[vc_row][vc_column][vc_column_text]

وال واشر دزل

وال واشر دزل یک المان نور پردازی است که به نسبت جدید و کاربردی می باشد. وال واشر دزل با کنار هم قرار گرفتن چندین منبع نوری ال ای دی ساخته شده و قابل استفاده به عنوان پروژکتور نما نیز می باشد. وال واشر ها را می توان به جای پروژکتور نیز مورد مصرف قرار داد. به این صورت که اگر امکان استفاده از پروژکتور نباشد و محیط به نور زیادی احتیاج داشته باشد، می توان از وال واشر های دزل استفاده نمود.

به طور مثال در نمای ساختمان ممکن است نیاز به نور پردازی باریک و بلند داشته باشیم. در این شرایط امکان استفاده از پروژکتور میسر نیست. و تعداد زیادی پروژکتور در کنار هم، ظاهر جالبی به ساختمان ما نمی دهد. پس نتیجه می گیریم وال واشر دزل این امکان را برای ما فراهم می آورد تا نور خطی و یک نواخت برای نمای ساختمان خود داشته باشیم.

وال واشر دزل را می توان در مواردی مانند نمای ساختمان، بدنه پل ها، بناهای تاریخی، تونل ها و انواع دیوار ها مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان برای ایجاد روشنایی با نور های نامتقارن از وال واشر دزل استفاده نمود.

از دیگر مزایای وال واشر دزل می توان به بالا بودن فوکوس ال ای دی آن اشاره نمود. هم چنین هماهنگی کامل با سیستم DMX داشته و بازدهی نور بالایی با راندمان بالا دارد. وال واشر دزل شامل انواع رنگ بندی ها می باشد، پس اگر نیاز به نمایی با نور پردازی داشتید، می توانید با کمک از وال واشر دزل نمای رنگی به ساختمان خود دهید، مثل نورپردازی جهت نشان دادن سه رنگ پرچم.

وال واشر دزل در سایر موارد مثل روشنایی فروشگاه ها و رستوران های بزرگ، رشد گیاهان، نور پردازی آکواریوم، موادر پزشکی و مراسم ها و جشن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و با توجه به رنگ بندی (رنگی بودن نور آن) می توان محیط مد نظرمان را دلنشین تر کنیم.

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

اجزای تشکیل دهنده وال واشر دزل

  1. ال ای دی برای ایجاد نور که معمولا از چندین ال ای دی با توان مصرفی 1 وات استفاده می شود. 2. بدنه ول واشر، 3. لنز برای پخش و یا تمرکز نور در محل، 4. درایور (اگر به طور اصولی و صحیح راه اندازی شوند این امکان را به ما می دهند تا به صورت درایور مورد استفاده قرار گیرند.)

اکنون به توضیج اجزای سازنده وال واشر دزل می پردازیم:

ال ای دی های به کار رفته در وال واشر دزل پاور هستند. توان هر یک از این ال ای دی ها 1 وات می باشد البته نا گفته نماند که می توان از ال ای دی های با توان 3 وات نیز استفاده نمود اما چون ال ای دی های پاور حین نور پردازی با حرارت همراه می باشد، باید خنک شدن وال واشر دزل را نیز در نظر گرفت.

بدنه وال واشر دزل از حنس هیت سینک (منتقل کننده حرارت) می باشد. برای انتقال حرارت از آلومینیوم استفاده می شود که حرارت به رعت به خود می گیرد البته نا گفته نماند که متعاقبا به سرعت هم خنک می شود. با متصل نمودن بدنه آلومینیومی به سطح زیرین ال ای دی حرارت تولید شده در چیب ال ای دی به بیرون انتقال می یابد.

لازم به ذکر است که بدنه سبک تر و نازک تر و سطح تماس کم تری با هوا داشته باشد، حرارت بیشتر در ال ای دی ماندگار شده و طول عمر قطعه کم خواهد شد. تولید کنندگان به طور معمول از بدنه سبک تر استفاده می کنند که علاوه بر اضافه نمودن طول عمر به وال واشر دزل قیمت آن را در بازار کاهش داده و برای مصرف کننده مقرون به صرفه تر کرده است.

لنز با توجه به مصرف وال واشر دزل برای پرتاب نور بیش تر و پوشش نوری بیش تر، لنز در مقابل ال ای دی ها مورد استفاده قرار می گیرد. لنز عمل متمرکز کردن نور و جهت دادن به آن را بر عهده دارد. جهت داشتن نوری متمرکز و زیاد، لنز نباید حباب داشته باشد که وال واشر دزل از این المان برخوردار می باشد. این خاصیت شامل مربغوبیت لنز مصرفی در وال واشرها می باشد.

لنز با استفاده از هولدر بر روی ال ای دی ثابت نگه می دارند. و انواع گوناگونی مانند محدب و مشجر می باشد. که وال واشر دزل با در نظر گرفتن نوع نیاز مشتری، انواع آن ها کنار هم فراهم کرده است.

درایور مسئولیت تبدیل و تامین ولتاژ و جریان برق شهر مورد نیاز ال ای دی را دارد. اهمین این قطعه در ساختار وال واشر دزل این است که به صورت کنترل شده حریان و ولتاژ را به ال ای دی منتقل می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woo_slide title1=”محصولات پنل سقفی” category=”%d9%88%d8%a7%d9%84-%d9%88%d8%a7%d8%b4%d8%b1″ numberposts=”5″ item_row=”1″ columns=”6″ columns1=”5″ columns2=”4″ columns3=”3″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”10″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

انواع وال واشر دزل

در این جا به معرفی محصولات دزل می پردازیم و شما را انواع وال واشر های موجود در این نمایندگی آشنا می کنیم.

  1. وال واشر تک لاین دزل (12 وات، 18 وات، 24 وات، 3 وات، 36 وات، 6 وات، 9 وات)، 2. وال واشر دو لاین (36 وات، 48 وات، 12 وات، 24 وات، 6 وات)

خرید وال واشر های دزل

برای خرید این محصول با مراجعه به سایت تهران لاله زار، می توانید توضیحات و مشخصات این کالا را مشاهده نمایید. هم چنین می توانید می توانید جهت خرید این محصول از نمایندگی دزل اقدام نموده. شک نداشته بشید که با مطالعه سایت و مزیت های وال واشر ها می توانید نور دهی مد نظر خود را مهیا نمایید. کیفیت این محصول، طول عمر بیش تری برای وال واشر ها رقم می زند.

تهران لاله زار جهت رفاه حال مشتریان خود، دیگر تجهیزات و محصولاتی را نیز برای مصرف کننده با انواع برند ها در نظر دارد که شما می توانید با مراجعه به سایت، اطلاعات و مشخصات آن ها را نیز مطالعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woo_slide title1=”محصولات دزل” category=”dazzel” numberposts=”50″ item_row=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]