خرید لامپ اس ام دی

در فناوری smd اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم خواهند شد. در ادامه مقاله به خرید لامپ اس ام دی می پردازیم.

[vc_row][vc_column][woo_tab_cat_slider category=”744″ numberposts=”50″ item_row=”1″ tab_active=”1″ columns=”5″ columns1=”4″ columns2=”3″ columns3=”2″ columns4=”1″ speed=”1000″ autoplay=”true” interval=”5000″ scroll=”1″][/vc_column][/vc_row]

مزایای لامپ اس ام دی

لامپ های اس ام دی به دلیل فناوری خاصی که در ساخت خود دارند مزایایی دارند که مانند لامپ های کم مصرف و لامپ های رشته ای می باشند.

برای خرید لامپ اس ام دی باید به مزایای این لامپ ها دقت کنید. لامپ های اس ام دی دارای گسترش پرتو نور یکنواختی می باشند که پخش نور آن به صورت دی لایت می باشد. روشنایی ایجاد شده توسط این لامپ ها خیرگی ندارند.

سرعت روشن شدن و رسیدن به نقطه اوج در لامپ های اس ام دی کم تر از 20 میکرو ثانیه می باشد. آلودگی محیط زیستی و آسیب چشمی ندارند.

در انواع این لامپ ها شدت نور با گذشت زمان افت چندانی پیدا نمی کند. در خرید لامپ اس ام دی به این نکته توجه کنید که  فاقد پرتوهای مادون قرمز و فرا بنفش هستند.

بدنه لامپ اس ام دی

بدنه در لامپ های اس ام دی به صورت حبابی ، نواری و پنلی ساخته می شوند و دسته بندی آن ها بر اساس بدنه تقسیم خواهند شد. یکی از پر استفاده ترین شکل لامپ اس ام دی به شکل حبابی یا ادیسونی می باشد.

در بدنه این لامپ ها به جای آلومینویم از پلاستیک فشرده و یا سرامیک استفاده شده است و کاهش انتقال حرارت موثر لامپ را به همراه دارد.

کاهش انتقال حرارت از لامپ باعث گرم شدن داخل لامپ می شود و در نهایت منجر به کاهش طول عمر این نوع از لامپ ها می شود.

از مهم ترین ویژگی های  خرید لامپ اس ام دی در دسترس بودن ، ارزان بودن و انعطاف پذیری می باشد که به دلیل انتقال حرارت خوب آلومینیوم می تواند به عنوان هیت سینک عمل کند.

یکی دیگر از ساختارهای لامپ های اس ام دی شکل پروژکتوری آن می باشد که به دلیل استفاده در فضای خارج ساختمان  جهت روشنایی محوطه ها و نورپردازی در مقابل گرد و غبار مقاوم می باشد.

خرید لامپ اس ام دی

برای خرید لامپ اس ام دی باید توجه کنید که از چراغ های اس ام دی برای روشنایی در لامپ های کوچک ، چراغ های خیابانی وحتی برای قطعات چشمک زن در موبایل استفاده می کنند.

تراشه داخل لامپ اس ام دی درمقایسه با تکنولوژی DIP بسیار کوچک تر است. باعث می شود که از آن ها برای موارد مختلف از جمله نور پس زمینه تجهیزات الکترونیکی و روشنایی عمومی استفاده شود.

از کاربردهای مدرن و جدید نورپردازی با لامپ اس ام دی می توان به : نورپردازی در سقف کشسان استفاده از نور لامپ اس ام دی در سقف آسمان مجازی صفحات نورپردازی سقف کاذب متحرک نام برد.

هر یک از تراشه های لامپ های اس ام دی دارای قابلیت طیف نوری RGB  هستند و به همین دلیل لامپ  اس ام دی می تواند سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی را پشتیبانی کند.

این امر باعث می شود لامپ های ال ای دی از نوع  اس ام دی درمقایسه با تکنولوژی دیپ از ترکیبات رنگی قدرتمندتری بهره مند باشند.

این نوع از تراشه های لامپ های اس ام دی در دمای ۲۵ درجه به برق ۳ ولت و شدت جریان ۶۰ میلی آمپر نیاز خواهند داشت.

برای خرید لامپ اس ام دی باید توجه کنید که افزایش شدت جریان راه اندازی نیاز به تجهیزاتی ۳ برابر قوی ‌تر دارد که پیرو آن هزینه ‌های تابلو برق و تجهیزات سیم کشی را افزایش خواهد داد.

شما برای خرید لامپ اس ام دی می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوضه برق و الکترونیک می باشد.

 

این سایت با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

 

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید لامپ اس ام دی پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.

 

 

 

 

.