخاب نمود که به سلامت پوست انسان لطمه و آسیبی وارد نکند و بدین‌ترتیب خرید لامپ میتره می‌تواند گزینه‌ی عالی و مطرحی برای شما عزیزان باشد، چرا که به‌خاطر نور مناسب و بدون سمی که دارد به راحتی و با اطمینان کامل سلامت  پوست انسان را تضمین می کند.

در هر چیزی بهتر است به تمام زوایا و جوانب آن دقت فرمایید که این‌چنین بتوانید از خرید خود رضایت کافی داشته باشید ودرمورد خرید لامپ میتره نیز این مورد صدق می‌کند که شما با تحقیقی حتی اجمالی به کیفیت بالای آن پی خواهید برد.