سینی کابل یکی اژ محصولات پر کاربرد در ساختمان سازی می باشد . در ادامه این مقاله به خرید سینی کابل نسوز می پردازیم .

کاربرد کابل نسوز در کجاهاست ؟

موارد استفاده از سینی کابل های نسوز بسیار گسترده می باشد و یکی از مهم ترین دلایل گستردگی استفاده از این کابل ها ویژگی های سیلیکونی آن می باشد . سیلیکون در کابل های نسوز مورد استفاده قرار می گیرد .
برای خرید سینی کابل نسوز بدانید که این سینی ها در برابر مواد شیمیایی ، اسیدها ، روغن ، هوا و اشعه ماورا بنفش ، شرایط نامساعد آب و هوایی و گرمای بالا کاملا مقاوم می باشند و کارایی بسیار بالایی دارند .
برای زیباتر کردن سیم کشی ها با استفاده از سینی های کابل نسوز ، سیم ها را با استفاده از درب سینی پوشش می دهند . این عمل منجر می شود تا علاوه بر زیباتر شدن سینی کابل نسوز ، سیم های رد شده از درون این سینی ها نیز بیش تر مورد محافظت قرار بگیرند .

چرا باید از سینی کابل نسوز استفاده کنیم ؟

برای خرید سینی کابل نسوز بدانید که آتش سوزی در ساختمان های شهرهای بزرگ و به خصوص تهران در این روزها بیش از پیش شایع شده است و خسارات بسیار جبران ناشدنی به بار آورده است همین موضوع باعث شده است تا استفاده از کابل ضد حریق بیش از پیش اهمیت پیدا کند .
در حال حاضر استفاده از کابل های سیلیکونی برای سیم کشی موزه ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید و فضاهایی که تجمع در آن ها بالاست الزامی شده است

قیمت سینی های کابل

کابل سیلیکونی کابل بسیار مهمی می باشد و در صنایع بسیار حساس کاربرد فراوانی دارد . همین موضوع باعث شده تا بیش از خرید سینی کابل نسوز توجه به کیفیت این نوع از کابل ها در هنگام خرید اهمیت پیدا کند .
بر همین اساس معمولا پیشنهاد می شود بهترین کیفیت خریداری شود و کیفیت را فدای قیمت پایین تر نکنید . سیم نسوز نسبت به سایر سیم ها و کابل های معمول که روکش پی وی سی دارند معمولا گران تر از بقیه می باشد .
البته انواع مختلف این نوع از سیم ها را می توان در بازار پیدا کنید . با این وجود با این که سیلیکون قیمت بالاتری دارد ، اما کارایی و کیفیت بسیار بالاتری هم دارد .

خرید سینی کابل نسوز

به جهت جلوگیری ازایجاد خسارت و صدمه به سیم و کابل و سایر تجهیزات و هم چنین برای کابل کشی آسان تر سطح داخلی سینی کابل نسوز باید صاف و عاری از هر گونه پلیسه باشد .
سینی کابل نسوز توسط دستگاه CNC پانچ می شود . خم کاری کلیه سینی ها و نردبان های کابل توسط دستگاه خم اتوماتیک انجام می شود .
سینی های کابل نسوز یکی از تجهیزاتی می باشد که امروزه نسل جدیدی از تاسیسات برقی ساختمان ها را به وجود آورده است . یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در تاسیسات لوله کشی وجود دارد ، عدم دسترسی مستقیم به سیم ها و کابل ها می باشد .
سینی کابل در محل‌ هایی که کابل‌ ها حرارت تولید می‌ کنند مورد استفاده قرار می گیرد . سینی کابل نسوز را برای تهویه و خنک نگه داشتن هوا استفاده می‌ کنند .
برای نصب سینی کابل های نسوز از ساپورت دیواری یا آویز از سقف استفاده می‌ کنند . اتصالات سینی کابل باید از مواد اولیۀ سینی کابل اصلی ساخته شوند ؛ با همان کیفیت و ضخامت تا دچار مشکل نشوند .

معرفی فروشگاه تهران لاله زار

شما برای خرید سینی کابل نسوز می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید . تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد .
این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند .
هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید سینی کابل نسور پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند .