سینی کابل پی وی سی

سینی کابل  PVC یکی از سینی های کابل برق است که از آن در تاسیسات الکتریکی استفاده می شود. در ادامه مقاله به سینی کابل پی وی سی می پردازیم.

پی وی سی

پی وی سی PVC کوتاه شده عبارت پلی وینیل کلراید می باشد که نوعی پلاستیک برای استفاده های مختلف می باشد. تولید PVC بسیارساده و با مواد اولیه ارزان قیمت قابل تولید می باشد.

به همین دلیل کاربردهای متنوعی برای این ماده وجود دارد که از آن میان می توان به علامت مغناطیسی انواع کارت ها ، صفحه گرامافون ، لوله کشی ، کف سازی و … اشاره کرد. از این ماده در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده های فراوانی می شود.

ویژگی سینی کابل پی وی سی

سینی کابل پی وی سی وزنی سبک دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این سینی کابل در برابرعواملی مانند خوردگی ، نور  UV، جوندگی جانوران ، بخارهای اسیدی ، رطوبت و تغییرات شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد .

برای نصب در مناطقی که آب و هوایی مرطوب دارند مناسب می باشد. سینی کابل پی وی سی دارای درهای قفل شو می باشد و برای این که بتوانیم آن را ثابت نگه داریم نیازی به بست نمی باشد.

سینی کابل پی وی سی  به علت مواد به کار رفته در آن کاملا غیر قابل احتراق می باشد و در صورتی که در معرض آتش قرار گیرد گاز HCL آزاد کرده که به علت سنگین تر بودن نسبت به گاز اکسیژن از رسیدن هوا به شعله جلوگیری کرده و مانع آتشگیری می شود.

سینی کابل PVC نارسانا بوده و اگر به هر دلیلی زخمی شود ، جریان برق را انتقال نداده و از آسیب دیدن و زخمی شدن کابل ها جلوگیری می کند.

این سینی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طول عمر بالایی نیز دارد. سینی کابل پی وی سی در قسمت ابتدا و انتهایی و هم چنین سطح بالایی آن کاملا باز می باشد.

این سینی کابل هیچ اختلالی را در سیگنال ها ایجاد نخواهد کرد. طول صاف این نوع سینی کابل باعث شده تا از زخمی شدن کابل ها جلوگیری شود. فرمولاسیون این محصول بر طبق استانداردهای ملی و بین المللی می باشد.

سینی کابل پی وی سی

معمولا هنگامی که یک کابل روکار قرار باشد بر روی دیوار نصب شود ، جلوه ای زشت به نمای ساختمان می دهد. این در حالی است که اگر از این محصول استفاده شود ، بسیار شیک و زیبا می شود. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر حجم استفاده از این محصول افزایش چشم گیری داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده و خرید سینی کابل پی وی سی ، نصب راحت و آسان آن می باشد. در مدت زمانی کوتاه می توان متراژ زیادی از این محصول را بر روی دیوار نصب کرد. علاوه بر نصب ، حمل و جابجایی این محصول نیز راحت و آسان می باشد.

در خرید سینی کابل باید به این نکته توجه کنید که برای جابجایی این سینی از باندیل و پلاستیک حباب دار و در برخی موارد از پالت استفاده می شود.

این موضوع می تواند خطرات بسیار زیادی را برای ساکنین یک ساختمان نیز به وجود بیاورد. بدین ترتیب هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های تجاری و اداری برای حفظ جان افراد ، این سینی کابل لازم و ضروری می باشد.

داشتن فروشگاه لوازم برقی و الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید سینی کابل پی وی سی می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

 

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید سینی کابل پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.