خرید لامپ کم مصرف ارزان

لامپ کم مصرف یا لامپ مهتابی نوعی از لامپ های روشنایی از خانواده ی لامپ های فلورسنت است.  طی چند دهه است که لامپ های فلورسنت یا همان لامپ های کم مصرف جایگزین لامپ های با مصرف بالا روانه ی بازار شده اند. لامپ های کم مصرف در مقایسه با لامپ های رشته ای نور بیشتری از خود تولید می کند و همچنین طول عمر بالایی هم نسبت به لامپ های پر مصرف دارند.

زمان پیدایش لامپ کم مصرف

اولین لامپ های کم مصرف یا همان فلورسنت در سال 1890 توسط پیتر کوپر هیویت اختراع شد این لامپ ها در برخی صنایع و همین طور در سالن های عکاسی مورد استفاده قرار گرفته شد.

خرید لامپ کم مصرف ارزان

نحوه ی کار لامپ کم مصرف چگونه است ؟

عملکرد لامپ های مهتابی یا لامپ فلورسنت فشرده بر اساس بخار جیوه است. در درون لامپ در دو طرف لوله ی شیشه ای که درون آن بخار جیوه و گاز آرگون وجود دارد الکترون ها جای گرفته اند. وقتی جریان برق بر قرار می شود الکترون ها از بین گاز آرگون داخل لوله از یک الکترود به الکترود دیگر جریان پیدا می کند در نتیجه جریان الکترون بخار جیوه بر انگیخته می کند که در نهایت انرژی اضافه را به صورت نور از خود ساطع میکند.

مزایا ی لامپ کم مصرف

لامپ کم مصرف در مقایسه با لامپ های رشته ای مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم؛

لامپ های کم مصرف تقریبا هشت برابر بیشتر از لامپ های رشته ای طول عمر دارند.

گرچه لامپ های فلورسنت نسبت به لامپ های رشته ای قیمت بیشتری دارد اما عمر لامپ و مصرف برق آن از نظر اقتصادی نسبت لامپ های پر مصرف دیگر مقرون به صرفه تر است.

لامپ های کم مصرف نسبت به لامپ های رشته ای در کاهش مصرف برق تاثیر به سزایی دارد.

تولید لامپ های فلورسنت یکی از پیشرفت های مهم بشر در صنعت روشنایی به شمار می رود.اما لامپ ها هم می توانند همانند دیگر ساخته ها ی بشر سلاحی بالقوه برای تهدید بشریت باشند.

همان طور که لامپ ها ی فلورسنت فشرده مزایای چشم گیری دارد در عین حال هم میتواند معایبی هم داشته باشد که به نکاتی اشاره می کنیم؛

ایجاد خطر برای سلامت انسان ها به دلیل ساطع شدن اشعه ی ماوراء بنفش و نور آبی.

انتشار گاز های گلخانه ای.

تاخیر در روشن شدن هنگام کلید زدن.

ایجاد رنگ پریدگی در وسایلی که به اشعه حساس هستند.

همچنین نباید از لامپ ها ی کم مصرف برای چراغ مطالعه استفاده کرد.

دفع لامپ ها ی فلورسنت

در برخی از کشور های غربی سامانه ای مخصوص جهت جمع آوری و احیای لامپ ها ایجاد کرده اند تا اثرات گاز های گلخانه ای را در محیط زیست به حد اقل برسانند, گرچه هنوز در کشور ما این تدابیر هنوز اندیشیده نشده.

خرید لامپ کم مصرف ارزان

چطور یک لامپ کم مصرف مناسب انتخاب کنیم ؟

بهتر است از لامپ های با کیفیت تر و جدید تر استفاده کنید چرا که در لامپ های جدید تر سعی شده است مقدار جیوه ی کم تری در لامپ کم مصرف استفاده کنند و همچنین نوع جیوه ی آن بهبود پیدا کند.

لامپ کم مصرف ارزان

ارزان ترین لامپ کم مصرف در عمده فروشی های مختص به این محصول ارائه می شود که صرف زمان کوتاهی و با قیمت کم تر میتوان این لامپ ها را خریداری کرد.

با وجود سلایق متعددی که در انتخاب این محصول وجود دارد تولید کنند گان از این لامپ ها ی کم مصرف انواع مختلف و متعددی ساخته و با قیمت های کم تر روانه ی بازار کرده اند . امروزه یکی از محبوب ترین انواع لامپ ها , لامپ های کم مصرف یا همان لامپ های فلورسنت فشرده است که برای خرید لامپ کم مصرف ارزان می توان به راحتی از طریق عمده فروشی ها اقدام نمود.

به این نکته توجه داشته باشید که ارزان ترین قیمت لامپ کم مصرف توسط تولید کنندگان این محصول ارائه می گردد. اگر شما می خواهید قبل از خرید لامپ کم مصرف از ارزان ترین قیمت لامپ کم مصرف اطلاع داشته باشید می توانید با مراکز فروش این محصول تماس حاصل نموده و از قیمت آن و همچنین از ارزان ترین لامپ کم مصرف اطلاعات کسب کنید. لامپ ارزان توسط مراکز پخش کننده ی آن به سراسر کشور توزیع می شود و دستیابی و خرید لامپ کم مصرف ارزان به راحتی در سراسر کشور می تواند صورت بگیرد.

ارزان یا گران قیمت بودن لامپ های کم مصرف به جهت برق مصرفی و طول عمر آن متفاوت می باشد.

خرید لامپ کم مصرف ارزان

لامپ ارزان

لامپ ارزان شامل طیف وسیعی از لامپ های کم مصرف است که در کارخانجات مختلف تولید می شود. نوعی از لامپ های کم مصرف و ارزان لامپ مهتابی است که توسط نیکلای تسلا اختراع شد.

ازانواع لامپ ها می توان برای روشنایی و تزیین و دکوراسیون استفاده کرد در حالیکه این وسایل برای تامین نور محیط ضروری است و به همین منظور می توان از لامپ کم مصرف ارزان در این زمینه استفاده کرد.

یکی از مراکز عرضه ی لامپ کم مصرف ارزان فروشگاه های عرضه کننده ی تجهیزات روشنایی می باشد که در سطح شهر به وفور یافت می شود.

برای خرید آنلاین لامپ کم مصرف به چه سایتی مراجعه کنیم؟

شما برای خرید آنلاین نیاز به شناخت دقیق از اعتبار شرکتی که به صورت غیر حضوری عمل می کند، دارید چراکه داشتن اطمینان از سلامت محصولی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد بدون تردید ما سایت تهران لاله زار است . یک سایت فروشگاهی مهتبر در زمینه فروش محصولات برقی و لوازم الکترونیکی که علاوه بر فروش آنلاین امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان خود ایجاد کرده است. دفتر فروش این مجموعه در خیابان لاله زار تهران واقع شده است و یکی از فروشگاه های با سابقه بلند مدت در این خصوص می باشد.