خرید لامپ بروکس

امروزه روشنایی یکی از ضروریات زندگی ما می باشد. در ادامه این مقاله به خرید لامپ بروکس می پردازیم.

نکات خرید لامپ بروکس

قبل از خرید لامپ بروکس باید به یک سری از نکات توجه کنید که بسیار مهم هستند. انتخاب رنگ نور مناسب : در خرید لامپ های ال ای دی طیف رنگی بسیاری وجود دارد.

روشنایی رنگ لامپ با کلوین سنجیده می شود. هر چقدر که این عدد کم تر باشد روشنایی گرم تری را ایجاد می کند. لامپ های رشته ای بین 2700 تا 3500 کلوین دارند.

انواع لامپ : شما باید برای خرید لامپ بروکس نوع لامپ خود را نسبت به مکان نصب و ویژگی های مد نظر خود خریداری نمائید. شما باید با توجه به تنوع و میزان بازدهی نور و با صرفه بودن آن در خرید لامپ بروکس خود دقت کنید.

میزان سلامت لامپ : در ساختار لامپ ها موادی مانند سرب و آرسنیک موجود می باشد که برای سلامتی انسان بسیار مضر می باشد.

در لامپ های مهتابی جیوه به کار برده شده است در صورت شکستن این جیوه از آن خرج شده و براس سلامتی ما خطرناک می باشند.

لامپ های کم مصرف و رشته ای از جنس شیشه می باشند و ممکن است در حرارت بالا بشکنند اما لامپ های ال ای دی به دلیل این که از پلاستیک ساخته شده اند به راحتی نمی شکنند.

انواع لامپ

لامپ رشته ‌ای : لامپ ‌های رشته ‌ای بسیار ارزان بوده و در انواع توان‌ ها (وات) و شکل های متفاوت به راحتی در دسترس شما هستند.

این نوع از لامپ ها نور زرد و سفیدی را تولید می ‌کنند که در تمام جهات ساطع می شوند. این لامپ ‌های رشته ای در جداره داخلی خود به صورت براق پوشیده شده شده اند و به شما امکان بهتر کنترل نور را نسبت به لامپ ‌های معمولی را ارائه می ‌دهد.

لامپ هالوژنی : لامپ ‌های هالوژنی از یک نوع گاز هالوژن نوری روشن وسفید تولید می ‌شوند. آن‌ ها نسبت به لامپ های رشته‌ ای عمر طولانی ‌تری و نور بیش تری را به ازای هر وات ارائه می ‌کنند.

لامپ ‌های هالوژنی در مقایسه با لامپ‌ های رشته ‌ای عملکرد کاهش نور بسیار کم تری دارند و و در ولتاژهای مختلف در دسترس می باشند.

لامپ های فلورسنت : این نوع از لامپ ها با مصرف برق کم تر در مقایسه با لامپ‌ های رشته ‌ای ، در عین حال طول عمر بسیار بیش تری دارند. انواع فشرده به عنوان CFL یا کم‌ مصرف در چراغ ‌ها و لوسترهای معمولی استفاده می شوند.

 

لامپ های ال ای دی : این نوع از لامپ ‌ها یک منبع نور الکترونیکی هستند که از قطعات نیمه ‌هادی تشکیل شده ‌اند. این نوع از لامپ ها طول عمر بیش تری دارند و بسیار کم مصرف هستند.

خرید لامپ بروکس

قیمت خرید لامپ بروکس بسته به نوع آن ، توان مصرفی آن متغییر می باشد. معمولا قیمت خرید لامپ حبابی ال ای دی اختلاف زیادی با لامپ های کم مصرف دارند.

لامپ های ال ای دی علاوه بر مصرف بسیار کمی که دارند و میزان بازدهی چند برابری نسبت به لامپ های کم مصرف دارند  ، و برای چشم و پوست آسیب بسیار کم تری دارند.

شرکت بروکس یکی از تولیدکنندگان انواع چراغ‌ ها و لامپ ‌های LED محسوب می ‌شود. این شرکت با شعار نور سالم است محصولات خود را تولید میکند.

و بر عدم استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه که برای سلامتی انسان مضر هستند ، تاکید دارد. کیفیت محصولات این شرکت با بسیاری از برندهای اروپایی و آسیایی قابل رقابت می باشد و خدماتی گسترده‌ای را در تهران و 30 استان دیگر در ایران ارایه می ‌دهد.

شما برای خرید لامپ بروکس می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

 

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

 

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید آنلاین لامپ پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید لامپ بروکس کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.