خرید سابداکت البرز

لوله های سابداکت جهت نصب کابل های فیبر نوری در داخل کانال های مخابراتی کشیده می شود. در دامه مقاله به خرید سابداکت البرز می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”215″ numberposts=”25″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

 

مزایا و کاربرد سابداکت

در خرید سابداکت البرز باید از کاربرد آن مطلع باشید. ساب داکت به عنوان محافظ کابل‌ های برق ، کابل تلفنی و مخابراتی و فیبر نوری مورد استفاده قرار می گیرد تا آن ها را در برابر آسیب های فیزیکی و مکانیکی محافظ نماید.

خاصیت عایق برق بودن پلی اتیلن باعث کاربرد فراوان ساب داکت به عنوان محافظ سیم کشی ها در صنایع برق و مخابرات و هر کجا که سیم و کابل وجود داشته باشد ، شده است.

ساب داکت علاوه بر این که عایق برق می باشد ، مقاومت بالایی در برابر شکستگی  دارد ، خمش بالایی دارد و هم چنین در صورت ترک خوردگی ، ترک به آهستگی در آن منتشر می شود.

حمل و نصب آسانی دارد ، مقاومت خوبی در برابر گرما و سرما و رطوبت دارد ، از دوام بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهم ترین ویژگی های ساب داکت پلی اتیلن این است که از گسترش آتش جلوگیری به عمل می ‌آورد.

سابداکت

ساب داکت در صنایع مخابرات و برق کاربرد دارد ، کیفیت محصول و دوام آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد ، تهران لاله زار با ارائه بهترین ساب داکت همواره می ‌کوشد تا محصول با کیفیت را به دست مشتریان برساند.

این لوله ها جهت نصب کابل های نوری در داخل کانال های مخابراتی کشیده می شود و به صورت سه تایی و چهار تایی تولید می گردد.

از جنس پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) و دارای رنگ سیاه باشند. لوله ها باید به طول 255 m توسط دستگاه winder به صورت کاملا حلقوی با قطر 120cm  بسته بندی شود.

از ساب داکت و لوله بیش تر در کانال های مخابراتی و فیبر نوری,  جا به جایی و واگذاری نفت , شبکه های رایانه ای , شبکه های برقی بسیار کاربرد و عملکرد چشم گیری دارند.

ساب داکت ها ابزار و فناوری روز دنیا هستند که بیش ترین کارایی را در جهت نصب کابل فیبرنوری در داخل کانال های مخابراتی کشیده می شود . ساب داکت ها را در 2 نوع که شامل سابداکت های سه کاناله و چهار کاناله تولید می کنند و معمولا دارای رنگ سیاه می باشند.

برای خرید سابداکت البرز که لوله هایی از جنس پلی اتلین در آن به کار رفته است که در صنایع برق و مخابرات برای محافظت از کابل های برقی و کابل های مخابراتی کاربرد دارد.

ساب داکت به دلیل خاصیت عایق بودن پلی اتیلن در برابر برق، به عنوان پوشش محافظ کابل های برقی و مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال خرید سابداکت البرز با بالاترین کیفیت ممکن هستید اگر می خواهید سابداکت با قیمتی منصفانه خریداری کنید در این بخش به شما توصیه می کنیم برای خرید سابداکت البرز از سایت تهران لاله زار دیدن فرمایید.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

در صورت رضایت مندی می توانید سابداکت هایی با کیفیت روز دنیا با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید در نهایت در اسرع وقت به همراه تیم اجرایی به محل مورد نظر شما ارسال خواهند شد تا به صورت استاندارد و اصولی نصب گردند .

برای تهیه و خرید سابداکت البرز می توانید به سایت فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. سایت فروشگاه لوازم الکتریکی با هدف فروش اینترنتی در حوزه برق در تلاش است تا در راستای تنظیم قیمت بازار با اعلام قیمت ها مناسب همیشه بکوشد تا خریدارن در صنعت برق بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت را پیدا کنند.