پنل سقفی میتره

پنل سقفی که با نام پنل سقفی ال ای دی نیز شناخته می شود، می تواند به راحتی روشنایی محیط را برای شما فراهم کند. این پنل های روشنایی تکنولوژی متفاوتی نسبت به سایر دیگر چراغ ها دارند و با توجه به تکنولوژی خاص و متفاوتی که دارند، جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت می باشند.

این اواخر صنعت روشنایی رشد چشمگیری داشته است و به سمت پیشرفت زیادی سوق برداشته است. پنل ال ای دی امروزه بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است چرا که نور پردازی فضاها را جذاب تر و دل تر پذیر می کند.

در ابتدا مفهوم واژه ال ای دی را برایتان شرح می دهیم. ال ای دی به معنای دیود ساطع کننده نور می باشد. این تکنولوژی از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا در مصرف انرژی صرفه جویی بالایی دارد و کم مصرف می باشد.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

توضیحی کوتاه درباره لامپ ال ای دی (led)

led به معنای دیود ساطع کننده نور است. دیود های ساطع کننده نور در واقع از زیر گروه نیمه های ها محسوب شده که با گذر جریان الکتریکی از آن ها مقداری انرژی به صورت نور از آن ها پخش می شود.

ما در ادامه با تعدادی از آن ها شما را آشنا خواهیم کرد.

انواع توان های لامپ های حبابی میتره

لامپ های حبابی در اکثر توان ها تولید می شوند، 9 وات، 12 وات، 15 وات، 20 وات، 25 وات، 40 وات و 50 وات.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woo_slide title1=”محصولات پنل سقفی” category=”pnl-skfi” numberposts=”5″ item_row=”1″ columns=”6″ columns1=”5″ columns2=”4″ columns3=”3″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

ویژگی های پنل سقفی میتره

پنل سقفی میتره، طراحی های متنوعی دارند، دارای طول عمر بیش تری نسبت به لامپ های رشته ای هستند، امکان استفاده مداوم و پیوسته را به مصرف کننده می دهند، پنل سقفی میتره طیف های رنگی زیبا و متنوعی دارند، با نرم افزار های مختلف و بی شماری سازگاری دارند، امکان تولید نور بیش تری دارند، هم چنین پنل سقفی میتره سایز ها و اندازه های مختلف بنا به نیاز مصرف کننده در محیط های مختلف را دارند.

این موارد فقط تعدادی از مزیت های نام برده شده از پنل سقفی میتره بود. به طور مثال پنل سقفی میتره تراشه های بیش تری نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی دارند، به همین منظور می توانند نور بیش تری را به محیط هدیه دهند.

پنل سقفی متره با تابش نوری یک دست در محیط، که نور شامل نور آفتابی، نور مهتابی و نور طبیعی می باشد، باعث محبوبیت بیش تر این محصول شده است. پنل سقفی میتره امکان استفاده به صورت توکار (داخل سقف) و به صورت آویز را دارد که می تواند ظاهری مدرن و امروزی به محیط کار، منزل، فضای ساختمان و… شما دهد. هم چنین می توانید با استفاده از دیمر، جهت تنظیم نور و روشنایی پنل سقفی میتره محیط مد نظر خود را به روشنایی دلخواهتان برسانید.

پنل سقفی میتره بسیار به صرفه می باشند، زیرا طول عمر بیش تری دارند و خیلی کم شما را برای تعویض و تعمیر به زحمت می اندازند، از این رو شما با انتخاب پنل سقفی میتره در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید. هم چنین به کاهش تولید زباله، نداشتن آلودگی و کمک به حفظ محیط زیست نیز کمک نموده اید.

طراحی پنل سقفی میتره

پنل های ال ای دی به منظور ایجاد شرایط نوری بهتر ساخته شده اند، پس ساختاری در خور مورد مصرفی خود دارند. به طور معمول پنل ال ای دی در یک قاب آلومینیومی سبک وزن بوده که سه لایه آن را تشکیل می دهند. قاب پنل ال ای دی یکی از مهم ترین اجزا به شمار می رود زیرا مانع از هدر رفتن نور می شود. دیگر اجزای سازنده و تشکیل دهنده پنل ال ای دی را می توان به چیپ های ال ای دی، صفحه هدایت کننده نور، دیفیوزر اشاره نمود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woo_slide category=”%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b1%d9%87″ numberposts=”50″ item_row=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

طراحی پنل سقفی میتره

پنل های ال ای دی به منظور ایجاد شرایط نوری بهتر ساخته شده اند، پس ساختاری در خور مورد مصرفی خود دارند. به طور معمول پنل ال ای دی در یک قاب آلومینیومی سبک وزن بوده که سه لایه آن را تشکیل می دهند. قاب پنل ال ای دی یکی از مهم ترین اجزا به شمار می رود زیرا مانع از هدر رفتن نور می شود. دیگر اجزای سازنده و تشکیل دهنده پنل ال ای دی را می توان به چیپ های ال ای دی، صفحه هدایت کننده نور، دیفیوزر اشاره نمود.

دیفیوزر جلوی صفحه هدایت کننده نور قرار گرفته و کار اصلی آن توزیع نور به شکل یک نواخت و مساوی در سطح پنل می باشد. صفحه منعکس کننده نور دقیقا در پشت هدایت کننده نور قرار گرفته است. بخش حیاتی و مهم پنل ال ای دی، صفحه انتهایی آن است، این صحفه بر روی دید کلی چراغ های روشنایی تاثیر بسزایی دارد.

صفحه هدایت کننده نور ال ای دی نوعی از نور ماده است که جهت اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگن را ارائه می دهد. این صفحه به همراهی دیفیوزر نوری یک نواخت به محیط ما هدیه می دهد. این تکنولوژی نوری بدون لرزش و اشعه فرا بنفش و… را برای محیط مد نظر ما تامین می نماید.

انواع پنل سقفی ال ای دی میتره

نمایندگی میتره با گرد هم آوری انواع پنل ال ای دی برای شما، حق انتخاب بیش تری به مصرف کننده می دهد تا با خیالی آسوده بسته به محیطی که مد نظر دارد، پنل سقفی خود را انتخاب و خریداری نماید. در ادامه انواع آن ها را نام خواهیم برد.

  1. پنل توکار گرد 12 وات، 2. پنل توکار گرد 18 وات، 3. پنل توکار گرد 6 وات، 4. پنل توکار مربع 12 وات، 5. پنل توکار مربع 18 وات، 6. پنل روکار 12 وات، 7. پنل روکار گرد 18 وات ، 8. پنل روکار مربع 12 وات، 9. پنل روکار مربع 18 وات، 10. پنل سقفی توکار 7 وات.

انواع پنل های سقفی که نام برده شد، هر کدام مناسب برای یک محیط و مکان می باشند. که شما با در نظر گرفتن محیط می توانید با تکیه بر توضیحات پنل های سقفی در سایت تهران لاله زار و مطاله نمودن مشخصات این محصول، انتخاب صحیحی از پنل سقفی میتره داشته باشید تا به نور دلخواه خود ر محیط برسید.

نمایندگی فروش پنل سقفی

جهت خرید پنل سقفی، می توانید به سایت تهران لاله زار مراجعه نموده و انواع پنل های سقفی میتره را مشاهده کنید. این سایت با اطلاعات دقیق و توضیحات تکمیلی به معرفی پنل های سقفی پرداخته و بنا به نیاز شما محصولات مختلفی را ارائه می دهد.

شما با مراجعه به سایت تهران لاله زار می توانید از دیگر محصولات نمایندگی میتره دیدن نمایید و جهت تهیه پنل سقفی میتره اقدام نمایید. این نمایندگی جهت صرفه جویی در وقت شما، دیگر محصولات روشنایی و الکتریکی را جهت رفع نیاز های مشتری گرد هم جمع کرده و توضیحی تکمیلی جهت معرفی محصول و انتخاب راحت تر و آسان تر شما داده است.

تهران لاله زار، نمایندگی محصولات میتره، محصولاتی با کیفیت برای ارائه به مشتریان دارد. پس با توجه به توضیحات محصول و نوع نیاز شما، می توانید به راحتی از این سایت خرید کنید. تهران لاله زار جهت فروش محصولات میتره، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

 [/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]