از سیم رانژه یا سیم تلفن در اتصال خط تلفن یا آیفون استفاده می شود . در ادامه این مقاله به خرید سیم تلفن کرمان می پردازیم .

کابل مخابرات شیلد دار چیست ؟

برای خرید سیم تلفن کرمان باید بدانید که نوعی از کابل آیفون وجود دارد که به یک فویل و شیلد در ساختمان خود دارد . در این محصولات ، یک لایه فویل آلومینیومی بر روی زوج سیم‌ ها قرار گرفته است .

به این نوع از کابل‌ های تلفن ، کابل تلفن ضد نویز نیز می گویند . از این دسته کابل‌ های تلفن در کابل کشی آیفون های صوتی و تصویری نیز استفاده بسیار زیادی می ‌شود  .

رنگ بندی کابل های مخابراتی به چه صورتی می باشد ؟

برای خرید سیم تلفن کرمان باید بدانید که این سیم ها دارای دو دسته رنگ‌ های فرعی و اصلی می باشند . رنگ های اصلی این کابل ها را به ترتیب سفید ، قرمز، مشکی، زرد و بنفش تشکیل می‌ دهد و رنگ های فرعی آن نیز به ترتیب آبی ، نارنجی ، سبز، قهوه ای و طوسی می باشد .

تمام انواع کابل تلفن ها از ترکیب دو دسته رنگ اصلی و فرعی ساخته شده اند . در این کابل‌ ها ، یک رنگ اصلی با ۵ رنگ فرعی تابیده شده و پنج زوج را تشکیل می ‌دهد . در نتیجه از ترکیب تمام رنگ‌ های اصلی و فرعی ، بیست و پنج زوج تشکیل خواهد شد .

بهترین کابل تلفن چه کابلی می باشد ؟

یکی از مهم ‌ترین مواردی که باید در هنگام انتخاب و خرید سیم تلفن کرمان به آن دقت داشته کنیم این است که شناخت کافی از این گجت داشته باشیم .

اغلب کابل‌ های تلفن از متریال‌ ها و فلزات اصلی مانند مس ساخته می شوند که به اصطلاح ccc نیز نام دارند . البته برخی از کابل‌ های تلفن نیز دارای مغزی‌ های آلومینیومی هستند و روکش‌ های مسی دارند و با نام کابل‌ های cca شناخته می شوند .

از نظر کیفیت ، کابل‌ های ccc از cca مقاوم ‌تر هستند و به طبع قیمت بالاتری نیز دارند .

کابل‌ های از جنس مس به چه صورت می باشد ؟

کابل‌ های مخابراتی مسی ، مغزهایی ازجنس مس دارند و در دو نوع هوایی و زمینی وجود دارند . کابل‌ های مسی هوایی بیش تر در معرض نور خورشید یا بارندگی قرار می‌ گیرند .

بنابراین لازم است روی آن ها روکشی جهت محافظت از آن قرار بگیرد تا این کابل‌ ها بتوانند در برابر عوامل محیطی مقاومت کنند و دوام عمر بیش تری داشته باشند .

این روکش به جز افزایش مقاومت کابل ، می ‌تواند باعث کاهش انعطاف پذیری آن نیز بشود تا مناسب استفاده در محیط‌ های بیرونی ساختمان‌ ها باشند . این کابل‌ ها تنها در رنگ مشکی تولید می‌ شوند و قطر مغزی آن ها به چهار دسته کلی تقسیم می‌ شود .

خرید سیم تلفن کرمان

برای خرید سیم تلفن کرمان قیمت این تجهیزات به عواملی هم چون تعداد زوج ، سطح مقطع ، متراژ، برند ، استاندارد های تولید ،  جنس مغزی و … بستگی دارد .

از بهترین کابل های تلفن ضد نویز می باشد که کاربرد زیادی دارد . این تجهیزات به صورت کلاف به بازار عرضه شده اند و مصرف کنندگان می توانند متراژ مورد نیاز خود را از آن بریده و مورد استفاده قرار دهند .

سوکت  ۱۱ یا همان سوکت تلفن کابل تلفن ، شیشه ‌ای است و دارای ۴ پین مسی می باشد که جهت اتصال سیم تعبیه شده است . پیش از شروع سوکت زدن ، به ابزارآلاتی مانند آچار سوکت زن وسیم چین  نیاز خواهید داشت .

هنگام خرید سیم تلفن کرمان انواع کابل های آیفون و مخابرات باید به جنس هادی آن توجه کنید . شما برای خرید سیم تلفن کرمان می توانید به سایت معتبر و فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید .

هدف از سایت تهران لاله زار ارائه ی بستری تخصصی برای تولید کنندگان ، پخش کنندگان و فروشندگان محصولات الکتریکی  در سراسر کشور می باشد .

سایت فروشگاهی تهران لاله زار با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت های مناسب می کوش تا خریداران در صنعت برق بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را پیدا کنند .