پنل سقفی توکار

پنل سقفی توکار امروزه جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان برای خود پیدا کرده است. پنل سقفی با استفاده از تکنولوژی ای ای دی به تولید نور های گرم و زرد بپردازند.

پنل سقفی توکار، مصرف کم تری از انرژی نسبت به لامپ های سنتی و قدیمی دارند. پس از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه می باشند.

پنل های سقفی نور های مختلفی تولید می کنند. از گرم و ملایم گرفته تا ترد و خنک ، پنل سقفی توکار نیز در طرح های مختلفی تولید شده و در امر نور پردازی به شما انتخاب های متفاوتی خواهد داد. طول عمر پنل سقفی نیز نسبت به لامپ های رشته ای بیش تر می باشد. مصرف انرژی کم تر هم نیز دارند.

پنل سقفی توکار چیست؟

پنل سقفی توکار چراغی دایره ای مانند می باشد که به صورت رو کار یا تو کار در ساختمان مورد مصرف قرار می گیرد. فربیم پنل سقفی توکار از جنس آلومینیوم بوده و به روش دایکاست تولید و به وسیله کوره رنگ می شود.

پنل سقفی توکار دارای ابعاد و اندازه های مختلفی بوده که بسته به مساحت محیط ، انتخاب و مورد مصرف قرار می گیرد.

پنل های سقفی، دوست دار محیط زیست هستند. این پنل ها به عنوان یک تکنولوژی سبز برای تامین روشنایی شناخته شده اند. پنل های سقفی هیچ اشعه ای از خود تولید نمی کنند. هم چنین پروسه تولید آن ها هیچ نوع آلودگی تولید نمی کند. و پس از کار افتادگی پنل های سقفی می توان آن ها را بازیافت نمود.

کار برد های پنل سقفی توکار چیست؟

پنل های سقفی به دلیل نور یک نواخت و زیبایی که از خود تولید می کنند در اماکنی که دارای سقف کوتاه می باشند، بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. در پنل های سقفی از دیفیوز به عنوان طلق استفاده می شود و این امکان را می دهد پخش نور بهتری داشته باشد. هم چنین از متمرکز کردن نور جلو گیری می کند.

روی فرم پنل های سقفی می توان با حکاکی و برش طرف های مختلفی ایجاد نمود که باعث تنوع بسیاری در پنل های سقفی شده است.

پنل های سقفی در دو مدل تو کار و رو کار مورد مصرف قرار می گیرد.

پنل سقفی توکار به علت اندازه کوچکی که دارند این امکان را به ما می دهند که بتوانیم در کنار هم از آن ها استفاده نماییم. پنل سقفی به علت استفاده از دیفیوز در ساختار آن از متمرکز کردن نور جلو گیری کرده و پخش نوری کاملا یک دست به ما و فضا می دهد.

در مدل توکار فنر هایی برای قرار دادن آن ها در سقف استفاده می شود. فریم های سفید پنل های سقفی امروزه با استقبال بیش تری رو به رو می باشد. زیرا سقف های اکثرا به رنگ سفید هستند و استقاده از پنل های سقفی با رنگ فریم سفید ، ظاهری زیبا تر به مکان مورد نظر ما می دهد.

قاب پنل های سقفی معمولا از جنس آلومینیوم می باشد. چیپ های پنل های سقفی از جنش آلومینیوم ، آرسنید و گالیوم می باشد. نا خالصی های اضافه شده بیش تر به منظور ایجاد الکرتون های آزاد و افزایش هدایت مواد نیمه هادی می باشد.

انواع مدل های پنل سقفی توکار

تهران لاله زار با جمع آوری محصولات متنوع در کنار هم سعی داشته است تا فروشگاهی بی نظیر برای شما پدید بیاورد تا شما بتوانید کلیه محصولات الکتریکی خود را تهیه نمایید.

ما در این جا به معرفی انواع مدل های مختلف پنل های سقفی می پردازیم. پنل های سقفی معمولا به اشکل مختلفی در بازار موجود هستند. پنل های سقفی به اشکال مربعی / مستطیلی و دایره ای در بازار برای مصرف کننده موجود می باشد.

  1. پنل سقفی توکار 8 وات
  2. پنل توکار گرد 12 وات اکتینو
  3. پنل توکار گرد 17 وات اکتینو
  4. پنل توکار 6 وات اکتینو
  5. پنل توکار مربع اکتینو
  6. پنل توکار مربع 18 وات اکتینو
  7. پنل روکار گرد 12 وات اکتینو
  8. پنل روکار گرد 18 وات اکتینو
  9. پنل روکار مربع 12 وات اکتینو
  10. پنل روکار مربع 18 وات اکتینو
  11. پنل سقی توکار 12 وات
  12. پنل سقفی توکار 18 وات
  13. پنل سقفی توکار 30 وات
  14. پنل سفی توکار 7 وات اکتینو
  15. چراغ سقفی توکار 15 وات اکتینو
  16. چراغ سقفی توکار 2 وات اکتینو
  17. چراغ سقفی توکار 30 وات اکتینو
  18. جراغ سقفی توکار 40 وات اکتینو
  19. چراغ سقفی توکار 50 وات اکتینو
  20. چراغ سقفی توکار 60 وات اکتینو
  21. چراغ سقفی توکار 7 وات اکتینو
  22. چراغ سقفی توکار 9 وات اکتینو

تمام موارد نام برده شده از محصولات تهران لاله زار می باشد که برای آسودگی شما جمع آوری شده اند و به فروش می رسد.

شما می توانید با مراجعه به سایت تهران لاله زار از این محصولات دیدن نمایید و مشخصات فنی آن ها مطالعه نمایید.

هم چنین با مراجعه و ثبت سفارش خود ، این امکان را دارید که از سایر محصولات تهران لاله زار نیز دیدن فرمایید. و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.

قیمت پنل های سقفی بستگی به اندازه، کیفیت جنس و نور ساطع شده دارد. که تهران لاله زار سعی داشته تا انواع آن ها را قیمت های مختلف برای شما فراهم کند.

کلیه اجناس تهران لاله زار دارای گارانتی و ضمانت کیفیت محصولات می باشد. پس می توانید با خیال راحت از این سایت خرید کنید.

از پنل های سقفی در چه مکان هایی می توان استفاده نمود؟

پنل های سقفی کار برد های مختلفی دارند. از این پنل ها می توان در اداره ها ، اتاق های کنفرانس و سمینار، مراکز تحصیلی و آموزشی ، بیمارستان ها ، مراکز تجاری و مغازه ها و منازل مسکونی استفاده نمود. پخش نور یک دستی که پنل های سقفی دارند ، کمک به سزایی در نور پردازی فضا های مختلف به ما خواهند کرد.