خرید پنل ال ای دی

پنل‌ سقفی برای تأمین روشنایی محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ ‌ها بهره می ‌برد. در ادامه این مقاله به خرید پنل ال ای دی می پردازیم.

ویژگی پنل ال ای دی

در خرید پنل ال ای دی باید به ویژگی ها و مزایای آن توجه کنید. پنل های ال ای دی طراحی های متنوعی دارند .دارای عمری طولانی هستند.

به صورت مداوم و پیوسته می توان از آن ها استفاده کرد. طیف رنگی زیبا و متنوعی را ایجاد می کنند. با نرم افزارهای بی شماری سازگاری دارند.

پنل های ال ای دی تولید نور بیش تری دارند. سایزهای مختلف و اندازه های متفاوتی دارند. به غیر از این موارد ، ویژگی های بی شمار دیگری هم وجود دارند که جزو نقاط قوت این پنل ها به حساب می آیند.

طراحی

در خرید پنل‌ ال ای دی این را بدانید که به منظور ایجاد شرایط نوری بهتر ساخته شده ‌اند. پنل‌ ها معمولاً دارای یک قاب آلومینیومی سبک وزن بوده که از سه لایه تشکیل شده است؛

قاب پنل‌ ها یکی از مهم ‌ترین اجزای تشکیل‌ دهنده آن می ‌باشد که به منظور جلوگیری از به هدر رفتن نور طراحی شده است. لایه ‌های داخلی شامل چیپ ‌های LED ، صفحه هدایت ‌کننده نور و دیفیوزر می ‌باشد.

دیفیوزر به طور معمول در مقابل صفحه هدایت‌ کننده نور قرار گرفته و کار آن توزیع نور به طور یک نواخت و مساوی در سطح پنل می ‌باشد. هم چنین ،  صفحه منعکس ‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌ کننده نور قرار دارد.

بخش حیاتی دیگر در پنل ، صفحه انتهایی پنل ال ای دی می باشد که بر روی دید کلی چراغ‌ های روشنایی تاثیر می‌ گذارد. پنل‌ های LED معمولاً توسط هیت ‌سینک تجهیز می ‌شوند تا ایمنی را تضمین کنند.

مواد پنل ال ای دی

برای خرید پنل ال ای دی باید بدانید که از چه موادی ساخته شده اند. آلومینیوم یکی از بهترین مواد برای استفاده به عنوان قاب پنل ‌سقفی می ‌باشد که معمولاً در پشت پنل مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

چیپ‌ های LED معمولا از آلومینیوم ، آرسنید و گالیوم درست می ‌گردند. ناخالصی به منظور ایجاد الکترون‌های آزاد و افزایش هدایت مواد نیمه‌ هادی اضافه می ‌گردد.

این ناخالصی‌ ها قابلیت تعیین رنگ چیپ‌ها را نیز دارند که چگونه رنگ مورد نظر بدون استفاده از فیلتر قابل دستیابی باشد. چیپ ‌های LED به طور معمول توانایی ایجاد رنگ سفید را دارند.

خرید پنل ال ای دی

یک ویژگی مهم در انتخاب و خرید پنل‌ ال ای دی ، میزان شار نوری آن می باشد . شار نوری ، میزان کلی نور ساطع شده از منبع نور می‌ باشد . میزان شار نوری مورد نیاز برای محیط ‌های مختلف متفاوت می ‌باشد.

پنل های LED تراشه های بیش تری نسبت به لامپ های LED دیگر دارند و به همین دلیل نیز نور بیش تری را به وجود می آورند. این پنل ها در ابعاد و سایزهای مختلف و متنوعی تولید شده و قیمت آن ها نیز بسته به سایز و کیفیت جنس و میزان نور آن ها متفاوت می باشد.

داشتن فروشگاه لوازم الکتریکی و خرید فروشگاه لوازم برقی اینترنتی امروزه یکی از مسائل مهم انواع صنایع تبدیل شده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی سوق می دهد ، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان و تنوع کالایی آن در فضای مجازی می باشد.

شما برای خرید پنل ال ای دی می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید پنل ال ای دی پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.