سیم نایلون یکی از سیم های برقی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در کار های برقی و ساختمانی دارد . در ادامه این مقاله به خرید سیم نایلون نوید می پردازیم .

ضخامت سیم های نایلونی به چه صورت می باشد ؟

برای خرید سیم نایلون نوید بدانید که روی هادی مسی سیم های نایلون معمولا روکش پلاستیکی سفید نایلونی قرار می گیرد . با توجه به کاربرد این سیم ها در مصارف مختلف ممکن است در انواع و اقسام و ضخامت های متنوع در بازار عرضه شوند .

نوع معمول این سیم ها ضخامت بسیار کمی دارد و بسیار منعطف می باشد . به نوعی که سیم کاملا به سادگی انعطاف پیدا می کند .

ویژگی های سیم نایلون چیست ؟

برای خرید سیم نایلون نوید باید از ویژگی ها و کاربردهای این سیم در برق کشی ساختمان ها اطلاع داشته باشید تا دچار مشکل نشوید . سیم های دولا سفید یا سیم نایلون در بازار سایز های متنوعی دارد .

این سایزها عبارتند از سایز 2×0.5، 2×2.75 ، 2×1، 2×1.5 و 2×2. 5 که به سادگی در مغازه های الکتریکی قابل تهیه می باشند و می توان از آن ها در مصارف مختلف بهره برد .

چرا سیم های نایلونی روکش سفید رنگ دارند ؟

این روکش نایلونی سفید باعث می شود تا این دو سیم نازک به صورت عایق شده در کنار یک دیگر قرار بگیرند و بین سیم فاز و سیم نول اتصالی ایجاد نشود . روکش سفید سیم های نایلونی بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و از پلاستیک نرم ساخته شده است .

نرمی و انعطاف پذیری بالای این سیم ها که ناشی از همین جنس روکش آن می باشد ، باعث شده تا این سیم ها در فضاهایی که سیم کشی نیاز به انعطاف بالا داشته باشد گزینه بسیار عالی باشند .

از نظر ساختاری سیم های نایلونی همانند سایر سیم های برق از نوعی هادی که مسی یا آلومینیومی است عایق ، حفاظ ، روکش جدا کننده ، پوشش میانی و روکش نهایی ساخته می شوند .

کاربرد سیم های نایلونی در کجاست ؟

از سیم های نایلونی بیش تر در سیم کشی های ساختمانی استفاده می شود . اما علاوه بر این کاربرد ، سیم های نایلونی کاربردهای متنوع دیگری هم دارند .

از سیم نایلون بهتر است در فضاهایی استفاده شود که فشار مکانیکی بسیار پایین است . مثلا در محصولات الکتریکی قابل حمل استفاده از این سیم ها به وفور مشاهده می شود .

برای خرید سیم نایلون نوید بدانید که مصارف بالای سیم های نایلونی باعث شده است تا در اکثر الکتریکی ها و بازار سیم از پر فروش ترین سیم های بازار باشند .

اما در خصوص مصارف و کاربردهای سیم های نایلونی می توان به استفاده در انواع سیم کشی های ساختمانی شامل ساختمان های تجاری ، اداری ، دولتی و مسکونی اشاره کرد .

چه عواملی در خرید سیم نایلون تاثیر گذار می باشد ؟

برای خرید سیم نایلون نوید بدانید که سیم نایلونی مثل بسیاری از سیم هایی که برای جریان برق استفاده می شوند از جنس مغزی مسی اند و پوشش پلاستیکی دارند . قیمت این سیم ها براساس قیمت مس تعیین می شود . هم چنین قیمت ممکن است براساس متراژی که نیاز دارید متغیر باشد .

خرید سیم نایلون نوید

روکش سیم نایلون الیاف مصنوعی نرم و انعطاف پذیر است و استحکام و کشسانی بالایی دارد . روکش نایلون در برابر آب و مواد شیمیایی مقاومت می کند و فرسایش کمی دارد .

مس به کار رفته در سیم نایلون خلوص بالایی دارد و جریان خوبی را از خود عبور می دهد.  سیم های نایلون برق در دو رنگ سفید و مشکی موجودند و اغلب در ساختمان ها به کار گرفته می شوند .

از سیم های نایلون به خصوص در محصولات برقی که داخل ساختمان ها وجود دارند استفاده بسیاری می شود . مثلا برای تامین روشنایی خانه از این سیم ها استفاده می شود . از طرفی استفاده از سیم نایلونی سفید برای محصولات برقی خانگی مثل لوسترها بسیار مقرون به صرفه و کارا می باشد .

شما برای خرید سیم نایلون نوید می توانید به سایت معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر کالاهای این پیج که در زمینه برق می باشد دیدن نمائید .