کابل‌ های برق در زمینه‌ های مختلفی به کار برده می‌ شوند . در ادامه این مقاله به خرید کابل افشان معمولی می پردازیم .

کابل افشان چه نوع کابلی است ؟

تولید کابل افشان به اواخر دهه ۷۰ میلادی بر می گردد . سیم و کابل افشان قابل انعطاف می باشد . به همین دلیل به آن سیم و کابل نرم نیز گفته می شود .
کابل های قابل انعطاف از دو یا چند سیم تک رشته افشان که هادی آن ها مس می باشد ، تشکیل می شوند . عایق به کار رفته در کابل های سبک ، PVC از نوع کلاس D و در کابل های قدرت ، PVC از نوع کلاس A است . کابل انعطاف پذیر مسی در دو نوع کابل های تخت و کابل های گرد طراحی و ساخته می شود .

مشخصات کابل افشان چیست ؟

برای خرید کابل افشان معمولی بدانید که اصلی ترین مشخصه کابل افشان انعطاف پذیر بودن آن ها می باشد . یکی دیگر از مشخصات کابل افشان این است که اکثر آن ها به صورت گرد طراحی می شوند و در بین مصرف کنندگان بسیار پرکاربرد هستند .
با این حال ، نقطه ضعف هایی نیز در ساختار آن ها وجود دارد . امروزه کابلی که به صورت تخت تولید می شود ، یکی از بهترین جایگزین های کابل گرد می باشد .
علاوه بر این برای خرید کابل افشان معمولی بدانید که ، کابل های افشان استحکام بالایی در پیچ و خم ها دارند و وزن آن ها مناسب و استاندارد می باشد .

کاربرد کابل های افشان در کجاست ؟

نواع سیم و کابل نرم قابل انعطاف ، به دلیل خاصیت انعطاف پذیری ، در فواصل کوتاه استفاده می شود . در صنعت ساختمان سازی اغلب از این نوع کابل ها استفاده می شود. این محصولات در فواصل طولانی کاربرد ندارند .
از کابل قابل انعطاف شیلددار نیز می توان به عنوان کابل پمپ شناور چاه عمیق استفاده کرد . این نوع کابل در موتورها ، به دلیل بالا رفتن حجم موتور توسط عایق های مجزا ، کاربرد ندارد .
استفاده از کابل افشان نوع قدرت در صنایع و نیروگاه‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است . در صنایع که انتقال برق نیاز به جریان ‌های فشار قوی دارد ، کابل افشان باعث کاهش تداخلات سیگنالی شده و نیازهای عملکردی نیروگاه‌ها را برآورده می ‌کند .

کابل افشان آلومینیومی به چه صورت می باشد ؟

برای خرید کابل افشان معمولی بدانید که بیش تر کابل‌ های نوع افشان از مس ساخته می ‌شوند اما به دلیل هزینۀ بالای تهیه مس ، تعدادی از تولید کنندگان به دنبال جایگزینی آلومینیوم با مس هستند . کاربرد این نوع کابل محدود می باشد .

خرید کابل افشان معمولی

برای تنظیم این کابل‌ ها در هر مکانی ، مشکلی نخواهید داشت . کابل افشان انعطاف پذیر می باشد و می ‌تواند هر گونه مشکلات مربوط به پیچش و خمیدگی را با آن حل کرد .
کابل‌ های افشان در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند . آن ها قدرت مکانیکی بیش تری به کابل می‌ دهند که باعث افزایش طول عمر کابل می‌ شود .
کابل‌ های افشان در برابر آسیب‌ های شدید مقاوم هستند . آن ها می ‌توانند فضاهای کوچکی را پوشش دهند و بهترین تجربه کاربری را به شما ارائه دهند .
سیم افشان برای مکان ‌هایی که نیاز به ذخیره سازی و نصب مقدار زیادی سیم وجود دارد ، مفید می باشد . کابل‌ های افشان ، ویژگی ‌ها و عملکردهای متفاوتی دارند که باعث می ‌شوند برای پروژه‌ های موقتی که نیاز به مدیریت مناسب کابل دارند ، بسیار ایده آل باشند .
شما برای خرید کابل افشان معمولی می توانید به سایت معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات آن دیدن نمائید .
هدف از سایت تهران لاله زار ارائه ی بستری تخصصی برای تولید کنندگان ، پخش کنندگان و فروشندگان محصولات الکتریکی در سراسر کشور می باشد .
سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت های مناسب می کوش تا خریداران در صنعت برق بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را پیدا کنند .