بهترین لامپ های ال ای دی

لامپ‌ های ال ای دی پیشرفت‌ های قابل توجهی را در طول سالیان گذشته داشته ‌اند. در ادامه این مقاله به بهترین لامپ های ال ای دی می پردازیم.

لامپ ال ای دی

بهترین لامپ های ال ای دی یکی از جدیدترین انواع روشنایی می باشند که در واقع مجموعه ای از یک یا چند LED یا از دیود نوری می باشند.

بهترین لامپ های ال ای دی با به دست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز در کنار یک دیگر قرار می گیرند. در واقع مجموعه این دیودها سبب می شود تا نوری ملایم و یک نواخت در فضا منتشر می گردد.

این نوع از لامپ ‌ها یک منبع نور الکترونیکی هستند که از قطعات نیمه ‌هادی تشکیل شده ‌اند. این نوع از لامپ ها طول عمر بیش تری دارند و بسیار کم مصرف هستند.

لامپ های کم مصرف و رشته ای از جنس شیشه می باشند و ممکن است در حرارت بالا بشکنند اما بهترین لامپ های ال ای دی به دلیل این که از پلاستیک ساخته شده اند به راحتی نمی شکنند.

بهترین لامپ های ال ای دی علاوه بر مصرف بسیار کمی که دارند و میزان بازدهی چند برابری نسبت به لامپ های کم مصرف دارند  ، و برای چشم و پوست آسیب بسیار کم تری دارند.

بهترین لامپ های ال ای دی

لامپ ال ای دی پارس شعاع طوس : شرکت پارس شعاع توس یکی از بهترین لامپ‌ های موجود در بازار می باشد که توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

این شرکت ادعا می کند هم از تجهیزات به ‌روز و متخصصان کاردان مورد تایید استفاده می کند و هم با شرکت‌ های بین‌ المللی مطرح دنیا ارتباط دارد. به این ترتیب توقع داریم لامپ‌ های با کیفیتی را روانه‌ بازار کرده باشد.

لامپ ال ای دی اکتینو : شرکت اکتینو که در سال 1384 اقدام به وارد کردن لوازم روشنایی به ایران نموده است اما پس از شعار تولید ملی اقدام به تولید در داخل ایران کرده است.

از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع پرژکتور در وات‌ های مختلف چراغ ‌های اضطراری ، چراغ‌ های هالوژن سقفی ، پنل‌های روکار و توکار و لامپ های ال ای دی اشاره نمود.

لامپ های ال ای دی طوبی : شرکت طوبی با طراحی انواع لامپ های ال ای دی توانسته به جایگاه نسبتا مطلوبی در بین سایر برندها دست پیدا کند.

این شرکت روشنایی تولید کننده محصولات روشنایی انواع پنل سقفی و لامپ و پروژکتور فوق کم مصرف می باشد و توانسته جایگاه خوبی در میان مشتریان خود کسب کند.

لامپ ال ای دی دزل : این شرکت در سال 1394 توسط گروهی از جوانان خوش ذوق و با انگیزه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ، تقویت صنعت داخلی ، حمایت از تولید ملی و خودکفایی در این صنعت ، تاسیس و راه‌ اندازی شد.

این شرکت سعی کرده‌ است که در این مسیر هم به لحاظ فنی و تخصصی ، زیبایی و سلیقه ، ارائه خدمات ، مشتری مداری ، قیمت مناسب و کیفیت ، ضمن رقابت با محصولات مشابه خارجی یکی از بهترین‌های صنعت روشنایی ایران باشند.

لامپ ال ای دی بروکس : لامپ های ال ای دی‌ بروکس را شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار با شعار : این نور سالم است ، عرضه می ‌کند.

برند بروکس در استان‌ های مختلف نمایندگی های بسیار زیادی دارد . طرفداران این برند ، بزرگی لامپ را به نوردهی و کیفیت خوبش می ‌بخشند. رده انرژی لامپ های بروکس در گروه A+ قرار می ‌گیرد.

لامپ های ال ای دی پارس شهاب : شرکت لامپ پارس شهاب نزدیک به ۵۰ سال تجربه دارد و به دنبال پاسخگویی به نیاز مشتریان با تکیه بر توانایی و استعداد نیروی جوان خود می باشد.

این شرکت قدم در راه تولید انواع لامپ ‌های روشنایی و همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا با کسب دانش فنی روز ، بهبود کیفیت مستمر و رضایت مندی مشتریان گذاشته است.

لامپ های ال ای دی میتره : این شرکت با توجه به نیاز اساسی کشور به کالاهای با کیفیت در زمینه محصولات روشنایی و با رویکردی به ماموریت سازمانی خود که بهینه سازی در مصرف انرژی و هم چنین حفاظت از محیط زیست می باشد ، مهم ترین هدف خود را در حال حاضر ارایه محصولات با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا قرار داده است.

 

بعضی از برند ها و مدل‌ ها لامپ را در سه رنگ عرضه می کنند و می ‌توانید از میان رنگ‌ های آفتابی ، مهتابی و سفید یخی یکی را متناسب با محیط خود انتخاب کنید.

لامپی که در مدت گارانتی بسوزد ، قابل تعویض می باشد. بنابراین ، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که درصورت سوختن لامپ آن ‌را با لامپ نو برای ‌تان عوض کند.

اگر خریدتان آنلاین است ، باز هم می ‌توانید نزدیک محل زندگی یا کارتان فروشگاهی را پیدا کنید که اجناس آن برند را می‌ فروشد. در خرید آنلاین ممکن است تخفیف‌ های بسیار خوبی پیدا کنید ، یا با خرید بسته‌ های چندتایی ، در هزینه صرفه‌ جویی کنید.

شما برای خرید آنلاین بهترین لامپ های ال ای دی می توانید به سایت معتبر فروشگاهی تهران لاله زار مراجعه نمائید. تهران لاله زار یک سایت مرجع در حوزه برق و الکترونیک می باشد.

 

تهران لاله زار با داشتن تجربه و توانایی کامل در جستجو در بازار لاله زار می تواند شما را برای رسیدن به بهترین برند و بهترین قیمت برای محصول مورد نظر یاری کند.

 

هم چنین شما می توانید در این سایت برند های مختلفی را برای خرید آنلاین بهترین لامپ های ال ای دی پیدا کنید و از برند های مختلفی اقدام به خرید آنلاین لامپ کنید ، این سایت با داشتن تسلط کامل بر بازار برق می تواند برند های معروف لوازم برقی را به راحتی تهیه کند.