میزان نور دهی در پنل های سقفی چگونه است؟

در بحث خرید لامپ پنل سقفی میزان نوردهی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا عموما این نوع روشنایی را برای محل های عمومی و تخصصی از جمله بیمارستان ها ، مراکز تجاری و یا شرکت ها استفاده می کنند و در اینگونه فضاها داشتن نور کافی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت است که به مبحث نوردهی باید پرداخت. با توجه به صفحه هدایت کننده ای که به گونه ای طراحی شده است تا هماهنگی لازم را با نور لامپ های LED داشته باشد ، لامپ ، صفحه و دیفیوزر به گونه ای همگن با هم کار می کنند که نوری کاملا یکنواخت را در اتاق پخش می نمایند. پنل های سقفی روشنایی سریع و بدون ارزش  قطعی نور و همچنین اشعه فرابنفش را برای مصرف کنندگان فرآهم می کنند.

لامپ پنل سقفی یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تنظیم روشنایی درونی فضاهای گوناگون ساختمان هستند . در ادامه این مقاله به خرید لامپ پنل سقفی می پردازیم .

ابعاد پنل سقفی چه مقدار می باشد ؟

این تجهیزات در دو مدل دایره ای شکل و چهارگوش ساخته می شوند . نوع دایره ای آن ها با مقیاس قطر اندازه گیری می شوند . پنل های دایره ای شکل توکار دارای یک مقیاس دیگر به نام قطر برش نیز هستند که نشان دهنده قطر حفره ای است که قرار است پنل در آن نصب شود .

مزایای لامپ پنل سقفی چیست ؟

یکی از پرکاربردترین انواع برای روشنایی محیط می باشد ، که دارای شکل ها ، اندازه ها و کابردهای متفاوتی می باشد . از مزایای چراغ های سقفی می توان به نور این چراغ های اشاره کرد .

نور و اشعه این چراغ ها سالم می باشد و در ساخت چراغ های سقفی به اصول کیفی و استانداردها نیز توجه شده است به طور مثال در صورت وجود لامپ های زرد در یک چراغ سقفی به دلیل وجود شیشه و محافظ ، از آسیب رسیدن و اذیت شدن چشم جلوگیری می شود .

انعطاف پذیری پنل های سقفی

برای خرید لامپ پنل سقفی بدانید که چراغ های پنل ال ای دی به طوری طراحی شده اند که شرایط نوری بهتری را فراهم کنند . وجه تمایز طراحی پنل های ال ای دی نسبت به سایر چراغ ها انعطاف پذیری آن ها می باشد .
به عنوان مثال چراغ ال ای دی یک منبع نور نقطه ای است ، اما طراحان چراغ های روشنایی از ترکیبی از نقطه و خط برای برنامه ریزی و طراحی پنل ال ای دی استفاده کرده اند که همین امر باعث ایجاد طرح هایی درانواع و اشکال مختلف ، با منابع نوری متعدد و اجزای نوری مختلف و در نتیجه راضی نگه داشتن ذهن مشتری می شود .

شار نوری پنل سقفی چقدر می باشد ؟

برای خرید لامپ پنل سقفی بدانید که شار معیاری برای اندازه‌گیری میزان کل نور خروجی هر لامپ می باشد . هرچقدر مقدار شار کم تر باشد میزان نور بهتر است .
شار برحسب توان مقدار کارایی لامپ LED را نشان می ‌دهد . هر چه شار در هر وات بیش تر باشد ، یک پنل LED کارایی بیش تری دارد .
برای درک بهتر ، این معیار شبیه به لیتر در هر 100 کیلومتر برای صرفه ‌جویی در سوخت می باشد . قبل از تهیه پنل سقفی حتماً به مقدار شار در وات دقت کنید . همیشه به یاد داشته باشید ، هرچه درجه ‌بندی بالاتر باشد ، نور بهتر است .

قاب پنل های ال ای دی چه کاربردی دارد ؟

برای خرید لامپ پنل سقفی بدانید که چراغ های پنل ال ای دی طوری طراحی و ساخته می شوند که شرایط نوری بهتری را فراهم کنند .
این پنل های LED با استفاده از آخرین تکنولوژی ، از فریم آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده اند . قاب های آلومینیومی برای جلوگیری از نشت نور و گرما طراحی شده اند و به همین خاطر یکی از اجزای مهم این پنل های به حساب می آیند .
لازم به ذکر است به خاطر صرفه جویی در هزینه و به منظور در نظر گرفتن مسائل ایمنی در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان از PVC برای تولید قاب پنل های ال ای دی استفاده می کنند .

خرید لامپ پنل سقفی

برای خرید لامپ پنل سقفی بدانید که محاسبه طول عمر چراغ ‌ها بر مبنای ساعت‌ های عملکرد لامپ نیست ، بلکه این محاسبه بر مبنای مقدار ساعتی است که چراغ در محدوده‌ درصد روشنایی مطلوب عمل می ‌نماید.
تکنولوژی به کاربرده شده در پنل‌ های LED یک تکنولوژی سبز برای تأمین روشنایی می باشد . پنل‌ های LED اشعه ‌ای از خود ساطع نمی ‌کنند .
پنل‌ سقفی از مزایایی برخوردارمی باشد که از جمله این مزایا این ‌گونه می باشد که این محصول عایق بسیار قوی انرژی می‌ باشد و در سنجش با سایر مصالح سبک می ‌باشد و سبک بودن آن به منجر کاهش کلی وزن ساختمان می‌ شود .
اشعه این چراغ های تندرست می باشد و در ساختار چراغ های سقفی به اصول کیفی و استانداردها نیز توجه شده است . برای خرید لامپ پنل سقفی می توانید به سایت معتبر تهران لاله زار مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات آن مانند چراغ سنسور دار دیدن نمائید .