رابط سینی کابل

رابط سینی کابل یکی از تجهیزات پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی می باشد. در ادامه این مقاله به رابط سینی کابل می پردازیم.

سینی کابل

سینی کابل وزنی سبک دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این سینی کابل در برابرعواملی مانند خوردگی ، نور  UV، جوندگی جانوران ، بخارهای اسیدی ، رطوبت و تغییرات شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد .

برای نصب در مناطقی که آب و هوایی مرطوب دارند مناسب می باشد. سینی کابل دارای درهای قفل شو می باشد و برای این که بتوانیم آن را ثابت نگه داریم نیازی به بست نمی باشد.

سینی کابل به علت مواد به کار رفته در آن کاملا غیر قابل احتراق می باشد و در صورتی که در معرض آتش قرار گیرد گاز HCL آزاد کرده که به علت سنگین تر بودن نسبت به گاز اکسیژن از رسیدن هوا به شعله جلوگیری کرده و مانع آتشگیری می شود.

سینی کابل PVC نارسانا بوده و اگر به هر دلیلی زخمی شود ، جریان برق را انتقال نداده و از آسیب دیدن و زخمی شدن کابل ها جلوگیری می کند.

کاربرد رابط سینی کابل

از رابط سینی کابل برای متصل نمودن سینی های کابل گالوانیزه استفاده می شود. ا ین رابط ها در عرض های استاندارد امروزه جهت عرضه به مخاطبان مهیا می باشند.

در مسیرهای عمودی معمولا از نردبان کابل به جای انواع سینی کابل پانچ شده و سینی کابل آلومینیوم استفاده می گردد. علت آن نیز ، امکان محکم نمودن راحت تر کابل به بدنه نردبان در مسیرهای عمودی می باشد. شایان ذکر است که در مسیرهای افقی نیز می توان از نردبان کابل استفاده نمود.

رابط سینی کابل

رابط سینی کابل یکی از تجهیزات پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی می باشد که وظیفه دارد قسمت های مختلف سینی کابل را به یک دیگر متصل کند.

به طور کلی امروزه سینی کابل ها با توجه به قابلیت ها و مزایایی که دارند امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تمامی ادوات و تجهیزات جانبی این دسته از وسایل ساختمانی و صنعتی از کاربرد گسترده برخوردار هستند.

به طور کلی سینی کابل ها امروزه به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای لوله های گالوانیزه و یا پی وی سی به شمار می آیند. چرا که این دسته از تجهیزات علاوه بر آن که استحکام بسیار بالایی دارند ، باعث گردش آزادانه هوا در اطراف سیم ها و کابل ها می شوند.

به این ترتیب با عبور جریان بالا از سیم ها ، عمل انتقال گرما از سیم و کابل به هوا به خوبی انجام شده و به این ترتیب طول عمر آن ها افزایش پیدا می کند.

رابط سینی کابل وظیفه دارد دو قسمت از سینی کابل را به یک دیگر متصل کند. به طور کلی در اکثر مواقع شرایط محیطی به گونه ای است که برای اتصال بخش های مختلف تاسیسات برقی به یکدیگر، نیاز است که سیم ها و کابل ها مسافت های طولانی را طی کنند.

داشتن فروشگاه لوازم الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید رابط سینی کابل می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید رابط سینی کابل پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.