خرید داکت ساده الوند

براى تهویه و عبور لوله هاى تأسیسات ، کنار سرویس هاى بهداشتى ، فضایى را با داکت و ترانکینگ تعبیه می کنند. در ادامه این مقاله به خرید داکت ساده الوند می پردازیم.

مزایای مهم داکت

برای خرید داکت ساده الوند باید به مزایای آن توجه کنید. برای حفاظت از سیم ها و هم چنین نظم دادن به ساختار آن ها و البته حفظ زیبایی محیط می توان از داکت استفاده نمود.
یکی از مهم ترین ویژگی برای خرید داکت ساده الوند عدم ضد آب بودن آن است که باعث شده تا از آن فقط در داخلی محیط های ساختمانی استفاده کنند.
استفاده از داکت باعث می شود تا روند عیب یابی و یا حتی تغییر سیستم و سیم کشی ساختمان به راحتی انجام شود. با توجه به نوع کاربری داکت ها در هنگام خرید داکت ساده الوند باید حتما یک داکت با ماندگاری بالا را انتخاب نماییم تا کم ترین مشکلی در گذر زمان برای آن به وجود نیاید.

داکت چه تفاوتی با ترانک دارد؟

شما برای خرید داکت ساده الوند باید از تفاوت داکت و ترانکینگ اطلاعات کافی داشته باشید. داکت با وجود محدودیت هایی که دارد که در ترانک آن را نمی بینیم و امکاناتی بر روی ترانک قرار دارد که می توان از آن برای عملکرد بهتر در محیط استفاده نمود.
یکی از این امکانات توانایی قرار دادن پریز های تلفن ، شبکه و … در داخل ماژول بوده که می توان ماژول ها را در داخل ترانک قرار داد.
این یعنی می توان پریز ها و ساختار جدیدی را در ساختمان به وجود آورد که می تواند در زیبا سازی و البته بهینه بودن محیط و نقاط مختلف ساختمان نیز موثر باشد.
پارتیشن در داخل ترانک ها وظیفه ی جداسازی کابل های مختلف را به هم بر عهده دارد و معمولاً ترانک را به دو یا سه قسمت تقسیم می کند.
یعنی اگر کابل های هم رنگ را درون ترانک ها قرار دهید با توجه به پارتیشن بندی آن می توانید در هر جای محیط کاری و اداری که ترانک را باز می کنید، کابل مورد نظر را پیدا کنید.

خرید داکت ساده الوند

داکت ها محفظه ‌های پوششی هستند که جنس آن‌ها معمولا از PVC می باشد. داکت ها دارای درب و به منظور قرار گرفتن کابل ها درون آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.
عموما سیم ها و کابل هایی که در سیستم روکار استفاده می ‌شوند در این محفظه ‌ها قرار می ‌گیرند تا خطر برق‌ گرفتگی و قطع شدن آن ها کاهش پیدا کند.
معمولا از داکت به منظور عبور کابل دوربین مدار بسته ، برق ، تلفن ، کابل شبکه و انواع سیم و کابل استفاده می شود که موجب حفاظت و زیبایی کار می شود.
ابعاد داکت معمولا وابسته به تعداد طبقه های ساختمان و هم چنین تعداد لوله های تاسیساتی ساختمانی می باشد. داکت ها دارای سقف نمی باشند و از طبقه پایین شروع می شوند و تا انتها یعنی بام ساختمان ادامه پیدا می کنند.
برخی از انواع داکت در طولانی مدت استحکام و انعطاف پذیری خود را حفظ می کنند در حالی که برخی دیگر بعد از مدتی شکننده شده و کارایی خود را از دست می‌ دهند. پس باید در انتخاب داکت مناسب با توجه به کاربری محل مورد استفاده دقت کافی را به خرج داد.
درب داکت باید به گونه ‌ای باشد که به راحتی باز و بسته شود تا در صورت نیاز به اعمال تغییرات و یا تعمیرات دسترسی به کابل‌ ها میسر باشد.

داکت را از چه فروشگاهی می توان خریداری کرد؟

شما برای خرید داکت ساده الوند می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این فروشگاه لوازم الکترونیکی برند های مختلفی را برای خرید داکت ساده الوند پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید داکت ساده الوند کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.